معرفی و دانلود کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است

عکس جلد کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است

کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است نوشته‌ی آلیسیا اورتگو، نویسنده و معلمی است که با 20 سال سابقه‌ی تدریس در حوزه‌ی کودکان توانسته مجموعه‌ای درخشان برای تعامل بیشتر و بهتر خردسالان با دنیای اطراف به‌وجود آورد. این مجموعه داستان کوتاه به شکل مصور طراحی شده و مفاهیم آموزنده و جذابی را درون خود جای داده است.

درباره‌ی کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است

کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است (breathing is my superpower)، تکنیک موثر و مفید پنج تنفس را با استفاده از پنج انگشت دست برای کودکان ساده و قابل‌فهم کرده است. دختر بچه‌ی این داستان با نام سوفیا در موقعیت‌های مختلفی دچار احساسات متعددی از جمله نگرانی‌های ناگهانی می‌شود. برای مثال شب‌ها نگران می‌شود که از زیر تخت هیولای زرد رنگ بیرون بیاید یا زمین بازی داخل پارک یا حیاط مدرسه او را نگران و مضطرب می‌کند. مادر سوفیا با آموزش تکنیک تنفس به کمک انگشت‌های دستانش به او کمک می‌کند تا در شرایط استرس‌زا بتواند بر خودش مسلط شود و او بعد از انجام این عمل متوجه تغییراتش می‌شود و از این موضوع بسیار خوشحال می‌شود.

آموزش این تکنیک به سوفیا کمک می‌کند تا هنگامی‌که معلم اسمش را صدا می‌کند یا وقتی با دوستانش به زمین بازی می‌رود دیگر اضطراب و نگرانی را تجربه نکند یا دستِ‌کم ملایم‌تر آن را درون خود حس کند. اغلب کودکان در موقعیت‌های تکراری مانند مواقعی که خشم، ترس‌ها و نگرانی‌هایشان برانگیخته می‌شود یا زمان‌هایی که به هر شکل توسط همکلاسی یا معلم در مدرسه طرد می‌شوند، احساسات استرس‌زایی را تجربه می‌کنند که در طول این مدت و بر اثر تکرار زیاد ممکن است برای آن‌ها مخرب باشد.

در کتاب‌های اورتگو کلیدواژه‌های مهمی مانند شفقت، مهربانی، پذیرش و درک متقابل از محیط به خوبی و متناسب با دنیای کودکان روایت شده است. همچنین مدیریت و کنترل هیجانات و احساسات درونی آنطور که مناسب یک کودک خردسال باشد نیز کمک می‌کند تا از استرس و نگرانی دور نگه بماند. آلیسیا اورتگو (alicia artego) با آموزش تکنیک پنج نفس در قالب یک داستان جذاب و آموزنده و ارائه‌ی قصه‌ای مصور توانسته در میان کودکان محبوبیت زیادی به‌دست آورد. نویسنده در پایان این کتاب با آموزش تمرین‌های تنفسی دیگر، خوانندگان کوچک خود را در مسیر رسیدن به سلامت روان و کنترل هیجانی همراهی کرده است.

کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است دومین جلد از مجموعه کتاب توانایی من است. این اثر توسط نغمه آهنیان ترجمه شده و به کوشش نشر دکسا به چاپ رسیده است.

کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است برای چه‌کسانی مناسب است؟

کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است برای کودکان در رده‌ی سنی 6 تا 8 سال مناسب است. همچنین معلم‌ها و درمانگرهای این گروه سنی نیز می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب کمک شایان توجهی به کودکان اطراف خود کنند.

در بخشی از کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است می‌خوانیم

شب قبل از خواب تمرینم را انجام می‌دهم هیولاها دیگر وجود ندارند، هیپ هیپ هوراااا!!! به‌ جایش فقط خواب پارک آبی می‌بینم. و خوشحالم که بگویم از وقتی که تمرین نفس کشیدن را انجام می‌دهم؛ اوقات خیلی خوبی با دوستانم دارم، ما دوست داریم که بیرون برویم و بازی کنیم. حالا وقتی نگران هستیم، دیگر می‌دانیم که چه‌کار می‌توانیم بکنیم، نفس کشیدن بهترین توانایی من است. توام این توانایی را داری.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است
نویسنده
مترجمنغمه آهنیان
ناشر چاپیانتشارات دکسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات35
زبانفارسی
شابک978-622-5571-27-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است

برای دریافت کتاب تنفس مهم‌ترین توانایی من است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.