معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی طلاق

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی طلاق
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی طلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی طلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی طلاق

خلاصه کتاب صوتی طلاق نوشته‌ی جان ونچورا و ماری رید که از مجموعه‌ی خلاصه کتاب‌های صوتی «دامیز» است، مسئله‌ی طلاق، پیامدها، شرایط قانونی، مراقبت از احساسات طرفین و فرزندان، شروع دوباره بعد از طلاق و بسیاری موارد دیگر را به صورت مفید و مختصر بررسی می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی طلاق

مانند بسیاری از پیشامدهای مختلف زندگی، طلاق نیز می‌تواند برای شمار زیادی از زوجین اتفاق بیفتد. با توجه به نگاه منفی‌ای که نسبت به طلاق در جامعه وجود دارد، ضرورت دریافت راهنمایی برای کاهش آسیب‌های احتمالی بیشتر می‌شود. خلاصه کتاب صوتی طلاق نوشته‌ی جان ونچورا (John Ventura) و ماری رید (Mary Reed) که بخشی از کتاب طلاق (Divorce for Dummies) را شامل می‌شود، راهنمای مختصر و مفیدی برای زوجینی است که تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

طلاق هزینه‌های بسیاری دارد، اما در برخی شرایط، عاقلانه‌ترین و درست‌ترین انتخابی است که پیش روی زوجین قرار می‌گیرد. البته که زوج‌ها باید با آگاهی نسبت به تمام جوانب، این تصمیم را عملی کنند و برای پیشامدهای مختلف آن برنامه‌ریزی کنند و آمادگی لازم را داشته باشند. شناخت قوانین مرتبط با طلاق و حق و حقوق طرفین، یکی از ضرورت‌های پیش از تصمیم‌گیری برای طلاق است. زوجین باید به‌درستی از اینکه اختیارات و اموالشان به چه شکل بعد از طلاق تقسیم می‌شود اطلاع داشته باشند، زیرا این‌ حق و حقوق از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. یکی از مواردی که در خلاصه کتاب صوتی طلاق به آن پرداخته می‌شود، همین مسائل حقوقی مرتبط با طلاق است.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی طلاق

طلاق هرچقدر هم که تصمیم درستی باشد، باز هم آسیب‌ها و فشارهای روانی و احساسی بسیاری به دنبال دارد. این فشارها نه‌تنها زوجین، بلکه کل خانواده را درگیر می‌کند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که پیش از عملی کردن تصمیم جدایی اهمیت دارد، آماده کردن فرزندان و توضیح شرایط پیش‌روست. در خلاصه کتاب صوتی طلاق راهکارهایی داده شده که تاحدی آسیب‌ها و فشارهای روانی ناشی از این تصمیم برای همه علی‌الخصوص فرزندان کمتر شود.

بسیاری از افراد به‌ویژه خانم‌ها بعد از طلاق، به‌طور پیش‌فرض گمان می‌کنند که زندگیشان تمام شده و دیگر شانسی برای بودن در رابطه‌ای خوب و سالم را نخواهند داشت. قطعاً این تفکر اشتباه است و طلاق با تمام سختی‌اش، چیزی نیست که پایان زندگی عاطفی لحاظ شود. افراد باید یاد بگیرند که بعد از طلاق از خودشان مراقبت کنند و به خود فرصت پشت سر گذاشتن اتفاقات مختلف را بدهند تا بالاخره آماده‌ی ورود به رابطه‌ای تازه شوند. از دیگر راهنمایی‌هایی که جان ونچورا و ماری رید در این کتاب در اختیار مخاطب می‌گذارند، توضیحاتی من‌باب همین مسئله و شروعی دوباره برای داشتن روابط عاطفی است.

خلاصه کتاب صوتی طلاق کاری از نشر صوتی آوند دانش است و شما آن را با صدای هوتن خداپرست می‌شنوید. ترجمه‌ی این اثر به عهده‌ی شیدا سرمدی بوده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

«کتاب‌های دامیز» (For Dummies) عنوان مجموعه‌ای است از آثار ساده‌فهم در حوزه‌های گوناگون از روانشناسی، فلسفه و علوم طبیعی گرفته تا خودشناسی و کارآفرینی و موفقیت در کسب‌وکار و فناوری. اولین کتاب‌های مجموعه‌ی دامیز در اواخر دهه‌ی بیستم و با هدف آشناسازی مخاطبان با رایانه و چگونگی استفاده از آن به انتشار رسید و سپس به دلیل استقبالِ بسیار مخاطبان به جوانب دیگر زندگی انسان نیز تعمیم پیدا کرد.

تا به امروز حدود دو هزار عنوان از آثار این مجموعه در سراسر جهان ترجمه شده و به انتشار رسیده است. هر یک از کتاب‌های مجموعه به تشریح حوزه‌ای خاص می‌پردازد و در گردآوری مطالب آن، از به‌روزترین و استانداردترین محتواهای موجود استفاده شده است. امتیاز انتشار کتاب‌های این مجموعه در ایران در اختیار انتشارات آوند دانش است. «تناسب اندام»، «مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی»، «اقتصادسنجی»، «ابرغذاها» و «هوش مصنوعی» عناوین برخی از کتاب‌هایی هستند که تا به امروز از این مجموعه منتشر شده‌اند.

نکوداشت‌های کتاب طلاق

  • این کارشناسان راهنمای جدیدی را تهیه کرده‌اند که درمورد تمام جنبه‌های طلاق مشاوره ارائه می‌دهد. (Bournemouth Daily Echo)
  • کتابی پر از توصیه‌های مثبت و عملی. (Bristol Evening Post)
  • یک سرمایه‌گذاری عالی. (Daily Mirror)

خلاصه کتاب صوتی طلاق برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که تصمیم به طلاق گرفته‌اند و یا دوران پس از طلاق را می‌گذرانند، می‌توانند از راهنمایی‌های این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی طلاق می‌شنویم

هدف این است که با کمترین آسیب و درد یا جار و جنجال به رابطه پایان دهید. اما وقتی سرانجام تصمیم به جدایی گرفتید، چه کارهایی باید بکنید؟

ملاحظات حقوقی، مقدمات طلاق، توافق‌نامه‌ی موقت:

شما و همسرتان تصمیم به جدایی قانونی گرفته‌اید و قبل از رسمی شدن طلاق دیگر باهم زندگی نمی‌کنید. در چنین شرایطی بهتر است یک تفاهم‌نامه‌ی کتبی موقت رسمی تنظیم و امضا کنید تا بعدها درگیر مشکلات قانونی نشوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
70 دقیقه
طلاق

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی طلاق
نویسنده،
مترجمشیدا سرمدی
راویهوتن خداپرست
ناشر صوتیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی طلاق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی طلاق

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی طلاق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.