معرفی و دانلود کتاب لو30یا

عکس جلد کتاب لو30یا
قیمت:
۹۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لو30یا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لو30یا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لو30یا

کتاب لو30یا به قلم امید کوره‌چی دومین مجلد از مجموعه رمانی‌هایی‌ست که در ژانر رئالیسم جادویی‌ نوشته شده‌اند و تقابل خیر و شر را به نمایش درمی‌آورند. نویسنده‌ این‌بار شما را به دنیای پریان و سرزمین آب‌ها دعوت کرده و محور داستان را جنگ میان نیروهای نیکی و اهریمنان قرار داده است. میرانا در پی دیدن قهرمان داستان و رسیدن به عشق اوست که درگیر مبارزه‌ای سخت و آخرالزمانی با یکی از خبیث‌ترین و قوی‌ترین شیاطین می‌شود، او در این راه، به تعالی روحی رسیده و نور و آگاهی را جذب می‌کند.

درباره‌ی کتاب لو30یا

امید کوره‌چی، داستان‌نویس توانای معاصر متولد سال 1361 است، او با دریافت مدرک کارشناسی خود در علوم حدیث تسلط خوبی بر علوم ماورایی پیدا کرده. ژانر وحشت از زمینه‌های موردعلاقه‌ی این نویسنده برای نوشتن رمان به‌شمار می‌رود و بیشتر کتاب‌های او از جمله مجموعه‌ی شش جلدی «هفت جن» در همین سبک نوشته شده‌اند. کوره‌چی جوایز ادبی متعددی را در طول سالیان به دست آورده و نام خود را در لیست نویسندگان پرطرفدار و نام‌آور ایرانی قرار داده است. از جمله عناوینی که او در نویسندگی به دست آورده، می‌توان به رتبه‌ی نخست رمان در در جشنواره‌ی ملی گام، رمان برگزیده‌ی کشور در جشنواره‌ی ملی هنرمندان و رتبه‌ی نخست رمان در دوسالانه‌ی تهران اشاره کرد.

معرفی و دانلود کتاب لو30یا

کتاب لو30یا دومین مجلد از مجموعه‌ی هفت جن است که درونمایه‌ی داستان آن را، درست مثل جلد اول، تقابل میان خیر و شر شکل داده است. بشر قرن‌هاست که به نیکی و بدی می‌اندیشد و آن را دستمایه‌ی خلق بسیاری از آثار فرهنگی و ادبی کرده است. در این مجموعه نیز کوره‌چی ماجرای درگیری و مبارزه‌ی نیروهای خیر را با اهریمنان روایت می‌کند. این‌بار نوبت دختر داستان، میراناست که درگیر مبارزه‌ای سخت و آخرالزمانی با یکی از خبیث‌ترین و قوی‌ترین شیاطین شود. او که برای دیدن قهرمان و رسیدن به عشق او بی‌قرار است، وارد راه خطرناکی می‌شود در همین راه است که، به تعالی روحی رسیده و نور و آگاهی را جذب می‌کند.

کوره‌چی داستان کتاب لو30یا (لوثیا) را با توصیف یک صبح آغاز می‌کند. قهرمان داستان که در حال جدا کردن تخم خربزه است تا با برگ چنار به‌جای بخور جن بسوزاند، ناگهان با صدای ضربه‌های محکمی که به درب حیاط کوبیده می‌شود غافلگیر شده و ناسزاگویان برای باز کردن در می‌رود. او با غریبه‌ای مواجه می‌شود که اول دستی به سینه‌اش می‌کوبد و بعد هم حرف‌های عجیبی می‌زند. غریبه از دورگه‌های جنی‌ای می‌گوید که برای ابلیس گروه‌گروه انسان قربانی می‌کنند و قهرمان داستان در دل به او لعنت می‌فرستد و خیال می‌کند که او شیاد یا رمّال است. اما این غریبه کیست؟ از کجا آمده و از رساندن این اخبار چه قصد و نیتی دارد؟ آیا او واقعاً دروغ می‌گوید یا می‌توان ادعاهایش را باور کرد؟

امید کوره‌چی کتاب لوثیا را در پنج بخش به رشته‌ی تحریر درآورده که شامل عناوینی چون «استر»، «نهاییل»، «جنیس»، «مریشا» و «میرانا» می‌شود. تمامی بخش‌های کتاب پیش رو بر محور عرفان اسلامی و دور ساختن ذهن مخاطب از عرفان‌های کذب و ساختگی نوشته شده‌اند. انتشارات میرانا این کتاب را منتشر کرده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی هفت جن

علوم غریبه و ماورایی، از شاخه‌هایی هستند که همیشه طرفداران خاص خود را داشته و البته کنجکاوی بسیاری را نیز برمی‌انگیزند. علیرغم اینکه در داستان‌ها و حکایات زیادی به این علوم پرداخته شده، همچنان اطلاعات چندان موثقی از این حوزه در دسترس نیست. همین موضوع باعث می‌شود که اغلب رازآلود به نظر برسند و موجب افزایش حس کنجکاوی مخاطبان شوند. ادبیات کشورمان اما به‌طور کلی ورودی به این حیطه نداشته و کمتر اثر ماندگاری در فضای فرهنگ و هنر کشورمان در این زمینه ساخته یا نوشته شده. اما به تازگی انتشارات میرانا چند رمان به قلم امید کوره‌چی منتشر کرده که داستانشان در حوزه‌ی علوم ماورایی و مربوط به ارتباطات میان اجنّه و انسان‌ها است. در این داستان‌ها اجنّه در زندگی‌ انسان‌ها دخالت زیادی می‌کنند و آن‌ها را تحت فشار می‌گذارند.

شش کتابی که تابه‌حال ذیل این مجموعه منتشر شده‌اند به‌ترتیب «هفت جن»، «لوثیا»، «صخور»، «هبذول»، «کاثیا» و «عالین» نام دارند که تنها عناوین آن‌ها نیز برای جذب خواننده‌ی علاقه‌مند کافی‌ست. اما علاوه‌بر عناوین این رمان‌ها، طراحی جلد متفاوت و رمزآلود آن‌ها که شبیه به اوراد نوشته‌شده توسط جادوگران هستند نیز باعث جذابیت بیشترشان شده‌اند. کوره‌چی تسلط و اشراف کاملی بر علوم ماوراءالطبیعه دارد و همین ویژگی او باعث شده که متنی بسیار روان و فضاسازی ماهرانه‌ای برای این مجموعه داشته باشد.

کتاب لو30یا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌هایی با درونمایه‌ی علوم غریبه و ماورایی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی هفت جن را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب لو30یا می‌خوانیم

نمی‌دانم چرا بی‌سلام و احوالپرسی چنین چیزی گفت! احتمالاً شیادی رمالی چیزی بود. شاید هم یکی از همان فالگیر دوزاری‌ها که از گذشته‌ات می‌گویند تا آینده‌ی نیامده را بچپانند به پاچه‌ات... اما من کسی نبودم که سر صبح برای یک چنین چرت و پرتی پول بدهم؛ آن هم وقتی خودم لیست تمام گندکاری‌هایم را از برم. دست از در باغ پس کشیدم و رفتم تا پوزه‌اش را بگیرم و مثل سگ از باغ پرتش کنم بیرون که خرفهم شود تلکه‌بازی تو کار من نیست، که ناگهان غریبه از جا بلند شد و تند نگاهم کرد. آب دهانم را تف کردم جلوی پایش؛ «ابله»! پیش خودش چه فکری کرده بود! بی‌اجازه آمده داخل باغ و چپ‌چپ هم نگاهم می‌کند! من ریشخند بشو نیستم... مشتم را گره کردم و پنجه انداختم به یقه‌اش تا خِرش را بچسبم که یک آن با حرکتی سریع، دستم را میان هوا گرفت، پوزخندی بست به هیکلم و بعد مشتم را فشرد میان پنجه‌هایش که به یک‌باره چشم‌هایم سیاه شد و مغزم از درد سوت کشید که غریبه مشتم را بیشتر فشار داد و با تحکم گفت:

- دورگه‌های جنی دارن گروه گروه انسان قربانی می‌کنن واسه ابلیس، اون‌وقت تو واسه من مشت بلند می‌کنی؟

نفسم بند آمد. جدا از درد چغرمه‌ای که دستم را پر کرده بود، نیروی شفافی را دیدم که از ساعد دست غریبه شروع شد و به انگشتانش رسید و از آنجا به دست من نفوذ کرد و بعد وارد قلبم شد؛ انگار آتشفشانی از درون، قلبم را ذوب کرد و ناگهان حس کردم تبدیل شده‌ام به روحی حیران که رها شده در یک سفیدی بی‌انتها و بعد پرت شدم در خودم؛ انگار دره‌ای در من هر لحظه عمیق می‌شد که غریبه دستم را رها کرد و ناگهان نفس به من برگشت.

فهرست مطالب کتاب

استر
نهاییل
جنیس
مریشا
میرانا
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لو30یا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات میرانا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات416
زبانفارسی
شابک978-622-98102-5-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لو30یا

سارا.م
۱۴۰۳/۴/۷
یک کتاب جذاب از آقای کوره چی و نشر میرانا که کتاب دوم از داستان میرانا هستش وارد دنیای قشنگ پریان میشید و امیدی که نباید از دست بره من اسپویل نمیکنم خودتون بخونید تا متوجه قشنگی داستان بشید
نگین مقدوری
۱۴۰۳/۴/۱۰
بسیار هیجان انگیز
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب لو30یا

برای دریافت کتاب لو30یا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.