معرفی و دانلود کتاب صوتی نگراناسور

عکس جلد کتاب صوتی نگراناسور
قیمت:
۸۰۰۰ ۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگراناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگراناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نگراناسور

ریچل برایت در کتاب صوتی نگراناسور، به سراغ قصه‌ی دایناسور کوچولوی قشنگی رفته که همیشه نگران است! با اینکه همه‌چیز خوب پیش می‌رود و هیچ خطری هم او را تهدید نمی‌کند، ولی همیشه ذهنش به سراغ بدترین احتمالات ممکن می‌رود و او را حسابی می‌ترساند...

درباره‌ی کتاب صوتی نگراناسور

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، بسیار غیرقابل‌پیش‌بینی است! اینجا هیچ‌چیز قطعی و تضمین‌شده نیست و این بدین معناست که ممکن است کلی اتفاق خوب پیش‌بینی نشده سر راهمان سبز شود! ولی از طرفی، این می‌تواند به این معنی هم باشد که ممکن است اتفاقات بد هم پیش بیایند و روزمان را خراب کنند...

دایناسور کوچولوی قصه‌ی کتاب صوتی نگراناسور (The Worrysaurus) نوشته‌ی ریچل برایت (Rachel Bright) هم همیشه به همین فکر می‌کند. نکند اتفاق بد و ترسناکی برایش بیفتد؟ نکند روزش خراب و برنامه‌هایش نقش بر آب بشوند؟ نکند مشکلی پیش بیاید که او از پس حل کردنش برنیاید؟ این فکرها هیچ‌وقت دست از سر نگراناسور کوچولو برنمی‌دارند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نگراناسور

یک روز زیبای دیگر فرا رسیده و نگراناسور کوچولو با خوشحالی چشمانش را باز می‌کند. او برنامه‌ریزی کرده که به پیک‌نیک برود! او از خواب بیدار می‌شود،‌ مسواک می‌زند و بعد حسابی سرورویش را می‌شوید. بعد از آن به سراغ جمع کردن وسایل پیک‌نیک می‌رود و کلی خوراکی و نوشیدنی خوشمزه برمی‌دارد تا در کوله‌پشتی‌اش بگذارد. او حالا آماده است که از خانه بیرون برود و پیک‌نیک جذابش را شروع کند. اما درست زمانی که پایش را از خانه بیرون می‌گذارد، افکار ترسناک یکی یکی راهشان را به مغزش باز می‌کنند؛ نکند به اندازه‌ی کافی خوراکی برنداشته باشد؟ نکند ناگهان هوا ابری و طوفانی شود؟ اگر طوفان شد، به کجا پناه ببرد؟ اصلاً چطور خودش را دوباره به خانه برساند؟ این افکار دارند کم‌کم نگراناسور را از رفتن به پیک‌نیک منصرف می‌کنند که ناگهان او یاد صحبت‌های ماماناسور می‌افتد: «اگه پایانش خوب نبود، یعنی هنوز به آخرش نرسیدی.» به یاد آوردن ماماناسور مهربان و حرف‌هایش، حسابی نگراناسور را آرام می‌کند و ترسش را از بین می‌برد...

ریچل برایت در کتاب صوتی نگراناسور احساس ترس و نگرانی را به مخاطبان کودکش می‌شناساند و راه‌های کنترل آن را با روش‌های ساده به آن‌ها می‌آموزد.

کتاب صوتی نگراناسور کاری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با صدای زهره احمدی و فردوس سلیمانی و ترجمه‌ی سیده هستی حسینی در اختیار دارید.

در نکوداشت کتاب نگراناسور

  • این کتاب شیرین به نگراناسورهای کوچک کمک می‌کند احساس تنهایی نکنند، و همچنین ابزارهای مقابله‌ با شک و ترس را ارائه می‌دهد... یک کتاب جدید و عالی برای قفسه‌ی کتاب‌های سواد عاطفی. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی نگراناسور برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مناسب کوچولوهای 3 تا 7 ساله است.

در بخشی از کتاب صوتی نگراناسور می‌شنویم

اون شاد و شنگول، لی‌لی‌کنان روی شن‌های طلایی بپربپر می‌کرد و به روزی فکر می‌کرد که براش نقشه‌های جورواجور کشیده بود و یه عالمه برنامه داشت. یه پیک‌نیک دوست‌داشتنی خیلی خوشمزه و البته یه مهمونی تابستونی لذیذ. نگراناسور واقعاً این نقشه رو دوست داشت. آخه می‌دونست پایان ماجرا قراره چه اتفاقی بیفته.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
نگراناسور

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نگراناسور
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
راویزهره احمدی، فردوس سلیمانی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۸۰۰۰ ۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نگراناسور

سلناتفی پور
۱۴۰۳/۵/۱۹
چون پسرم عاشق دایناسوره این کتاب رو دوست داره😁
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نگراناسور

برای دریافت کتاب صوتی نگراناسور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.