معرفی و دانلود کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان: فعالیت‌ها، تمرینات و بازی‌هایی شاد برای همه سنین

عکس جلد کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان: فعالیت‌ها، تمرینات و بازی‌هایی شاد برای همه سنین
قیمت:
۶۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان: فعالیت‌ها، تمرینات و بازی‌هایی شاد برای همه سنین

تحرک و ورزش یکی از ارکان اصلی رشد هر کودک است. بااین‌حال ورزش‌های رقابتی و حرفه‌ای که جنبه‌های تفریحی کمتری داشته باشند، به‌جای جاذبه، دافعه خواهند داشت. جو دینوفر در کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان، سرگرم‌کنندگی و لذت را معیار انتخاب فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی برای کودکان قرار داده است. وی در این کتاب، 101 بازی جذاب و سرگرم‌کننده را معرفی می‌کند تا مهارت‌های کودکان را افزایش دهد.

درباره‌ی کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان

کودکان با ورزش می‌توانند زندگی شادتر و باکیفیت‌تری داشته باشند. همچنین ورزش و فعالیت بدنی نقش مهمی در افزایش اعتمادبه‌نفس و توانایی‌های جسمی و روانی کودک ایفا می‌کند. به همین دلیل است که جو دینوفر (Joe Dinoffer) در کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان (101‎ team games for kids: fun activities, exercises and games for all ages) تعداد زیادی از بازی‌‌ها را از طریق تحقیق و مصاحبه با افراد خبره و متخصص تمرینات ورزشی گرد آورده است.

جو دینوفر در کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان سطوح بالای رقابت‌های ورزشی را مدنظر ندارد؛ بلکه به ورزش‌هایی توجه می‌کند که بیشتر ماهیت بازی، تفریح و سرگرمی دارند. وی در این کتاب مجموعه‌ای از بازی‌های مهارت‌ساز و تمرینات بسیار مهیج را به اشتراک گذاشته که کودکان را جذب می‌کند و باعث می‌شود آن‌ها همچنان مایل باشند این فعالیت‌ها را دنبال کنند.

معرفی و دانلود کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان

کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان شامل 4 بخش اصلی می‌شود. 1) مهارت‌های تعادلی، 2) مهارت‌های حرکتی، 3) مهارت‌های پرتاب کردن و دریافت کردن 4) مهارت‌های ترکیبی. این مهارت‌ها برای همه‌ی سنین و سطوح اجراشدنی است. تنها کافی است درجه‌ی سختی آن مطابق سن کودکان تغییر داده شود. جو دینوفر در این چهار بخش 101 مهارت ورزشی را به همراه جزئیات شرح می‌دهد و در هر مورد هدف از آن بازی، وسایل مورد نیاز، شرح بازی و نکات مفید آن را همراه با عکس و تصاویر توضیح می‌دهد. دو، گرگم به هوا، بشین پاشو، ورزش‌های توپی، ورزش‌های راکتی و شنای سوئدی چند نمونه از بازی‌هایی هستند که در این کتاب آموزش داده می‌شوند. این کتاب را انتشارات تخصصی حتمی با ترجمه‌ی غلامرضا لطفی و فواد نیک نسب منتشر کرده است.

انتشارات حتمی، ناشر تخصصی کتاب‌های ورزشی، مجموعه‌ای تحت عنوان کودک و ورزش منتشر می‌کند. در این مجموعه کتاب‌هایی منتشر می‌شود که به طور تخصصی بر ورزش کودکان و فعالیت‌های ورزشی متناسب با فیزیک کودک تمرکز می‌کنند. کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان یکی از عنوان‌های این مجموعه است که نگاه متفاوتی به ورزش کودکان دارد.

نکوداشت‌های کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان

  • این کتاب منبعی ساده و روان است که برای مربیان ورزش ضرورت دارد. (دکتر روندا کلمنتز؛ رئیس انجمن آمریکایی حق بازی کودک)
  • جو دینوفر باری دیگر کاری فوق‌العاده کرده است. تمرینات این کتاب نه‌تنها برای رشد مناسب هستند؛ بلکه مهم‌تر از همه‌ آنکه بسیار سرگرم‌کننده‌اند. (باب پارکز مدیر کل بازی‌های ایالات متحده)

کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان برای چه کسانی مناسب است؟

مربیان ورزش مدارس و ورزشگاه‌ها و همه‌ی کسانی که در حوزه‌ی ورزش و سرگرمی‌های فیزیکی و روانی کودکان کار یا مطالعه می‌کنند، می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان: فعالیت‌ها، تمرینات و بازی‌هایی شاد برای همه سنین می‌خوانیم

تا حدود زیادی پذیرفته شده است که تعادل خوب اساس موفقیت در همه فعالیت‌های ورزشی است. این ایده خوبی است که اصل تعادل را با یک نمایش تعاملی و تا حدود زیادی وابسته به بینایی شروع کنیم. هدف نشان دادن آن است که تعادل خوب وقتی به دست می‌آید که مرکز ثقل فرد بالای سطح اتکای (یعنی پاهای فرد) باشد. همچنین باید نشان داده شود که از دست دادن تعادل فرد وقتی اتفاق می‌افتد که مرکز ثقل به راست، چپ، جلو یا عقب منتقل شود.

برای اینکه این نکته به روشنی مشاهده شود، از بلندقدترین کودک گروه بخواهید که روی دو پایش بایستد و از یکی از کوتاه‌قدترین کودکان گروه نیز بخواهید تا به آرامی با دست‌هایش به شانه‌های کودک قدبلند فشار دهد تا به یک طرف منحرف شود. اغلب از یک یا دو انگشت استفاده می‌شود. سپس جایشان را عوض کنید.

فهرست مطالب کتاب

تقدیم
پیشگفتار
بخش اول: مهارت‌های تعادلی
بخش دوم: مهارت‌های حرکتی
بخش سوم: مهارت‌های پرتاب کردن و دریافت کردن
بخش چهارم: مهارت‌های ترکیبی
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 101 بازی گروهی برای کودکان: فعالیت‌ها، تمرینات و بازی‌هایی شاد برای همه سنین
نویسنده
مترجمغلامرضا لطفی، فواد نیک نسب
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات124
زبانفارسی
شابک978-600-355-121-3
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان

برای دریافت کتاب 101 بازی گروهی برای کودکان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.