معرفی و دانلود کتاب غرق در آسمان

عکس جلد کتاب غرق در آسمان
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غرق در آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غرق در آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غرق در آسمان

علیرضا رضوی، نویسنده‌ی جوان ایرانی، کتاب غرق در آسمان را با زبانی ساده و صمیمی نگاشته و ماجرای یک نوجوان را روایت می‌کند که در مدرسه هیچ دوستی ندارد، اما او می‌تواند پرواز کند و این توانایی خارق‌العاده نقطه‌ی تمایز او با دیگران است. داستان او از روزی آغاز می‌شود که موضوع انشای «خوشبختی» افکارش را مغشوش می‌کند و او برای پیدا کردن معنای زندگی از توانایی پرواز استفاده می‌کند و در این مسیر با حقایق عجیبی مواجه می‌شود.

درباره‌ی کتاب غرق در آسمان

کتابی که پیش رو دارید، کتاب غرق در آسمان به قلم علیرضا رضوی، نویسنده‌ی جوان ایرانی، است که در ژانر رمان فانتزی نوشته شده. این رمان درباره‌ی یک دانش‌آموز است که از بدو تولد با پوچی دست و پنجه نرم می‌کند، بیش‌فعال است و از همه مهم‌تر می‌تواند پرواز کند! او تنهاست و دوستی ندارد. یک روز که معلم مدرسه‌شان روی تخته‌ی وایت برد کلاس می‌نویسد «خوشبختی» و از آن‌ها می‌خواهد انشایی با این موضوع بنویسند، فکرش درگیر مسئله‌ی خوشبختی می‌شود و به دنبال تعریفی از آن و به طور کلی تعریف زندگی می‌گردد و در این مسیر ماجراهای عجیبی را تجربه می‌کند.

علیرضا رضوی، با نام هنری ماکیفیس، در سال 1380 در شهر تبریز متولد شد. او نوشتن را از سن ۱۵ سالگی آغاز کرده و تاکنون عناوین مختلفی را به انتشار رسانده است. او در کتاب غرق در آسمان خواننده را با داستانی جالب و تامل‌برانگیز درباره‌ی معنای زندگی و چرایی تولد از زاویه دید یک نوجوان تنها و عجیب مواجه می‌کند که توانایی پرواز دارد.

کتاب غرق در آسمان شانزده فصل دارد. داستان کتاب از فصل صفر و با فرار راوی آغالز می‌شود. او پشت‌بام‌ها را یکی یکی پشت سر می‌گذارد و آدم‌ها به دنبالش می‌دوند. پشت‌بامِ آخر به جایی راه ندارد. او بر لبه‌ی پشت‌بام می‌ایستد و قصد پریدن و پرواز می‌کند. اینجاست که میل شدیدی به حرف زدن، او را وا می‌دارد از زندگی‌اش بگوید. به این ترتیب او روایتش را از نقطه‌ی آغاز ماجرا، یعنی روز انشای «خوشبختی» آغاز می‌کند و ما را با خود به ماجراهای هیجان‌انگیز پروازهایش می‌برد.

کتاب غرق در آسمان به همت انتشارات کهکشان دانش به چاپ رسیده و در اختیار مخاطبین ایرانی قرار گرفته است.

کتاب غرق در آسمان برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به دوستداران رمان‌های فارسی معاصر، به ویژه کسانی که به ژانر فانتزی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب غرق در آسمان می‌خوانیم

یک ساعت باید مایلی را در بغلم دور خانه می‌گرداندم و به پشتش ضربه می‌زدم تا دوباره به خواب برود. اما بعد باز نیم‌ساعت نگذشته بود که بیدار شد و خوابم را برید. دوباره همان آش و همان کاسه. این چرخه دو سه بار تا صبح تکرار شد. وقتی بالاخره مطمئن شدم که خوابیده، خواب از سرم پریده بود و الان من بودم که نمی‌توانستم بخوابم. دیوانه‌کننده بود. الان تا چند ساعت باید همین‌جوری روی تخت غلت می‌زدم و به زندگی فکر می‌کردم. با خودم گفتم عیبی ندارد؛ تا وقتی که مایلی دوباره از خواب بیدار نشده، مشکلی نیست.

به این‌که برای صبحانه چه حاضر کنم فکر کردم. به تکلیف هنر سیری، خواهر مایلی، که دیشب چند ساعت رویش وقت گذاشته بودم فکر کردم. کاردستی باحالی بود. مطمئن بودم نمره‌ی خوبی از طرف معلمش خواهد گرفت. به هنر فکر کردم. من عاشق نقاشی کشیدن بودم، مخصوصاً نقاشی پرتره. اما آخرین باری که مداد به دست گرفته و نقاشی کشیده بودم یادم نمی‌آمد. دو ماه پیش، قبل از تولد مایلی؟ نه. راستش من حتی قبل‌تر از تولد سیری نقاشی را کنار گذاشته بودم. یعنی حدود نه سال پیش. چرا؟ نمی‌دانستم. راستش وقت نداشتم. آره. من از همان روی که سیری را حامله شده بودم، هیچ‌وقت وقت نداشتم. با خودم گفتم شاید وقتی سیری و مایلی هر دو بزرگ بشوند و بروند دنبال زندگی خودشان، آن‌وقت می‌توانم وقتم را صرف نقاشی کنم. اما این دروغ محض بود و من این را می‌دانستم. دلیل این‌که من نقاشی نمی‌کشیدم این نبود که وقت نداشتم. من الان وقت داشتم. همه خواب بودند و من هم خوابم نمی‌آمد. پس چرا بلند نمی‌شدم و کاغذ و مدادی برنمی‌داشتم تا بعد از مدت‌ها یک پرتره بکشم؟

فهرست مطالب کتاب

فصل صفر: شروع از پایان
فصل اول: موضوع انشاء
فصل دوم: خانواده‌ی نمونه
فصل سوم: در مطب
فصل چهارم: آفرینش
فصل پنجم: بهترین بدترین روز
فصل ششم: از سیاره‌ای دور
فصل هفتم: هیجان یا مرگ، مسئله این است
فصل هشتم: بدن‌های فرسوده و قلب‌های فرسوده‌تر
فصل نهم: کارما
فصل دهم: خلاء
فصل یازدهم: حقیقت
فصل دوازدهم: مرد شبحی
فصل سیزدهم: یک روز قبل از روز موعود
فصل چهاردهم: پروازی دوباره
فصل پانزدهم: روز ارائه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غرق در آسمان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات236
زبانفارسی
شابک978-622-7402-77-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غرق در آسمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب غرق در آسمان

برای دریافت کتاب غرق در آسمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.