معرفی و دانلود کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

عکس جلد کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟
قیمت:
۳۸۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

اگر به‌دنبال یک راهنمای آموزشی و روان‌شناسانه برای ارتقای شخصیت عاطفی، داشتن هویت مستقل و بهبود روابط خود با مردان هستید، کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ به شما کمک می‌کند تا در این مسیر موفق عمل کنید. شری آرگو، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، آموزه‌های جامع، کامل و دقیق خود را به ساده‌‌ترین زبان در اختیارتان می‌گذارد تا از هرگونه وابستگی افراطی و غرق شدن در شخصیت دیگری فاصله گرفته و جذابیت خود را با شناخت احساسات و به‌‌کارگیری راهکارهای مناسب، افزایش دهید.

درباره‌ی کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

ممکن است یک یا چندبار تجربه‌ی شکست عاطفی در روابط خود یا برخوردن به چالش‌های متعددی که روانتان را برهم می‌ریزد، داشته باشید یا افرادی را در اطراف خود بشناسید که مدام از این‌که در رابطه‌ی عاطفی خود با همسرشان، احساس رضایت ندارند و فکر می‌کنند جایی از کار می‌لنگد، شکایت کنند. حتی زنانی را دیده باشید که هر مرد موفق، جذاب و متناسب با خودشان را جذب می‌کنند و رابطه‌ای پایدار با همسر خود دارند؛ این‌جاست که از خود می‌پرسید: چه‌طور و چگونه؟ شری آرگو (Sherry Argov) در کتاب پرفروش خود، با عنوان چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ (?Why men love bitches)، به این دغدغه‌ی ذهنی پاسخ می‌دهد.

او این کتاب را به‌مثابه‌ی یک راهنمای آموزشی و تمرینی در نظر گرفته است و سعی بر آن داشته تا کوچک‌ترین رفتارها و حرکات مشابه هر زنی را لحاظ کند و شیوه‌های بهتر آن‌ها را ارائه دهد. هم‌چنین دیدگاه منحصربه‌فرد خود در این رابطه که چرا مردان جذب و دلباخته‌ی زنانی قدرتمند و مستقل می‌شوند و لزوم فاصله گرفتن از شخصیت زنی توسری‌خور و بله قربان‌گو را بیان می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده در این کتاب، به سوال‌های مختلف پاسخی جامع و راهکارهایی برای تحول بخشیدن، ارائه می‌دهد؛ از جمله: چرا مردان در ابتدای رابطه رمانتیک و عاطفی هستند و بعد از مدتی تغییر می‌کنند؟ چرا مردان به زنانی که هویت مستقل دارند و برای خود ایستادگی می‌کنند، احترام بیشتری می‌گذارند؟ و سوالاتی از این قبیل.

در سراسر تاریخ و به‌ویژه در عصر حاضر، رقابت تنها در عرصه‌های اقتصادی افزایش نیافته؛ بلکه به‌شکل عذاب‌آوری، در روابط بین زنان و مردان نیز ریشه دوانده است. زنان بی‌شماری هستند که از خویشتن فاصله گرفته‌اند؛ آسایش خود را تنها در ایجاد و حفظ روابط عاطفی‌شان می‌جویند؛ هرگونه اقدامی در به‌دست‌آوردن مرد دلخواه‌شان صورت می‌‌دهند و ممکن است حتی از خود نپرسیده باشند آیا آن‌چیزی که لازم دارند تا حالِ بهتری را تجربه کنند، واقعا همین است یا نه؟

در دنیای روانشناسی و روابط انسانی، زبان بدن، نحوه‌ی بیان جملات و شیوه‌ی بروز افکار و احساسات، مهم‌ترین مولفه‌های قابل دیدن هستند که می‌توانند نشان‌گر مستقل یا وابسته بودن فرد، استقلال شخصیتی و هویتی او، قدرتمند بودن، هدفمند بودن و موارد این‌چنینی باشند. زنانی که به‌هرروی به‌دنبال مردان هستند، مرزی تعیین نمی‌کنند یا برعکس، از مرزهای روابط خود عدول می‌کنند: زندگی کاری، حرفه‌ای، اجتماعی و خانوادگی خود را به‌خطر می‌اندازند و در واقع شیوه‌ی ارتباط درونی و ذهنی را که با خود دارند نیز دستخوش تغییر و تحول می‌کنند. بنابراین نه‌تنها در شکل دادن به یک رابطه‌ی عاطفی - زناشویی موفق، درست گام برنمی‌دارند، بلکه ادامه‌ی اوضاع را برای خود سخت‌تر می‌کنند و به سرخوردگی، گرفتار می‌شوند!

شری آرگو، راهنما و معلم شماست. او در کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ از تجارب، داستان‌ها، نقل‌قول‌های برجسته و قوانینی برای آموزش به مخاطبان خود استفاده می‌کند. هدف او این است که موارد لازم را پیش از ورود به رابطه تا ماندن در آن، به‌شیوه‌ای که رضایت، شادی و سلامت روان را برای او و فرد مقابل به ارمغان آورد، به خوانندگان انتقال دهد.

مثال‌ها، راهکارها و البته تمرین‌هایی در اختیار شما قرار گرفته، تا از دختری که توانا، مستقل و زیرک نیست، به فردی تبدیل شوید که مطیعانه، مظلومانه، همیشه در دسترس، وابسته و به‌شکل آشفته‌ای بازنده، رفتار نمی‌کند.

این کتاب، عادت‌های بدی را که سبب گرفتاری اصلی شماست شناسایی کرده و برای آن‌ها تکنیک‌هایی منطقی ارائه داده است. آن‌چیزی‌که نویسنده به‌دنبال بیان آن بوده؛ عدول از ویژگی‌های طبیعی زنانه، تسلط و برتری یافتن در رابطه و اثبات توانایی‌های زنان در هر جایگاه و موقعیتی نیست؛ بلکه برای آن دسته از دختران جوان و زنانی که فکر می‌کنند از چارچوب خواسته‌ها، آرامش و شخصیت خود فاصله گرفته‌اند و تلاش‌هایشان نتیجه‌ی مطلوب لازم را به‌همراه نداشته، روش‌هایی را تعریف می‌کند که به بهبود و مدیریت رابطه کمک می‌کند تا حلقه‌ی گمشده‌ی روابط عاطفی - زناشویی خود را بازیابند و آن را جلا بخشند.

کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ به قلم روان اکرم شکرزاده ترجمه شده و به‌همت انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است.

جوایز و افتخارات کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

  • من این کتاب را برای هر زن جوانِ قدرتمندی که وارد دانشگاه می‌شود، توصیه می‌کنم. (Society19)
  • این کتاب، کتاب مقدس من است. (Her Campus)
  • چرا مردان عاشق زیرک‌ها هستند؟‌ زیرا مردان با زنانی که می‌توانند مرز تعیین کنند و نمی‌گذارند از این خط عدول کنید، پیشرفت می‌کنند. (Cosmopolitan)
  • کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ یکی از مطالبی‌ست که باید هنگام صبحانه‌ی یکشنبه بخوانید. (نیویورک دیلی نیوز)
  • این کتاب از 10 کتاب برتر در حوزه‌ی روابط طی ده سال گذشته است. (یاهو)
  • کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ از راهنماهای برتر روابط در آمریکاست. (The Book Tribe)
  • شری آرگو در مورد یک زن قوی صحبت می‌کند؛ کسی که می‌داند در زندگی چه می‌کند و چه زمان باید سر موضع خود بایستد. (جوی بِهار یکی از مجریان برنامه‌ی The View)

کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی زنانی که به‌دنبال یافتن هویت قوی و مستقل خود هستند و می‌خواهند بیش از پیش در رابطه‌ی عاطفی‌شان موفق عمل کنند، مناسب است.

در بخشی از کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ می‌خوانیم

بیشتر توصیه‌های این کتاب براساس اظهارات و اعترافات مردان به من است. روزی از پزشکی به اسم جورج پرسیدم که چرا این اطلاعات سری را در اختیار شریک زندگی‌اش قرار نمی‌دهد؟ جوابش این بود: «چون گفتن این حرف‌ها به تو پیامد بدی برایم ندارد؛ اما اگر به او بگویم چرا.» آن‌چه که جورج در مورد آن صحبت می‌کند ازدست‌دادن قدرت مردانه است. به‌عبارت دیگر، به ندرت مردان دلشان می‌خواهد همسرشان بداند که جذب یک خانم زیرک یا پرجنب‌وجوش می‌شوند.

می‌دانستم اطلاعاتی که مردها در اختیارم گذاشته بودند نه‌‍تنها صادقانه، بلکه پُربار نیز بود؛ چون ماهیت رازگونه داشت. مردها مدام از من می‌خواستند که نامی از آن‌ها در کتاب نبرم چون خودشان می‌گفتند که با فاش کردن رازهای مردانه، بقیه‌ی مردها احساس می‌کنند که به آن‌ها خیانت شده است.

مشخص است که آشنایی با طرز تفکر مردان مفید است؛ اما قرار نیست اطلاعات موجود در این فصل روش‌های حتی به مراتب دشوارتری برای ساکت کردن مردتان در اختیارتان قرار بدهد. دختر ساده‌لوح خودش این اشتباه را مرتکب می‌شود. اگر دو تخم‌مرغ در ماهی‌تابه باشد، آنی را که شکسته برای خودش بر می‌دارد. اگر دو کلوچه بپزد و یکی از آن‌ها خرد بشود، خردشده را برای خودش برمی‌دارد و کلوچه‌ی سالم را به مردش می‌دهد. دختر ساده‌لوح نمی‌داند که چرا این‌همه ازخودگذشتگی او طی این‌همه مدت نتیجه‌ی عکس داده است. او متوجه نمی‌شود که آنقدر درگیر مرد خود شده که خودش را گم کرده است و در این فرایند، ریسک ازدست‌دادن مرد خود را هم پذیرفته است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: از توسری‌خور بودن تا دختری رویایی شدن
آشنایی با نسخه‌ی جدید و ارتقایافته‌ی زن زیرک
فصل دوم: چرایی ترجیح زنان زیرک
شما بیش‌ازحد به دیگران لطف می‌کنید؟
عقده‌ی مادرمقدس/ زن ناپاک
نه به قانون قفس
قدرت انتخاب
فصل سوم: شیرینی فروشی
هربار فقط یک شیرینی
بردی شیرین‌تر
برنامه قسط‌بندی آب‌نبات
بیشترین میزان رضایتمندی با کمترین تلاش
فصل چهارم: روباه‌صفت بودن (حیله‌گری)
روباه خاموش یک مذاکره‌‌کننده‌ی باهوش است
روباه خاموش مرموزتر است
روباه خاموش با خود رودربایستی ندارد
فصل پنجم: پریدن از میان حلقه‌ها مانند سگ پودل
مدرسه‌ی جدید: چه کسی رئیس شماست؟
رئیس شما چه کسی است؟
از بی‌نهایت احساسی بودن تا گستاخی
اصل 101 زیرک بودن
فصل ششم: دیگر غر نزنید
محبوب باشیم یا نقش مادر را بازی کنیم؟
یک توصیه‌: رفتارتان دوستانه باشد
چگونه گناه خودمان را گردن دیگری بیندازیم...
نشان دادن بهتر از حرف زدن است.
فصل هفتم: کتاب دستور بازی محرمانه‌ی تیم مقابل
نظر مردها در مورد نحوه‌ی ارتباط برقرار کردن خانم‌ها
ده نشانه‌ی مهم نیازمند بودن یک زن
پانزده دلیل اصلی خونسردی مردان
پانزده دیدگاه برتر مردانه در خصوص زنده نگه داشتن عشق
پانزده چیزی که مرد را دلسرد می‌کند
ده دلیل اصلی اینکه مردان زن جسور و پرانرژی را ترجیح می‌دهند
ده تا از بهترین روش‌های شناسایی مردان عاشق
فصل هشتم: کارت صورتی را نگه دارید
استقلال مادی: چه کسی مالک شما می‌شود؟
جروبحث دو پا
دلار و بی‌شعوری
فصل نهم: چگونگی بازسازی چالش ذهنی
گام اول: به جای اینکه از مردتان بخواهید روی شما تمرکز کند، روی خودتان متمرکز شوید
گام دوم: تغییری در روزمرگی‌هایتان به وجود بیاورید
گام سوم: دوباره شوخ‌طبع باشید
فصل دهم: نسخه‌ی جدید و ارتقا یافته‌ی زن زیرک
زن زیرک از باورهایش عقب‌گرد نمی‌کند
هرگز نمی‌توان تسلط کامل به یک زن زیرک داشت
تعریف زن زیرک به مشخصه‌های درونی اوست
زن زیرک اراده‌ و خودباوری بالایی دارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟
نویسنده
مترجماکرم شکرزاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-7701-42-5
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۸۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

برای دریافت کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.