معرفی و دانلود کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی

عکس جلد کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی

کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی، یکی از بهترین منابعی‌ست که می‌تواند به معلمانی که به تازگی تدریس را شروع کرده‌اند و یا به تازگی قصد تدریس دروس دوم ابتدایی را دارند کمک کند تا با نکات جزئی که برای انتقال بهتر مفاهیم به دانش‌آموزان نیاز است، آشنا شوند. این کتاب توسط فروغ مزارعی، حسن ملکی و فرناز فهیمی امید نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی

برای هر معلم جوانی که به تازگی وارد دنیای تدریس شده باشد، دغدغه‌ها و نگرانی‌های مختلفی وجود دارد که ممکن است در ابتدای کار، او را سردرگم کند. چالش‌هایی که ممکن است در تشخیص شیوه‌ی درست رفتار با دانش‌آموزان وجود داشته باشد، اضافه بر نکات ریز و جزئیاتی که باید در تدریس رعایت شوند تا مطالب به خوبی و به طور کامل انتقال داده شوند، می‌تواند هر معلم جوانی را نگران کند. به علاوه‌ی همه‌ی این موارد، چالش‌های روزمره‌ی یک محیط آموزشی و برخورد با چندین کودک از خانواده‌های مختلف و فرهنگ‌های متفاوت را نیز باید در نظر داشت. بسیاری از این چالش‌ها اجتناب‌ناپذیرند، اما می‌توان با مطالعه و آموزش دیدن، در روبه‌رویی با برخی از آن‌ها موفق‌تر عمل کرد. کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی انتشارات گل واژه، توسط فروغ مزارعی، حسن ملکی و فرناز فهیمی امید نوشته شده تا دستیاری برای معلمان جوان باشد.

معلمان تازه‌کار پایه دوم ابتدایی، با مطالعه‌ی این کتاب قادر خواهند بود تا نکات مرتبط با تدریس هر یک از بخش‌های کتاب‌های فارسی، ریاضی و علوم تجربی را با دیدگاهی جزئی‌نگرانه بررسی کنند و روش اصولی و درست انتقال هر یک از مفاهیم موجود درسی را بیابند. با استفاده از کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی, ریاضی, و علوم تجربی، بعد از بررسی کلیات مفاهیم مطرح‌شده و دریافتن اهداف درس، روش درست ارائه‌ی محتوا را خواهند یافت. در ادامه شیوه‌ی صحیح پرداختن به هر یک از قسمت‌های کتاب را می‌آموزند و با نکات مرتبط آشنا خواهند شد. توصیه‌های آموزشی حرفه‌ای نیز در انتهای هر درس آورده شده تا معلم بتواند در انتقال مفاهیم و پوشش بخش‌های مختلف کتاب با موفقیت بیشتری عمل کند.

کتابی که پیش رو دارید، یکی از بهترین منابعی‌ست که می‌تواند در اولین سال‌های شروع تدریس همراه معلمان باشد و آن‌ها را به خوبی راهنمایی کند. این کتاب به کوشش نشر گل واژه به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این کتاب را به تمام معلمان جوانی که به تازگی وارد فضای تدریس شده‌اند و قصد تدریس در پایه دوم ابتدایی را دارند و یا معلمانی که جدیداً از پایه‌ی دیگری به دوم ابتدایی منتقل شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات181
زبانفارسی
شابک978-600-337-236-8
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی، کتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی

برای دریافت کتاب معلم یار دوم ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.