معرفی و دانلود کتاب مورچه بازیگوش

عکس جلد کتاب مورچه بازیگوش
قیمت:
۱۸,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مورچه بازیگوش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مورچه بازیگوش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مورچه بازیگوش

کتاب مورچه بازیگوش داستانِ مورچه‌ای کنجکاو را روایت می‌کند که برخلافِ بقیه‌ی خواهر و برادرهایش کمتر اهل کار و بیشتر اهل بازی و شیطنت است. معصومه کی‌شمس در این داستانِ آموزنده، بدونِ اینکه بازیگوشی را نکوهش کند، به کودکان می‌آموزد که هیچ کاری را بدون مشورت پدر و مادر انجام ندهند و خود را از دایره‌ی امن خانه خارج نکنند.

درباره‌ی کتاب مورچه بازیگوش

مورچه‌ی بازیگوشی به اسم فسقل‌بلا با خانواده‌اش در جنگل زندگی می‌کرد. او ده‌تا خواهر و برادر داشت که هرروز صبح به همراه مادرشان برای جمع‌آوری آذوقه برای فصل سرما، به جنگل می‌رفتند. فسقل‌بلا کوچک‌تر و بازیگوش‌تر از همه بود و شیطنت را به کار ترجیح می‌داد. او حرف‌گوش‌کن نبود و برخلافِ توصیه‌ی مادرش، یک روز تصمیم گرفت به شهر برود تا آدم‌ها را ببیند. اما هنوز به شهر نرسیده، وسط جنگل گم شد و راهِ برگشت به خانه را فراموش کرد...

کتاب مورچه‌ی بازیگوش نوشته‌ی معصومه کی‌شمس، داستانی آموزنده است که بچه‌ها را تشویق به مشارکت در کارهای خانه و کمک به والدین می‌کند و همچنین به آن‌ها یادآور می‌شود که گوش دادن به حرف پدر و مادر، به صلاح خود آن‌هاست.

این کتاب توسط انتشارات پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات اهورا قلم) به چاپ رسیده است.

کتاب مورچه بازیگوش برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 8 ساله با خواندن کتاب مورچه‌ی بازیگوش یاد می‌گیرند که کنجکاوی خود را در محدوده‌ی امن خانواده ارضا کنند و از انجام کارهای خطرناک بپرهیزند.

در بخشی از کتاب مورچه بازیگوش می‌خوانیم

مامان مورچه و بابا مورچه همیشه به بچه‌هایشان می‌گفتند: «بچه‌ها، هیچ‌وقت بدون اجازه از خانه بیرون نروید و هیچ‌وقت هم سمت شهر نروید؛ چون ممکن است گم شوید و یا زیر پای آدم‌ها له بشوید.» بچه‌ها همه باهم می‌گفتند: «چشم، ما هیچ‌وقت به شهر نمی‌رویم.» مورچه‌های دیگر از اینکه گم شوند یا زیر پای آدم‌ها له بشوند می‌ترسیدند؛ اما فسقل‌بلا برعکس بقیه نمی‌ترسید و همیشه دوست داشت به شهر برود و آدم‌ها را از نزدیک ببیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مورچه بازیگوش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-600-426-368-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مورچه بازیگوش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مورچه بازیگوش

برای دریافت کتاب مورچه بازیگوش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.