معرفی و دانلود کتاب عشق و شفا

عکس جلد کتاب عشق و شفا
قیمت:
۲۶,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق و شفا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق و شفا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق و شفا

کتاب عشق و شفا نوشته‌ی گری وین، کتابی آموزشی برای همه‌ی زوج‌هایی است که می‌خواهند رابطه‌شان را هر روز بهبود بخشند و در کنار هم به نهایت عشق و شور زندگی دست یابند. این کتاب، درباره‌ی انواع روابط، انواع زنان، انواع مردان، شایع‌ترین مشکلات بین زوج‌ها، روش‌های حل و فصل تعارضات و... نکاتی بسیار کاربردی ارائه می‌دهد. این کتاب را یک بار به تنهایی و یک بار به همراه همسرتان بخوانید.

درباره‌ی کتاب عشق و شفا

این روزها، آمار طلاق در سراسر جهان، از جمله ایران، بسیار افزایش یافته است. با این که افراد، خودشان همسرشان را انتخاب می‌کنند و ازدواج‌ها مثل گذشته به خاطر منافع خانوادگی و قبیله‌ای نیست اما دیگر وقتی به یک عروسی می‌رویم، کمتر احتمال می‌دهیم، دعای به پای هم پیر شوید، برایشان اجابت شود. نکته‌ی مهم اینجاست که آمارهای رسمی، برای ازدواج‌هایی است که رسما ثبت می‌شود و رسما هم به جدایی و طلاق می‌انجامد و شامل روابط متعددی که افراد با عشق و کششی شدید آن را آغاز می‌کنند اما هیچگاه به ازدواج ختم نمی‌شود و ازدواج‌هایی که با وجود جدایی عاطفی یا حتی فیزیکی، به طلاق نمی‌انجامد، نیست. در نتیجه آمار روابط عاطفی که سرانجامی خوش ندارند، بسیار بالاتر از آمارهای رسمی است. به همین دلیل است که ارتقای آگاهی تک تک افراد جامعه در زمینه‌ی روابط عاطفی بسیار مهم است.

افراد باید بدانند چه کسی واقعا برایشان مناسب است، چه‌طور می‌توانند این فرد را انتخاب کنند، چطور می‌توانند عشق و علاقه‌ی به وجود آمده را حفظ کنند و ارتقا دهند و چطور می‌توانند تعارضات خود را در یک رابطه‌ی سالم حل کنند بدون این که هیچکدام از دو سوی رابطه، متضرر شوند. اینجاست که خواندن کتابی چون کتاب عشق و شفا (The Marriage Cure)، نوشته‌ی گری وین (Gary Wayne)، می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

معرفی و دانلود کتاب عشق و شفا

رابطه‌ای درست و خوب، همیشه از انتخابی درست و خوب شروع می‌شود به همین دلیل هم، بخش ابتدایی کتاب عشق و شفا به معرفی انواع روابط، انواع مردان و انواع زنان می‌پردازد. به این ترتیب ما می‌توانیم تشخیص بدهیم که خودمان چه نوع شخصیتی داریم و چه نوع شخصیتی در جنس مخالف، می‌تواند برای ما مناسب باشد. اگر هم همسر و شریکمان را انتخاب کرده‌ایم، می‌توانیم با شناخت شخصیت او، در ارتباط با وی ماهرانه‌تر عمل کنیم.

بخش‌های بعدی کتاب، به آموزش انواع مختلف تعارضات میان زوج‌ها می‌پردازد. با شناخت این تعارضات شایع و علل و راهکارهای حل آن‌ها، می‌توان روابط را بهبود بخشید و ارتقا داد. همین‌طور کتاب، کارها و رفتارهایی که روابط را مستحکم می‌کند و به شادکامی و خوشبختی هر چه بیشتر می‌رساند، را برمی‌شمارد و هر کدام را به طور کامل توضیح می‌دهد تا هر فرد بتواند آن را در زندگی خود پیاده کند و نتیجه‌ی مطلوب را بگیرد.

کتاب عشق و شفا، کتابِ کاری کامل برای تمرین روابط بهتر است. ما می‌دانیم که یادگیری و به کار بردن تکنیک‌ها و آموزش‌های مرتبط با روانشناسی، مثل حل کردن ریاضیات، احتیاح به یک قلم و کاغذ دارد تا تمرین کنیم و بنویسیم. این کتاب کار، این فضای نوشتن را در اختیارمان قرار می‌دهد و باعث می‌شود ترغیب شویم تمرینات ارائه شده را همان موقع انجام دهیم و از تمرینات جواب بهتری بگیریم.

اگر دوست دارید که بیشترین نتیجه را از این کتاب بگیرید، ابتدا برای درک مفاهیم کتاب، یک بار آن را به تنهایی بخوانید، سپس به همراه شریک عاطفی خود، دوباره کتاب را مرور کنید. در هنگام مرور، در هر بخش، درباره‌ی خودتان حرف بزنید و البته با روی باز و بدون هیچگونه قضاوت و پیش‌داوری، به حرف‌های شریک عاطفی‌تان گوش کنید تا بتوانید به تصمیماتی سازنده برای حل مشکلات رابطه و پایدار کردن عشقتان برسید.

کتاب عشق و شفا را مونا قاضیان ترجمه و انتشارات برگ و باد آن را به چاپ رسانده است.

کتاب عشق و شفا برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب عشق و شفا برای همه‌ی کسانی که به بهبود روابط عاطفی خود می‌اندیشند و دوست دارند ازدواجی پایدار، موفق و شاد داشته باشند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب عشق و شفا می‌خوانیم

روابط خانوادگی شامل افرادی می‌شود که ما از طریق نوعی خویشاوندی با آن‌ها ارتباط داریم این امر می‌تواند از طریق خون باشد همان طور که در مورد والدین و سایر خواهران و برادران ما اتفاق می‌افتد می‌تواند از طریق ازدواج باشد همان طور که با پدر و مادر ناتنی خواهر و برادر ناتنی یا عمه و خاله‌های ناتنی این اتفاق می‌افتد. خانواده به والدین و خواهر و برادرهایی گفته می‌شود که هر روز آن‌ها را می‌بینید و سایر خویشاوندان مانند پدر بزرگ و مادربزرگ عموزاده‌ها عموها و عمه‌ها که ممکن است به اندازه پدر و مادر و خواهر و برادر خود آن‌ها را ملاقات نکنید. انواع مختلفی از خانواده‌ها وجود دارند مانند خانواده‌های معمول خانواده‌های ناتنی و خانواده‌های تک والد اگر با خانواده‌های خود روابطی قوی برقرار کنیم ایده آل خواهد بود ولی همیشه این طور نیست افراد باید یاد بگیرند که چگونه بستگان خود را دوست داشته باشند تا بتوانند تا آن جا که ممکن است از آن‌ها کمک بگیرند و در مورد احساسات و افکار شخصی شان به آن‌ها اعتماد کنند. این یک واقعیت شناخته شده است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
مقدمه
فصل اول: انواع روابط
روابط مستقل
رابطه غالب یا تسلیم
رابطه واکنشی
روابط سازگار
فصل دوم: شناخت مردان
مرد خودخواه
متشخص کامل
مرد آلفا
پسر مامان
خیانت‌کار زنجیره‌ای
خود شیفته
مرد رمانتیک
فصل سوم: شناخت زنان
دختری که اهل مهمانی است
دختر بابایی
زن مستقل
زن نازک نارنجی
فصل چهارم: ازدواج موفق و پایدار
فصل پنجم: اختلافات زناشویی
بحث و نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق و شفا
نویسنده
مترجممونا قاضیان
ناشر چاپیانتشارات برگ و باد
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-622-8091-63-1
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق و شفا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عشق و شفا

برای دریافت کتاب عشق و شفا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.