معرفی و دانلود کتاب کوازار 2: پسر اهریمن

عکس جلد کتاب کوازار 2: پسر اهریمن
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوازار 2: پسر اهریمن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوازار 2: پسر اهریمن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوازار 2: پسر اهریمن

کتاب کوازار 2: پسر اهریمن نوشته‌ی پونه سعیدی، دومین جلد از سه‌گانه‌ی کوازار است که ادامه‌ی داستان جلد قبل را در بر دارد. نویسنده در این داستان با جابه‌جا کردن مرزهای واقعیت و خیال، با روزمرگی و تکرار مبارزه می‌کند. ساتی در این جلد از داستان، جزو گروه فرشتگان محافظ می‌شود و در این جایگاه با شیاطین مبارزه خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب کوازار 2: پسر اهریمن

کتاب کوازار 2: پسر اهریمن دومین جلد از سه‌گانه‌ی کوازار، نوشته‌ی پونه سعیدی است. نویسنده در این داستان تلاش کرده تا با در هم ‌آمیختن مرزهای رویا و واقعیت، داستانی بسازد و با این ترفند از روزمرگی و تکرار بپرهیزد. داستان کوازار، داستان جنگ بین واقعیت‌ها و باورهای ذهنی خواهد بود. نبرد بین آنچه که هست و آنچه باید باشد. این نبرد، در نهایت می‌تواند انسان را نجات دهد و دستاوردهای بزرگی را برای او به ارمغان بیاورد.

درباره‌ی نام کتاب، این نکته شایان توجه است که کوازارها نقطه‌هایی نورانی در فضا هستند که به سبب اجتماع انرژی بسیار زیاد به وجود می‌آیند و منشأ آن‌ها هنوز مشخص نیست. ساتی، شخصیت اصلی کتاب کوازار، در جلد اول در پی آن بود که راز نوسانات انرژی گاه‌وبیگاه در شهر را که نظم خاصی هم داشت، اما علتش مشخص نبود، دریابد.

معرفی و دانلود کتاب کوازار 2: پسر اهریمن

در کتاب کوازار 2: پسر اهریمن، ساتی که ماجراهای بسیاری را پشت سر گذاشته است، پس از چندوقت، در سفیدی مطلق به هوش می‌آید. او پس از به هوش آمدن سام را می‌بیند و از طریق او می‌فهمد که وارد دنیای جدیدی شده است. او دو بال درآورده و وارد دنیای فرشتگان شده. او به میان جمع فرشتگان می‌رود و از این به بعد در این جایگاه با شیاطین خواهد جنگید. ساتی به همراه ساموئل مسئول حفاظت از ارواح انسانی می‌شود.

پونه سعیدی در این بخش از سه‌گانه‌ی خود، داستان را از زبان شخصیت‌های مختلف نقل می‌کند و زاویه‌های دید متفاوتی را نسبت به اتفاقاتی که در روایت می‌افتند به خواننده ارائه می‌دهد. نویسنده در این داستان از زبانی ساده و نزدیک به محاوره بهره برده است.

کتاب کوازار 2: پسر اهریمن نوشته‌ی پونه سعیدی توسط نشر موج به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کوازار

سه‌گانه‌ی کوازار نوشته‌ی پونه سعیدی داستانی است که از دنیای واقعیت آغاز می‌شود و به فضایی فانتزی می‌رسد. این داستان حول محور نوسانات نامعمول و رمزآلود برق و انرژی در نقاط مختلف شهر شکل گرفته. شخصیت اصلی داستان که می‌خواهد این معما را حل کند، ناگهان به دام ماجرایی غیرطبیعی و عجیب می‌افتد و قصه‌، به شیوه‌ای فانتزی ادامه می‌یابد. نویسنده در این داستان در پی آن است که جنگ بین حقیقت و واقعیت را به تصویر بکشد.

جلدهای دیگر این سه‌گانه عبارت‌اند از: «کوازار 2: پسر اهریمن» و «کوازار 3: خون شوم»

کتاب کوازار 2: پسر اهریمن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوجوانانی که به داستان‌های معمایی و فانتزی علاقه دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب کوازار 2: پسر اهریمن می‌خوانیم

رابین و ساتی در حال حمله به هم با قدرت بدنی بودن. بلند گفتم: «فکر کنم باید جذابیت نبردتون رو ببرید بالا!»

با ‌این حرف من، رابین عقب پرید. دستشو تو هوا بالا برد و جریان هوا دور دستش چرخید. تندباد تو دستش شکل گرفت و اونو به سمت ساتی پرتاب کرد. ساتی بالا‌تر پرواز کرد. راه درستی نبود، چون نه دفاع کرد و نه حمله. درحقیقت ساتی فرار کرد، اما انقدر سریع بود که تونست به اندازه کافی بالا بره. رابین، پشت سر هم قدرتش رو به‌صورت گردباد‌های کوچک به سمت ساتی پرتاب می‌کرد. ساتی هم فقط جاخالی می‌داد. بلند‌تر گفتم: «حمله کن ساتی!»

اخم ساتی تو هم رفت و شتاب گرفت. از بالای سر رابین رد شد، قبل از ‌این‌که رابین بتونه برگرده پشت سرش قرار گرفت و با مشت کوبید به وسط بال‌های رابین. رابین پرت شد جلو، اما سریع چرخید. با قدرت به ساتی حمله کرد. این‌بار گردباد مستقیم به سینه ساتی خورد و اونو پرت کرد عقب. سرش داد زدم: «با قدرتت بجنگ!»

ساتی رو سقف ساختمون ‌ایستاد و گفت: «نمی‌تونم...»
رابین ‌ایستاد جلوی ساتی و گفت: «چرا؟»
ساتی به من نگاه کرد و گفت: «می‌ترسم بهش آسیب بزنم.»
برگشتم پایین‌ و گفتم: «نترس و... نزن...»

اخمش بیشتر شد و نفسش رو با حرص بیرون داد. رابین گفت: «قدرتت چیه ساتی؟»

فهرست مطالب کتاب

خلاصه جلد اول
فصل 1: کوچولوی نقره‌ای
فصل 2: متولدین مرده
فصل 3: یک پیشگویی احمقانه
فصل 4: دختری که نور شد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوازار 2: پسر اهریمن
نویسنده
ناشر چاپینشر موج
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-622-6826-51-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کوازار 2: پسر اهریمن

Fariba Amiri
۱۴۰۳/۵/۲۸
داستان‌های فانتزی همیشه عالین و من عاشق داستان‌هایی هستم که فرشته‌ها هم توش حضور دارن، این کتاب از جلد ۱ تا جلد ۳ فوق العاده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کوازار 2: پسر اهریمن

برای دریافت کتاب کوازار 2: پسر اهریمن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.