معرفی و دانلود کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی

عکس جلد کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی

برد ملتزر در کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی ما را با خود به عصر رنسانس می‌برد و پای صحبت‌های لئوناردو داوینچی درباره‌ی زندگی خودش می‌گذارد. او در این کتاب زندگی این نقاش و مخترع بزرگ را روایت می‌کند و از مصائبی که در مسیر هنرمند شدن بر سر راهش قرار گرفته‌اند، می‌گوید. این کتاب منتخب سایت آمازون به انتخاب سردبیر است.

درباره‌ی کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی

در زمان‌های خیلی دور، در دوران رنسانس، لئوناردو داوینچی نقاشی‌های شگفت‌انگیزی می‌کشید. یکی از این نقاشی‌ها، تابلوی پر از رمز و راز مونالیزا است که انگار پشت آن لبخند جادویی‌اش چیزی پنهان کرده. داستان زندگی این نقاش بزرگ را می‌دانید؟ او در کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی (I Am Leonardo Da Vinci) زندگینامه‌ی خودش را با زبان ساده و کودکانه برایتان تعریف می‌کند. این کتاب به قلم برد ملتزر (Brad Meltzer) نوشته شده است و ماجراجویی‌ها و کنجکاوی‌های او را برای ما ترسیم می‌کند.

لئوناردو داوینچی شخصیت کنجکاوی بود و هزاران صفحه یادداشت از خودش به جا گذاشت که حاوی نوشته‌ها و تصاویر عجیب و غریب است. خیلی از این مطالب عجیب بعدها الهام‌بخش اختراعات دیگر توسط دانشمندان مختلف شد. کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی با روایت ساده و سرگرم‌کننده ماجرای زندگی این هنرمند ایتالیایی را برای شما بازگو می‌کند. داستان زندگی او به کودکان یاد می‌دهد که رویاهای بزرگ داشته باشند، از کنار هیچ یک از کنجکاوی‌هایشان به سادگی نگذرند و افکار و ایده‌هایشان را جدی بگیرند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی

کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی کتاب برگزیده‌ی سایت آمازون به انتخاب سردبیر است. این کتاب توسط سیده هستی حسینی به فارسی ترجمه شده و انتشارات مهرسا آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. همین انتشارات نسخه‌ی صوتی کتاب را با گویندگی اردشیر منظم در اختیار شما قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) از زندگی انسان‌هایی عادی می‌گوید که با تلاش بی‌وقفه و روحیه‌ی شکست‌ناپذیر خود به قهرمانانی بزرگ تبدیل شدند و برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند. این مجموعه کتاب به سبک کمیک و توسط برد ملتزر نوشته شده است و در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز قرار دارد. هر کدام از کتاب‌ها از زبان خود قهرمانان روایت می‌شود که زندگی‌شان را از ابتدا تا انتها با لحنی صمیمانه تعریف می‌کنند و به بچه‌ها درس‌های خوبی یاد می‌دهند. هلن کلر، رزا پارکس، ماری کوری، محمدعلی کی و لئوناردو داوینچی از جمله کسانی هستند که داستان زندگی‌شان در مجموعه‌ی حاضر گردآوری شده است. این مجموعه را انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار نشر ایران کرده است و نسخه‌ی صوتی کتاب‌های آن را نیز در اختیار شما قرار داده است.

اقتباس سینمایی از مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

کوری بوبیاک (Cory Bobiak) بر اساس مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند، نوشته‌ی برد ملتزر، مجموعه‌ی تلویزیونی کارتونی به نام خاویر ریدلی و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) را در سال 2019 ساخت. این سریال که سی و هفت قسمت 22 دقیقه‌ای داشت، از شبکه‌ی PBS Kids پخش شد، داستان خاویر ریدلی و خواهرش یانیدا را بیان می‌کند که در هر قسمت با یک مشکل جدید مواجه می‌شوند و برای حل آن مشکل به موزه‌ی مخفی می‌روند آن‌ها در موزه‌ی مخفی در زمان سفر می‌کنند و با کودکی‌های مشاهیر مختلف ملاقات می‌کند و از آن‌ها درس‌هایی می‌آموزند که برای حل مشکل به کارشان می‌آید.

در نکوداشت کتاب این منم لئوناردو داوینچی

  • هوشمندانه، سرگرم‌کننده و الهام‌بخش. (والتر آیساکسون، نویسنده و تاریخنگار مشهور آمریکایی)

کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 12 سال می‌توانند به این کتاب گوش بدهند و از داستان آموزنده‌ی زندگی لئوناردو داوینچی بهره ببرند.

در بخشی از کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی می‌شنویم

در تمام عمرم مردم به من می‌گفتند نابغه و البته مرد رنسانسی. تازه! می‌گفتند عجیب و غریبم هستم. خب، اینکه اصلا چیز بدی نیست! ‌اگر همیشه مثل بقیه فکر کنی، هیچ اتفاق جالبی نمی‌افتد.

به طبیعت بیشتر دقت کن! هیچ دو تا درخت شبیه هم نیستند و همینطور هیچ دو تا آدمی. و این یعنی هیچ کس دنیا را آنطور که تو می‌بینی، نمی‌بیند. این اصلا عجیب و غریب نیست. خیلی هم زیباست! کاری را بکن که قبلا کسی نکرده. چیزی را بساز که قبلا ساخته نشده. وقتی این کار را می‌کنی، دیگر هیچ کس نمی‌تواند تو را نادیده بگیرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
این منم لئوناردو داوینچی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
راویاردشیر منظم
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی

محسن محمدی
۱۴۰۳/۶/۱۶
سلام این کتاب مختصری از کارها و روند زندگی ایشان است و البته بسیار خلاصه شده و حدودا ۲۲ دقیقه است. خوبه ولی خیلی کوتاه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی

برای دریافت کتاب صوتی این منم لئوناردو داوینچی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.