معرفی و دانلود کتاب تابستانه اول: آمادگی برای ورود به پایه‌ی دوم دبستان

برای دانلود قانونی کتاب تابستانه اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تابستانه اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تابستانه اول: آمادگی برای ورود به پایه‌ی دوم دبستان

سه درس اصلی فارسی، ریاضی و علوم پایه‌ی اول دبستان در کتاب تابستانه اول با تمرینات مفرح و تصاویر جذاب برای دانش‌آموزان این پایه مرور می‌شود تا برای ورود به پایه‌ی دوم ابتدایی آمادگی لازم را کسب کنند. این کتاب با همکاری اکرم راستین، زهرا ناصری و فرناز فهیمی امید به تالیف درآمده و پاسخنامه‌ی تشریحی کامل تمرینات نیز در پایان آن آورده شده است.

درباره‌ی کتاب تابستانه اول

کتاب تابستانه اول با همکاری اکرم راستین، زهرا ناصری و فرناز فهیمی امید گردآوری و تدوین شده و در اختیار دانش‌آموزان پایه‌ی اول ابتدایی قرار گرفته است. دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب در فصل زیبای تابستان مطالب درسی کلاس اول را مرور کرده و با آمادگی بیشتری پایه‌ی دوم ابتدایی را آغاز کنند.

ساختار کتاب تابستانه اول شامل پانزده پیک‌نیک است که هر کدام تمریناتی را برای کسب تسلط بر مطالب درس‌های فارسی، ریاضی و علوم در بر می‌گیرد. دانش‌آموزان با کمک این پیک‌نیک‌ها ابتدا درس فارسی را مرور می‌کنند و سپس به سراغ ریاضی و علوم می‌روند. کتاب حاضر تمرینات سرگرم‌کننده‌ و تصاویر جذابی دارد که برای دانش‌آموزان خسته‌کننده نیست و به راحتی خواندن، نوشتن و حساب کردن را مرور می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب تابستانه اول

لازم است اشاره کنیم که بعضی از تمرینات کتاب تابستانه اول تعاملی بوده و برای انجام دادنشان نیاز دارید یک کاغذ و خودکار در کنار دستتان داشته باشید. این کتاب به همت انتشارات پویش اندیشه خوارزمی و ذیل مجموعه کتاب تابستانه به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب تابستانه

روزهای تابستان یعنی تعطیلات، بازی و کلاس‌های جذاب تابستانی، اما اگر دانش‌آموزان مطالب درسی را در این سه ماه شاد و گرم مرور نکنند و کاملا از فضای درس و مدرسه دور بمانند، تمام مباحث از یادشان می‌رود. البته لازم نیست خیلی سخت گرفت، همین که درس‌های اصلی مرور شود، کافی است. مجموعه کتاب تابستانه ویژه‌ی همین تعطیلات سه ماهه طراحی شده است. این مجموعه در فصل تابستان همراه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است تا یک تابستان طلایی را با پیک‌نیک‌های درسی آن بگذرانند. در این کتاب‌ها تمرینات سرگرم‌کننده در کنار تصاویر جذاب قرار گرفته‌اند تا دانش‌آموزان به راحتی مطالب درسی را مرور کنند و برای ورود به پایه‌ی بالاتر آماده شوند. این کتاب‌ها سه درس اصلی فارسی، ریاضی و علوم را در برمی‌گیرد و نکات اصلی مطالب پایه‌ی قبلی را در قالب سوال‌های متنوع و هدفمند در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا مجبور نباشند در سال تحصیلی جدید تمامی مطالب سال قبل را مرور کنند. مجموعه کتاب تابستانه ضعف‌های احتمالی دانش‌آموزان را نیز شناسایی می‌کند و اعتماد به نفسشان را برای شروع سال جدید بالا می‌برد.

سوالات مجموعه کتاب تابستانه در قالب پیک‌نیک‌های جذاب دسته‌بندی شده است. پاسخنامه‌ی تشریحی تمامی این سوالات نیز به صورت ضمیمه به آخر کتاب اضافه شده تا دانش‌آموزان با مراجعه به آن دانسته‌هایشان را ارزیابی کنند و در صورت لزوم به رفع اشکال بپردازند. لازم به ذکر است که این مجموعه کتاب با تلاش‌های مولفین مجرب و متخصص و به همت انتشارات پویش اندیشه خوارزمی به انتشار رسیده و در دسترس دانش‌آموزان مقطع ابتدایی قرار گرفته است.

کتاب تابستانه اول برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی اول دبستان می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب برای ورود به پایه‌ی دوم دبستان آمادگی کسب کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تابستانه اول: آمادگی برای ورود به پایه‌ی دوم دبستان
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات119
زبانفارسی
شابک978-622-5901-79-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تابستانه اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تابستانه اول

برای دریافت کتاب تابستانه اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.