معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم

کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم: دوره اول متوسطه، متشکل از درس‌نامه‌ای فشرده و مختصر است و آزمون‌هایی غنی‌شده و جامع دارد که در پایان هر بخش آمده‌اند. این منبع کمک‌آموزشی نکات امتحانی و طلایی هر درس را استخراج می‌کند و برای هر مطلب تمریناتی متنوع و مثال‌هایی کاربردی ارائه می‌دهد تا دانش‌آموزان پایه‌ی هفتم به بهترین شکل برای امتحانات پایانی آماده شوند.

درباره‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم

یکی از درس‌های مهم مقطع متوسطه‌ی اول که در آینده‌ی تحصیلی دانش‌آموزان نیز نقشی پررنگ دارد، علوم تجربی است. این درس پایه‌ی دروسی مثل فیزیک و شیمی و زیست‌شناسی است و مبانی آن‌ها را آموزش می‌دهد. به همین دلیل اگر دانش‌آموز به‌خوبی آن را یاد نگیرد، احتمالاً در مقطع دبیرستان هم دچار مشکل خواهد شد. یکی از منابع کمک‌آموزشی مفید که به درک بهتر آن کمک می‌کند، کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم: دوره اول متوسطه تألیف علی خیری، منیژه رسولی، نورانگیز روحانی،گلگز محمدی اندرود، محمدرضا نجفی و علی یوسف پور است. این کتاب رویکردی گام‌به‌گام دارد؛ بر همین اساس همه‌ی بخش‌های علوم هفتم را خلاصه می‌کند و در قالب درس‌نامه‌هایی کوتاه ارائه می‌دهد. نویسندگان برای درک بهتر مطالب از مثال‌ها و تمرین‌های متنوع و متعددی بهره گرفته‌اند. به این شکل دانش‌آموز می‌تواند به‌سرعت این کتاب را مرور کند و خود را برای امتحان آماده سازد.

درس علوم تجربی نه‌فقط در دوران تحصیل که حتی در زندگی روزمره هم کاربردی است. ما با کمک این کتاب خیلی از پدیده‌های طبیعی را یاد می‌گیریم، با آزمایش‌های علمی آشنا می‌شویم و مفاهیم بنیادین هستی مثل اتم، مولکول و سلول را درک می‌کنیم. به همین دلیل است که آموزش درست این درس اهمیت زیادی دارد. اما به خاطر برنامه‌های فشرده‌ی تحصیلی و کوتاه بودن کلاس‌ها، این اتفاق نمی‌افتد و خیلی‌ها در آن دچار مشکل می‌شوند. برای حل این مسأله می‌توان از کتاب‌های کمک‌درسی استفاده کرد. از میان انبوه منابع در دسترس، کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم از کاربردی‌ترین‌ها به‌حساب می‌آید. نویسندگان کتاب پس از مرور هر بخش، یک آزمون طبقه‌بندی شده و یک آزمون غنی‌شده برای آن طراحی کرده‌اند که به تثبیت مطالب کمک زیادی خواهد کرد. همین‌طور دو آزمون جامع نیز در نظر گرفته‌شده که هدفشان شبیه‌سازی امتحانات پایان نوبت اول و دوم است.

کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم را انتشارات گل واژه چاپ کرده است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌ی طبقه‌بندی گل واژه

مجموعه‌ی طبقه‌بندی گل واژه، متشکل از کتاب‌هایی کمک‌آموزشی است که به تدریس دروس پایه‌های مختلف تحصیلی می‌پردازند و می‌کوشند آن‌ها را به شکلی مختصر و مفید آموزش دهند. هر کتاب دربردارنده‌ی درس‌نامه‌هایی کوتاه است و چندین آزمون‌ طبقه‌بندی شده و غنی‌شده دارد. همین‌طور در پایان هر کتاب نیز دو آزمون جامع قرار گرفته تا دانش‌آموز برای امتحانات نوبت اول و دوم آمادگی بیشتری کسب کند.

کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی هفتم مخاطب اصلی این کتاب هستند و می‌توانند از آن استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: علوم و ابزارهای آن
فصل اول: تجربه و تفکر
فصل دوم: اندازه‌گیری در علوم و ابزارهای آن
آزمون بخش اول
بخش دوم: مواد الفبای زندگی
فصل سوم: اتم‌ها الفبای مواد
فصل چهارم: مواد پیرامون ما
آزمون بخش دوم
آزمون غنی‌سازی (فصل‌های 1 تا 4)
بخش سوم: منابع خدادادی در خدمت ما
فصل پنجم: از معدن تا خانه
فصل ششم: سفر آب روی زمین
فصل هفتم: سفر آب درون زمین
آزمون بخش سوم
آزمون غنی‌سازی (فصل‌های 5 تا 7)
بخش چهارم: انرژٰی نیاز همیشه
فصل هشتم: انرژٰی و تبدیل‌های آن
فصل نهم: منابع انرژی
فصل دهم: گرما و بهینه‌سازی مصرف انرژی
آزمون بخش چهارم
آزمون غنی‌سازی (فصل‌های 8 تا 10)
بخش پنجم: دنیای درون من
فصل یازدهم: سلول و سازمان‌بندی آن
فصل دوازدهم: سفره سلامت
فصل سیزدهم: سفر غذا
فصل چهاردهم: گردش مواد
فصل پانزدهم: تبادل مواد با محیط
آزمون بخش پنجم
آزمون غنی‌سازی (فصل‌های 11 تا 15)
آزمون نوبت اول
آزمون نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم
نویسنده، ، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات210
زبانفارسی
شابک978-600-337-137-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.