معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم

کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم، با بیانی ساده و روان نگاشته شده تا درک مطالب و مفاهیم درسی برای دانش‌آموزان ساده‌تر شود. گروه‌ نویسنده‌های این کتاب، آموزش‌های گام‌به‌گامی را در این اثر پیش روی خواننده قرار داده‌اند. مطالعه‌ی کتاب حاضر، اثر چشمگیری در بهبود نمره‌های علوم تجربی پایه‌ی نهم دارد.

درباره‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم

کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم، منبعی تکمیلی برای دانش‌آموزانی است که می‌خواهند با آمادگی بیشتری در کلاس درس حاضر شوند و نمره‌های درخشانی در آزمون‌های درسی بگیرند. گروه‌ نویسنده‌های این اثر، درسنامه‌ای کامل در کتاب حاضر قرار داده‌اند. این درسنامه، مطالب کتاب درسی را به صورت درخت دانش پیش روی محصلان قرار می‌دهد. مطالعه‌ی درخت دانش در کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم، اثربخشی مطلوبی در تفهیم بیشتر مطالب درسی دارد. بخشی از این کتاب نیز به جمع‌آوری نکته‌های مهم اختصاص یافته است. در این بخش نکته‌های مهم هر درس در کادری مشخص، قرار دارد. کادرِ نکته‌های درس‌ِ کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم، باعث دسترسیِ بهتر دانش‌آموزان به مضمون‌های مهم درسی می‌شود. نویسنده‌ها در این اثر مثال‌هایی به صورت پرسش مطرح کرده‌اند. دانش‌آموزان باید پاسخ‌های تشریحی به این پرسش‌ها بدهند. پاسخ‌دهی به این پرسش‌ها، ابهام‌های احتمالیِ ایجاد شده در ذهن دانش‌آموزان در حین یادگیریِ مطالب درسی را از بین می‌برد. مثال‌های این کتاب، حالتی آزمایش‌محور دارند.

واژه‌نامه، یکی دیگر از ویژگی‌های کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم، است. در این بخش، مفاهیم اصلی هر درس با واژه‌های ساده و جمله‌های کوتاه مطرح شده است. نویسنده‌ها برای انتقال بهتر مطالب کتاب، بخشی را با عنوان بیشتر بیاموزیم در این اثر قرار داده‌اند. این قسمت به ارائه‌ی اطلاعات مهم و مفید مرتبط با مطالب درسی اختصاص دارد. یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم، بخش تمرین‌های این اثر است. نویسنده‌ها در این بخش سوال‌هایی متنوع برای ایجاد فرصت تفکر و خودارزیابیِ دانش‌آموزان از مطالب درسی مطرح کرده‌اند. دانش‌آموزان پس از پاسخ به تمرین‌های کتاب، می‌توانند به بخش پاسخ تمرینات مراجعه کنند. در این بخش، پاسخی مناسب به تمامی تمرین‌های کتاب داده شده است. این پاسخ به گونه‌ای نوشته شده تا استدلال دانش‌آموزان در جواب به پرسش‌های کتاب، تقویت شود. نویسنده‌ها برای افزایش دانش محصلین و آمادگی بیشتر آن‌ها در امتحان، بخشی را برای آزمون در این کتاب قرار داده‌اند. سوال‌های امتحانیِ استاندارد در پایان هر بخش گنجانده شده است. مطالعه‌ی این بخش، دانش‌آموز را با آزمون‌های میان‌نوبت و پایان‌نوبت، آشنا می‌کند.

کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم، در کنار اینکه منبعی ارزشمند برای مطالعه‌ی فردیِ دانش‌آموز به حساب می‌آید، انتخاب مناسبی برای تکلیف‌های گروهیِ محصلین در منزل است. با درخواست معلم از دانش‌آموزان برای مطالعه‌ی درسنامه‌ی این کتاب و پاسخ به پرسش‌های آن، تکلیفی برای انجام در منزل به محصلین محول می‌شود. مطالعه‌ی گروهی درسنامه‌های این کتاب و انجام تکلیف‌های آن در سر کلاس نیز روش دیگری برای تقویت فراگیری دانش‌آموزان از درس علوم تجربی نهم به حساب می‌آید.

کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم را نشر گل واژه منتشر کرده است.

کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانش‌آموزان کلاس نهم که در فکر کسب نمره‌های درخشان در آزمون‌های درسی هستند، مخاطب کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم به حساب می‌آیند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مواد و نقش آن‌ها در زندگی
فصل 2: رفتار اتم‌ها با یک‌دیگر
فصل 3: به دنبال محیطی بهتر برای زندگی
آزمون چهارگزینه‌ای: فصل 1 تا 3
فصل 4: حرکت چیست؟
فصل 5: نیرو
فصل 6: زمین‌ساخت ورقه‌ای
فصل 7: آثاری از گذشته زمین
فصل 8: فشار و آثار آن
آزمون نوبت اول
فصل 9: ماشین‌ها
فصل 10: نگاهی به فضا
آزمون چهارگزینه‌ای: فصل 8 تا 10
فصل 11: گوناگونی جانداران
فصل 12: دنیای گیاهان
فصل 13: جانوران بی‌مهره
فصل 14: جانوران مهره‌دار
فصل 15: با هم زیستن
آزمون چهارگزینه‌ای: فصل 11 تا 15
آزمون نوبت دوم 1
آزمون نوبت دوم 2

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم
نویسنده، ، ، ، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات219
زبانفارسی
شابک978-600-337-204-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.