معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد

عکس جلد کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد

مامان‌بزرگ به‌جای این‌که ماهی بده، ماهیگیری یاد می‌ده! کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد داستان دختربچه‌ای است که کلی منتظر است تا هدیه‌ی روز تولدش را از بزرگ‌ترها بگیرد اما وقتی هدیه‌اش را می‌بیند حسابی جا می‌خورد: نهال لیمو! جیمی دینیهن در این داستان آموزنده به کودکان یاد می‌دهد که بعضی‌اوقات آن چیزهایی که اتفاقاً انتظارشان را نداریم برای ما مفیدتر و کاربردی‌ترند.

درباره‌ی کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد

تولد لولا نزدیک است و او لحظه‌شماری می‌کند تا هدیه‌ی امسالش را بگیرد. او با خودش فکر می‌کند: هدفون، ماشین کنترلی، لپتاپ یا گوشی تلفن، حتماً هدیه‌ی تولد او یکی از این‌هاست. اما وقتی‌که هدیه‌ی تولد مامان‌بزرگ را می‌بیند خیلی تعجب می‌کند. نهال لیمو! چرا مادربزرگ به او نهال لیمو هدیه داده است؟! جیمی دینیهن (Jamie L.B. Deenihan) در داستان صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد (When Grandma Gives You a Lemon Tree) به کودکان می‌آموزد تا از ناخوشایندهای زندگی درجهت مفید آن استفاده کنند؛ در واقع وقتی مامان بزرگ بهتون نهال لیمو می‌ده باهاش یه کسب‌وکار لیمونادی درست کنین!

معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد

لولا از هدیه‌ای که دریافت کرده اصلاً خوشحال نیست. حالا او باید در این موقعیت چه واکنشی از خودش نشان بدهد؟ در این بخش از داستان جیمی دینیهن به کودکان آموزش می‌دهد که اگر هدیه‌ای که گرفته‌اند را دوست ندارند باید هم‌چنان مودبانه رفتار کنند و از طرف مقابل تشکر کنند. در بخش بعدی داستان با این پیام آموزنده مواجهیم که باید مثل لولا نسبت به چیزهایی که فکر می‌کنیم دوستشان نداریم دید بازتری داشته باشیم. لولا به مراقبت از نهال لیمویش می‌پردازد و بعد از یک سال یک درخت لیموی زیبا و سرحال دارد. حالا او به این فکر می‌افتد که با کاشتن نهال‌های بیشتر لیمو یک کسب‌وکار کوچک برای خودش راه بیندازد.

کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد توسط انتشارات مهرسا آماده شده است و وظیفه‌ی ترجمه‌ی این کتاب نیز برعهده‌ی سیده هستی حسینی بوده است. این داستان صوتی شیرین و آموزنده را می‌توانید با صدای دلنشین شیرین سپهراد بشنوید و لذت ببرید.

نکوداشت‌های کتاب وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد

  • شخصیت دختر در این داستان به معنای واقعی کلمه باید منتظر بماند تا نتایج خوبی از نهالش حاصل شوند و به‌محض این‌که آن نتایج رقم خورد، این دختر دست به انتخاب‌های شگفت‌انگیزی می‌زند. (بوک‌لیست)
  • رنگ‌ها و شخصیت‌های این کتاب آن‌قدر قوی هستند که شما را تسخیر خود می‌کنند و به دنیایی می‌برند که در آن، زندگی و زیبایی در کنار طعم عالی لیموناد خلق می‌شود. (Kirkus)
  • این کتاب نمونه‌ی داستانی جذابی است از ضرب‌المثل «وقتی زندگی به شما لیمو می‌دهد، با آن لیموناد درست کنید». (Booklist)

کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان تا 8 سال می‌توانند با شنیدن این کتاب صوتی دلنشین بیاموزند که گاهی برخلاف انتظارمان یک درخت لیمو هدیه‌ی بهتری است تا یک گوشی تلفن. اگر صبوری کنیم می‌بینیم که چطور بعضی‌اوقات آن چیزهایی که اتفاقاً انتظارشان را نداریم برای ما مفیدتر و کاربردی‌ترند.

در بخشی از کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد می‌شنویم

حالا یک ایستگاه لیموناد راه بنداز. یه لبخند زیبا به لبت داشته باش و... «به طرف ایستگاه لیموناد.» «تازه و خنک بنوشید.» «بدویین... بشتابین... لیموناد خنک.» «جیریینگ. پولاتو بشمار و یه‌راست برو به سمت فروشگاه.» به فروشگاه بزرگ خوش آمدید! «این‌جا رو نگاه کن! همون چیزایی‌که دوست داشتی. فهرست آرزوها، همه‌شون رو داره واسه خرید.» «واااای... سگ‌های رباتیک، لپتاپ، هواپیمای کنترلی، ماشین کنترلی، وای خدای من! صبر کن ببینم. این‌جا نوشته فقط امروز با تخفیف ویژه گیاهان به فروش می‌رسند.» حالا می‌تونی درست همون چیزی رو که دلت می‌خواسته بخری.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
راویشیرین سپهراد
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد

برای دریافت کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.