معرفی و دانلود کتاب واژه نامه شمشیربازی

عکس جلد کتاب واژه نامه شمشیربازی
قیمت:
۵۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه شمشیربازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه شمشیربازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه شمشیربازی

کتاب واژه‌نامه‌ی شمشیربازی، مجموعه‌ای جامع از اصطلاحات انگلیسیِ تخصصی شمشیربازی به همراه ترجمه‌ی دقیق و روان فارسی این اصطلاح‌ها را در خود گنجانده‌ است. عباسعلی فاریابی، نویسنده‌ی کتاب، طیف گسترده‌ای از انواع اصطلاح‌های حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای شمشیربازی را در این کتاب قرار داده‌. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، اصطلاحات تخصصی این ورزش را به فارسی یاد می‌گیرید و درک عمیق‌تری از دنیای شمشیربازی پیدا می‌کنید.

درباره‌ی کتاب واژه‌نامه‌ی شمشیربازی

کتاب واژه‌‌نامه‌ی شمشیربازی، فرهنگ لغتی برای آشنایی مربیان و ورزشکارانِ شمشیربازی با اصطلاح‌های بین‌المللیِ این رشته‌ است. عباسعلی فاریابی، نویسنده‌ی کتاب، با زبانی ساده و خو‌ش‌فهم، طیف گسترده‌ای از اصطلاحات تخصصیِ این ورزش را به فارسی برگردانده‌ است. مطالعه‌ی این اصطلاحات، درک عمیقی از حرکت‌های مختلفِ رشته‌ی شمشیربازی در ذهن علاقه‌مندان، مربیان، ورزشکاران، داوران و پژوهشگران ایجاد می‌‌کند.

نویسنده‌، در تدوین این اثر اصطلاحی را از قلم نینداخته تا مرجعی کامل از اصطلاحات پایه تا اصطلاحات فنی و تخصصی شمشیربازی پیش روی مخاطب قرار بگیرد. بسیاری از واژه‌های انگلیسی، معناهای مختلفی در حوزه‌های متفاوت دارند. مطالعه‌ی کتاب حاضر به خواننده کمک می‌کند تا تمایز معنای این واژه‌ها را در بستری تخصصی درک کند. عباسعلی فاریابی، معنای اصطلاحات شمشیربازی را به‌گونه‌‌ای بیان کرده تا درک آن برای خواننده آسان باشد. تمامی اصطلاحات ترجمه شده در این کتاب، بر اساس منابع معتبر و استانداردهای بین‌المللی شمشیربازی، مورد بررسی و تایید قرار گرفته‌اند. نویسنده‌ی این کتاب در کنار معادل‌های فارسی که برای اصطلاحات انگلیسیِ شمشیربازی قرار داده، تعریفی از اصطلاحات را نیز آورده است. خواندن تعریفی از اصطلاحات شمشیربازی، درک این اصطلاحات را راحت‌تر می‌کند.

کتاب واژه‌‌نامه‌ی شمشیربازی، همانند روش نگارش فرهنگ لغت، تدوین شده‌ است. این شیوه‌ی نگارش به خواننده کمک می‌کند تا بر اساس حروف الفبای انگلیسی، به‌راحتی واژه‌ یا اصطلاح دلخواه را پیدا کند. رویکردی که در تدوین کتاب واژه‌نامه‌ی شمشیربازی در نظر گرفته‌ شده، به ورزشکاران کمک می‌کند تا درک بهتری از دستورات مربی، قوانین مسابقات و اصطلاحات فنی داشته باشند. شیوه‌ی فرهنگ‌نامه‌ایِ کتاب حاضر، برای مربیان نیز سومند است تا با درک اصطلاح‌های شمشیربازی،‌ این مفاهیم را با روشی اصولی و دقیق به ورزشکارانِ این رشته آموزش بدهند. داوران نیز با استفاده از مطالب این کتاب می‌توانند به‌راحتی قوانین و اصطلاحات فنی را تفسیر کنند.

کتاب واژه‌نامه‌ی شمشیربازی را انتشارات حتمی چاپ و روانه‌ی بازار کرده‌است.

کتاب واژه‌نامه‌ی شمشیربازی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی ورزشکاران، مربیان، داوران، پژوهشگران و علاقه‌مندان به شمشیربازی، مخاطب‌های اصلی کتاب واژه‌نامه‌ی شمشیربازی به‌حساب می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه شمشیربازی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات64
زبانانگلیسی
شابک978-600-5319-21-7
موضوع کتابکتاب‌های واژه نامه تخصصی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واژه نامه شمشیربازی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه شمشیربازی

برای دریافت کتاب واژه نامه شمشیربازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.