معرفی و دانلود کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول

عکس جلد کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول
قیمت:
۸۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول

نفرتی که مقدر است ذره‌ذره به عشق تبدیل شود! شاهزاده کاروئل و شاهزاده‌خانم اوریسین، دو شخصیت اصلی کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول هستند که از یکدیگر متنفرند. آن‌ها قصد دارند بلافاصله بعد از ازدواج اجباری سلطنتی، طرف مقابل را وادار به طلاق کنند؛ اما هیچ چیز طبق نقشه‌های آن‌ها پیش نمی‌رود. با ورود شاهزاده‌خانم زلدا به داستان، الیان یانگ یک مثلث عشقی هیجان‌انگیز در این مانهوا پدید می‌آورد... .

درباره‌ی کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول

شاهزاده‌ها اغلب باید به ازدواج اجباری تن بدهند. چه خوششان بیاید یا نه، آن‌ها باید با شاهزاده‌ای دیگر از کشوری دیگر ازدواج کنند و روابط میان دو سرزمین را تحکیم بخشند. وقتی خانواده‌ی شاهزاده کاروئل، پرنس موقرمز، و شاهزاده‌خانم اوریسین، پرنسس مومشکی، مجبور می‌شوند که با هم ازدواج کنند، اولین فکری که از ذهنشان می‌گذرد این است: هر کدام به‌سرعت از شر دیگری خلاص شود. هر دو مجبورند در سن شانزده سالگی با هم ازدواج کنند؛ سنی که هنوز شخصیت آن‌ها به‌طور کامل شکل نگرفته است.

کاروئل یک فکر شیطانی در سر دارد و می‌خواهد به محض ازدواج با شاهزاده کارنا، آن را اجرا کند: آن‌قدر شرایط را برای همسرش جهنمی کند که کارنا برای فرار از این ازدواج شوم، هر کاری انجام دهد! اما از آن‌سو در کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول می‌خوانید که (A Royal Princess with Black Hair) اوریسین مشتاق دیدن شاهزاده کاروئل است. وقتی این دو روبه‌روی هم قرار می‌گیرند، خوانندگان امیدوارند که این دو جوان زیبا و برازنده، به ازدواج با یکدیگر تن دردهند و سعادتمند شوند؛ اما ناگهان ورق برمی‌گردد: شاهزاده اوریسین هم به‌هیچ‌وجه مایل به ازدواج نیست و می‌خواهد هر چه زودتر از کاروئل جدا شود! حالا دو شاهزاده‌ی متنفر از یکدیگر، مجبورند با هم ازدواج کنند. اما سرانجام این ازدواج چه خواهد بود؟ آیا همانطور که پدر و مادرشان در ذهن می‌پرورند، این ازدواج به اتحاد دو کشور مورین و کارنا خواهد انجامید یا به یک آشوب تمام‌عیار تبدیل خواهد شد؟

معرفی و دانلود کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول

اگر فکر می‌کنید با ازدواج همه‌ی مشکلات میان اوریسین و کاروئل حل خواهد شد، سخت در اشتباهید! بعد از ازدواج نفرت میان آن‌ها از روز اول هم بیشتر می‌شود. آن‌ها درست مانند سگ و گربه هر لحظه در حال دعوا کردن با یکدیگر هستند و هیچ‌کس، از خدمتکاران کاخ گرفته تا پادشاه و ملکه‌ی مورین، از پس این دو برنمی‌آید. روزها از پی هم می‌گذرند؛ بدون اینکه تغییری در رفتار خام این دو جوان به وجود بیاید. وقتی بحرانی در کشور کارنا به وجود می‌آید، ناگهان شاهزاده کاروئل به حمایت از همسرش برمی‌خیزد و ورق برمی‌گردد: حالا علاقه‌ای، هر چند نسبتاً کم، در میان کاروئل و اوریسین ایجاد شده است. اما در این میان، یکی از عاشقان سینه‌چاک شاهزاده کاروئل به نام زلدا، وارد میدان می‌شود و همه‌ی معادلات را بر هم می‌زند. پرنسس زلدا، تصمیم می‌گیرد تا ازدواج سلطنتی را بر هم زند. و این‌چنین است که الیان یانگ (Ellian Yang) یک مثلث عشقی جذاب در کتاب شاهزاده مو مشکی – جلد اول رقم می‌زند.

شخصیت‌های مانهوای شاهزاده مو مشکی در کنار هم رشد می‌کنند. هر فصل کتاب با یک اتفاق هیجان‌انگیز تمام می‌شود و بلافاصله در فصل بعد، ماجرایی را می‌خوانید که ضربان قلبتان را بالا خواهد برد. الیان یانگ تابه‌حال نسخه‌ی رسمی این مانهوا را منتشر نکرده؛ بااین‌حال ترجمه‌ی انگلیسی کتاب در اینترنت موجود است. جلد اول کتاب شاهزاده مو مشکی را انتشارات نگاه آشنا با ترجمه‌ی اکرم شکرزاده روانه‌ی بازار کرده است. باید گفت که تصاویر این مانهوا، سیاه و سفید هستند.

کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کمیک عاشقانه علاقه دارید، خواندن کتاب شاهزاده مو مشکی – جلد اول را از دست ندهید!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول
نویسنده
مترجماکرم شکرزاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-622-385-032-5
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول

مهسا
۱۴۰۳/۶/۲۹
خیلی قشنگه لطفا فصل دو رو بگذارید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول

برای دریافت کتاب شاهزاده مو مشکی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.