معرفی و دانلود کتاب میانبر به تباهی: جادوگر سیاه

عکس جلد کتاب میانبر به تباهی: جادوگر سیاه
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۳۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میانبر به تباهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میانبر به تباهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میانبر به تباهی: جادوگر سیاه

کتاب میانبر به تباهی با نام فرعی جادوگر سیاه، رمانی ترسناک و معمایی نوشته‌ی ستاره لطفی است. این رمان ایرانی، درباره‌ی خانواده‌ای است که در طول یک سفر، در سیاهی شب، به شهرکی متروک می‌رسند و از سر ماجراجویی به آن وارد می‌شوند. اما حتما دلیلی دارد که مردم این شهرک، آن را رها کرده و رفته‌اند. ماجراهایی ماورایی و بسیار وحشتناک در انتظار آن‌هاست.

درباره‌ی کتاب میانبر به تباهی

ژانر وحشت، همیشه یکی از پرطرفدارترین ژانرهای ادبیات و سینما بوده است. مردم دوست دارند بترسند بدون این که برایشان خطری داشته باشد. آن‌ها، حتی زمان‌هایی که چیزی برای ترسیدن وجود ندارد، برای یکدیگر قصه‌های ترسناک تعریف می‌کنند. خواندن رمان‌های ترسناک، یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای کتابخوان‌هاست. اما متأسفانه همیشه کمبود رمان‌های ایرانی با ژانر وحشت حس می‌شود. رمان‌های خارجی ترسناک هم، در بسیاری موارد، آنقدری که انتظار می‌رود ترسناک نیست. المان‌های فرهنگی در زمینه‌ی ترس بسیار تأثیرگذارند. بسیاری باورهای فرهنگی، باعث می‌شود موضوعی که برای بعضی بسیار ترسناک است برای دیگران کمتر ترسناک جلوه کند. همین است که نوشتن و خواندن رمان‌های ژانر وحشت ایرانی را پرارزش‌تر می‌کند. خبر خوب این که، می‌توانید کتاب میانبر به تباهی، اثر ستاره لطفی را بخوانید و با همه‌ی وجود بترسید.

معرفی و دانلود کتاب میانبر به تباهی

ماجرای رمان ایرانی میانبر به تباهی از این قرار است که خانواده‌ای شاد و آرام با یکدیگر، راهی سفری می‌شوند که حتی فکرش را هم نمی‌کنند چقدر می‌تواند وحشتناک و خطرناک باشد. آن‌ها وارد میانبری می‌شوند که در آن، چیزی جز تباهی در انتظارشان نیست. در تاریکی شب، شهرکی خالی از سکنه را پیدا می‌کنند که به نظر بسیار جالب می‌آید. دوست دارند از سر هیجان و ماجراجویی آن را بگردند و بعدها درباره‌اش خاطره تعریف کنند، ولی وقتی به پیش می‌روند دیگر هیچگاه نمی‌‌خواهند درباره‌ی آن شب وحشتناک و آن شهرک حرفی بزنند. البته اگر از این ماجراجویی زنده بیرون بیایند.

رمان ترسناک میانبر به تباهی، در ابتدای راه، با توصیفات بسیار و روندی کند، سعی در شناساندن شخصیت‌های خود به ما دارد اما همین‌طور که به پیش می‌رود، ریتم داستان تندتر می‌شوند و ابعاد مختلف ژانر وحشت در آن بیشتر به چشم می‌آید تا جایی که توصیفات فضا و حالات احساسی شما را به دنیای وحشتناک این شهرک تسخیرشده وارد می‌کند. کتاب میانبر به تباهی را انتشارات طلایه به چاپ رسانده است.

کتاب میانبر به تباهی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب میانبر به تباهی برای همه‌ی علاقه‌مندان به رمان‌های ایرانی و ژانر ترسناک خواندنی است.

در بخشی از کتاب میانبر به تباهی: جادوگر سیاه می‌خوانیم

سرش را با سرعتِ تمام تکان می‌داد و تمنایِ کمک می‌کرد، ولی کسی به دادش نمی‌رسید. او فقط یک جسم خسته بود!

نفسش را به سختی بیرون فرستاد و به دست‌های بسته‌اش خیره شد. به صورت دراز کش، به یک تخت فلزی بسته شده و تمام تنش به چوب‌های پوسیده و چرکین چسبیده بود. چشمانش را بر روی گذاشت و مقداری آن‌ها را فشرد تا تهی از اشک شوند و طناب کلفتی که دور دستانش پیچیده شده بود را ببیند.

چندین‌بار چشمانش را به یکدیگر فشرد و بی‌حال‌تر از هر روزی، به طناب کُلفت و زخیمی که مچ نحیف دستانش را احاطه کرده بود خیره ماند. همه‌جا را تار می‌دید و سوزش عجیبی را در ناحیه‌ی معده‌اش احساس می‌کرد؛ طوری که بدنش شل شده بود و توانایی حرکت نداشت.

هر لحظه تن‌آساتر می‌شد و این یعنی نزدیک شدن به تباهی!

تمام توانش را در دستان ضعیفش جمع‌ کرد و فشار محکمی به طناب گران‌جان وارد کرد، اما اوضاع دشوار هیچ تغییری نکرد. دیگر هیچ رمقی در جان دردمندش نداشت؛ به طرز عجیبی دلش تمنای خواب داشت و هر ثانیه‌ی دردآوری که می‌گذشت، بدنش بی‌حرکت‌تر از قبل می‌شد و این یعنی بیهوشی مطلق!

در همان حال که خود را در آغوش تخته‌‌ی چرکین رها کرده بود، صداهای عجیبی گوشش را نوازش کردند؛ صداهایی چون قدم زدن!

ولی او، راکد خود را رها کرده بود و با بی‌جانی به زندگی‌اش خیره شده بود؛ زندگی‌ای که شیطان‌وارانه در حال فروپاشی بود!

هر لحظه که صدای قدم‌ها نزدیک‌تر می‌شد، آنیا هم دل‌آشوب‌تر می‌شد. لحظاتی بعد، فضای اتاق شیطان گرم‌تر از قبل شد و پچ‌پچ‌های مرموزانه‌ای به گوش رسید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میانبر به تباهی: جادوگر سیاه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طلایه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات271
زبانفارسی
شابک978-622-8104-08-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ترسناک ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ ۳۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میانبر به تباهی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب میانبر به تباهی

برای دریافت کتاب میانبر به تباهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.