معرفی و دانلود کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک

عکس جلد کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک

در کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک اثر کارن کایل پاتریک و لوییز راموس، داستان ماژیک بنفشی را می‌خوانیم که موقع رنگ‌آمیزی مدام از خط بیرون می‌زند. دوستانش دائماً او را سرزنش می‌کنند تا این‌که بعد از آشنایی با یک مداد، همه‌چیز تغییر می‌کند. این کتابِ کودک به ما یاد می‌دهد که تفاوت‌ها و آشفتگی‌های‌مان را به موفقیت و خلاقیت تبدیل کنیم و کاری را انجام بدهیم که از آن لذت می‌بریم.

درباره‌ی کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک

کارن کایل پاتریک (Karen Kilpatrick) و لوییز راموس (Luis O Ramos Jr) در کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک (When Pencil Met the Markers) به شیوه‌ای بامزه و خنده‌دار، از ماژیک‌های رنگارنگی صحبت می‌کنند که عاشق رنگ‌آمیزی هستند، اما ماژیک بنفش با بقیه‌ی آن‌ها یک فرق بزرگ دارد؛ او عاشق رنگ‌ کردن همه‌جاست، حتی خارج از خطوط!... ماژیک بنفش محدود شدن را دوست ندارد و این موضوع دوستان‌اش را متعجب می‌کند.

بقیه‌ی ماژیک‌ها خلاقیت او را محدود می‌کنند و مدام به ماژیک بنفش می‌گویند که باید در بین خطوط اشکال رنگ‌آمیزی کند و از خط بیرون نزند. ماجرا به همین شکل ادامه دارد، تا روزی که دوستی مداد و ماژیک رقم می‌خورد. ماژیک بنفش که از انتقاد و سخت‌گیری‌های بقیه ناراحت شده، با مداد آشنا می‌شود. مداد به او اجازه می‌دهد تا هرطوری که دوست دارد، رنگ‌آمیزی کند و بعد به شکل‌های نامفهوم بنفش، جزئیاتی را اضافه می‌کند و آن‌ها را به شکل خوشه‌های انگور، و پرنده و کاپ‌کیک‌های بامزه درمی‌آورد.

معرفی و دانلود کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک

مطالعه‌ی کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک به بچه‌ها شهامت امتحان کردن چیزهای جدید را می‌بخشد. شخصیت‌های این کتاب کودک، بامزه و دوست‌داشتنی هستند و به بچه‌ها یاد می‌دهند خلاقیت گاهی به معنای رنگ‌‌آمیزی خارج از خطوط است. به آن‌ها می‌آموزد که نترسند و شجاع باشند و چیزهایی که در ذهن دارند را عملی سازند. این کتاب از کارن کایل پاتریک به همراه یک ماژیک بنفش و یک مداد بامزه، بهترین هدیه برای بچه‌هاست... هدیه‌ای که به کودکان یاد می‌دهد اشتباه کردن از هنر جدا نیست و این اصل اول خلق کردن چیزهای جدید است!

سیده‌هستی حسینی با همکاری انتشارات مهرسا این کتاب را ترجمه و به چاپ رسانیده است. نسخه‌ی الکترونیکی این قصه‌ی دوست‌داشتنی هم‌اکنون از طریق کتابراه در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک

  • نگاهی جذاب و خلاقانه. (Kirkus Reviews)
  • خوانندگان جوان و پیر به یک میزان از قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک لذت خواهند برد. (School Library Journal)
  • در کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک هیچ اشتباهی وجود ندارد، هر آنچه هست تنها اتفاقاتی نو و خوشحال‌کننده است! (Kirkus Reviews)

کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان رده‌ی سنی 3 تا 6 سال، از این کتاب تصویری بامزه لذت خواهد برد.

در بخشی از کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک می‌خوانیم

ماژیک‌های دیگر از خط بیرون نمی‌زدند.
و ماژیک بنفش هم همین‌طور مدام از خط بیرون می‌زد.
یه اشتباه بزرگه!
تو با رنگ بنفشت اومدی توی سبز من!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک
نویسنده،
مترجمسیده هستی حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-622-7437-46-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک

برای دریافت کتاب قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.