معرفی و دانلود کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی

عکس جلد کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی

کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی نوشته‌ی اکرم بهرامیان، همه‌‌چیز را درباره‌ی تدریس فارسی، ریاضی و علوم اول ابتدایی با معلمان و همین‌طور اولیای مشتاق در میان می‌گذارد. آموزش محتوی درس، اهداف آن، روش ارائه‌ی محتوا، فعالیت‌های ویژه و خلاقانه و توصیه‌های آموزشی، بخش‌های مختلف این کتاب است که همه بر اساس تغییرات جدید کتاب‌های درسی نوشته شده.

دربار‌ه‌ی کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی

اول دبستان، یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحصیلی است که اگر کودکان در آن، از نظر آموزشی و تربیتی، تجربه‌ای قابل قبول داشته باشند، می‌توان به آینده‌ی تحصیلی آنان امیدوار بود و اگر با مشکلاتی در مدرسه مواجه شوند، باید کمی نگران شد. این پایه، آشنایی کودک با مدرسه و تجارب اولیه‌ی او را شکل می‌دهد و درست مثل سال‌های ابتدایی زندگی که نقشی اساسی در شادکامی و سلامت روان فرد در تمام طول عمر دارد، سال‌ اول دبستان هم نگاه کودک نسبت به توانایی تحصیلی خود، علاقه‌اش به تحصیل و... را شکل می‌دهد که می‌تواند روشن کند، از نظر تحصیلی موفق خواهد شد یا خیر. به همین دلیل، معلمان پایه‌ی اول، شاید یکی از تاثیرگذارترین اشخاص در زندگی دانش‌آموزان خود باشند. آن‌ها، باید علاوه بر تسلط بر مباحث روانشناسی، خلاق و پرانرژی باشند و مطالب درسی را به بهترین نحو به کودکان آموزش دهند. اکرم بهرامیان، کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی, ریاضی و علوم تجربی را برای کمک به همین موضوع نوشته است.

کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی، همه‌ی جوانب تدریس در سه درس مهم فارسی، علوم و ریاضی اول دبستان را در نظر گرفته است. در زمینه‌ی هر درس، کتاب ابتدا به توضیح کلی محتوا می‌پردازد و آن چیزی که معلم برای تدریس باید درباره‌ی محتوا بداند آموزش می‌دهد. سپس به اهداف آموزشی آن درس می‌پردازد و نشان می‌دهد که دانش‌آموزان پس از یادگیری کامل این درس، باید بتوانند چه کارهایی انجام دهند. این بخش کتاب، با توجه به تغییرات زیاد کتاب‌های درسی مختلف در سال‌های اخیر و هر چه مفهومی‌تر شدن کتاب‌ها، به معلم کمک می‌کند که اهداف پنهان یا جدید محتواهای تازه را درک کند و بر اساس آن پیش رود.

بخش دیگر کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی, ریاضی و علوم تجربی به آموزش روش ارائه‌ی محتوا می‌پردازد. این بخش مخصوصا برای معلمان تازه‌کار و همین‌طور والدینی که می‌خواهند در خانه به کودکان خود در یادگیری کمک کنند، بسیار مفید است. پس از ارائه‌ی روش آموزش، فعالیت‌های ویژه‌ای که می‌توان برای درک بهتر درس و یادگیری بیشتر در کلاس انجام داد آمده است. بسیاری از این فعالیت‌های ویژه، خلاقانه و بسیار کاربردی است و می‌تواند ذهن معلم را برای خلاقیت بیشتر و طراحی فعالیت‌های دیگر متناسب با کلاس خود، باز کند. در انتهای هر بخش نیز، توصیه‌های آموزشی وجود دارد که خصوصا برای معلمان جوان‌تر مثل نصیحت‌های معلمان کهنه‌کار می‌ماند. با نگاه به این توصیه‌ها و عمل به آن، معلمان می‌توانند از بسیاری از اشتباهات رایج کودکان و مشکلات آموزشی جلوگیری کنند.

کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی معلم ‌یار انتشارات گل‌واژه است.

درباره‌ی مجموعه‌ی معلم‌ یار انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، در جهت کمک به معلمان دوره‌ی ابتدایی برای آموزش هر چه کارآمدتر، اقدام به تألیف و چاپ کتاب‌های معلم‌ یار کرده است. این کتاب‌ها، به معلمان اول تا سوم ابتدایی، برای تدریس فارسی، ریاضی و علوم و به معلمان چهارم تا ششم، برای تدریس علم و ریاضی یاری‌رسان است. این کتاب‌ها ابتدا به آموزش محتوای هر درس، سپس ارائه‌ی اهداف آموزشی، روش تدریس، فعالیت‌های ویژه و توصیه‌های آموزشی می‌پردازد. کتاب‌های معلم‌یار، نه فقط برای معلمان ابتدایی، بلکه اولیای دانش‌آموزان این دوره، کاربردی است.

کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی, ریاضی و علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی برای معلمان اول دبستان و والدین کلاس اولی‌ها که می‌خواهند در فرآیند آموزش مشارکت کنند، بسیار مفید است.

در بخشی از کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی می‌خوانیم

از دانش‌آموزان بخواهید که هریک نحوه‌ی آماده شدن خود را قبل از آمدن به مدرسه بیان کنند. طبعا چهار مرحله‌ی زبان‌آموزی که قبلا گفته شده در اینجا نیز مدنظر است. لذا سعی کنید در مرحله‌ی «گوش کردن» دانش‌آموزان به تمایز بین شنیدن و گوش کردن پی ببرند. در مرحله‌ی «سخن گفتن» مطالب بیان‌شده‌ی آن‌ها با موضوع تصویر نگاره، هم‌خوانی داشته باشد. در مرحله‌ی «خواندن» جمله‌ها کامل و درست بیان شود و در مرحله‌ی «نوشتن» خطوط افقی و خمیده از راست به چپ و از پایین به بالا و برعکس روی خط زمینه رسم شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات197
زبانفارسی
شابک978-600-337-257-3
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی

Atefehgolshan
۱۴۰۳/۳/۲۵
انتظار داشتم روش تدریس‌ها را بهتر توضیح میدادند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی

برای دریافت کتاب معلم یار اول ابتدایی: فارسی، ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.