معرفی و دانلود کتاب صوتی عبارت پنجم: ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو

عکس جلد کتاب صوتی عبارت پنجم: ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو
قیمت:
۱۵۴۰۰۰ ۱۰۷,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عبارت پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عبارت پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عبارت پنجم: ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو

جو ویتالی، نویسنده‌ای محبوب که آثار پرفروشی همچون «محدودیت صفر» را روانه‌ی بازار نشر کرده است، این بار با کتاب صوتی عبارت پنجم بازگشته تا اسرار تازه‌ای را از هواپونوپونو که یک رسم سنتی متعلق به مردمان هاوایی است، آشکار کند. این کتاب که در لیست پرفروش‌های سایت آمازون بوده، به شما کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از هواپونوپونو، به معرفت و خودشناسی بیشتری برسید و صلح و تعادل را به زندگی خود بیاورید.

درباره‌ی کتاب صوتی عبارت پنجم

زمانی که جو ویتالی (Joe Vitale) برای اولین بار از مفهوم هواپونوپونو در کتاب «محدودیت صفر» صحبت کرد، عده‌ی زیادی شیفته‌ی آن شدند و این موضوع باعث شد تا آن کتاب، به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا بدل شود. جو ویتالی در آن کتاب، از رسم و رسومات باستانی هاوایی که هواپونوپونو نام دارد صحبت کرده و خرد عظیم نهفته در آن را به مردم ارائه کرده بود. هواپونوپونو در اصل یک نوع دعا و نیایش است که با مراسمی چون خوردن نوعی خوراکی‌های خاص مثل لیمو و جلبک دریایی انجام می‌شود، اما اگر بخواهیم آن را به شیوه‌ای جدیدتر انجام دهیم و به نوعی آن را به زندگی مدرن امروزی نزدیک کنیم، می‌توانیم بگوییم که این مراسم نوعی تغییر نگرش و عمیق شدن در باورهای شخصی است که باعث می‌شود ما درک بهتری از نقش خودمان به عنوان یک انسان در اتفاقات دنیای پیرامونمان پیدا کنیم.

این تغییر نگرش به نوعی تربیت دوباره‌ی ذهن است و به واسطه‌ی آن، بسیاری از گره‌های ذهنی و احساسی‌مان برطرف می‌شود. برای مثال بهتر می‌توانیم دیگران را درک کنیم و زمانی که اشتباهی می‌کنیم، به شکلی موثرتر آن را جبران خواهیم کرد. هواپونوپونو نیز در لغت به معنای اصلاح و بازسازی چیزهاست و به نوعی به جبران کردن همین کمی‌ها و کاستی‌ها اشاره دارد. این تمرین اگر به دقت و درستی انجام شود، قدم بزرگی در رسیدن به صلح در جوامع انسانی خواهد بود. پیش از این جو ویتالی از چهار اصل اساسی هواپونوپونو صحبت کرده بود که عبارتند از: «متأسفم، سپاسگزارم، لطفاً مرا ببخش و دوستت دارم». اما او در کتاب جدیدش، یعنی کتاب صوتی عبارت پنجم (The Fifth Phrase)، یک اصل جدید به این مکتب اضافه کرده تا آن را کامل‌تر کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی عبارت پنجم

کتاب صوتی عبارت پنجم علاوه بر ارائه‌ی یک اصل اضافه‌تر از هواپونوپونو، شامل اطلاعات و تجربیات فراوانی است که دیدی تازه از این موضوع به شما می‌دهند. اگر شما نیز در دنیای شلوغ و آشفته‌ی امروزی راه خود را گم کرده‌اید و نمی‌دانید در این آشفته‌بازار باید چه کاری انجام دهید، کتاب صوتی عبارت پنجم می‌تواند به شما کمک کند تا دوباره آرامش ذهنی خود را بازیابید. این اثر درست مانند آثار پیشین جو ویتالی، در لیست کتاب‌های پرفروش قرار دارد و توانسته به بسیاری از افراد کمک کند تا مسیر زندگی خود را پیدا کنند.

با شنیدن این کتاب صوتی، قادر خواهید بود که عبارت‌های دعایی خاص خودتان را برای رشد معنوی ایجاد کنید، به متدهای شفابخشی که پیش از این تنها در دوره‌های پیشرفته‌ی جو ویتالی آموزش داده می‌شد دسترسی پیدا کنید، فلسفه‌های درمانی جدیدی را تمرین کنید و به کمک همه‌ی این‌ها تغییراتی اساسی در زندگی خود به وجود آورید.

کتاب صوتی عبارت پنجم کاری از نشر ذهن آویز و نشر صوتی نوین کتاب گویاست. این کتاب با ترجمه‌ی ویدا کرمی و گویندگی ابوالفضل شاه بهرامی در اختیار شما قرار گرفته.

نکوداشت‌های کتاب عبارت پنجم

  • اثری مفرح و روشنگر. (Barnes & Noble)
  • آموزنده‌ی معنویتی درمان‌گر که سرشار از خرد و قدرتی عظیم است. (Amazon)
  • یک بیانیه‌ی شفابخش و قدرتمند. (Book Depository)

کتاب صوتی عبارت پنجم برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران قانون جذب و مراقبه‌های معنوی، از شنیدن این کتاب صوتی استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی عبارت پنجم: ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو می‌شنویم

در پایان سمینار من به اتاقم در هتل رفتم. متوجه شدم دچار عفونت ادراری شده‌ام. خیلی غافلگیرشدم. نمی‌دانستم این مشکل از کجا نشئت گرفته است. تصمیم گرفتم از آن چهار ذکر استفاده کنم. با خودم گفتم: «من عفونت گرفتم. احساس بدی دارم. نمی‌دانم این مشکل نشانه‌ی چیست، اما متأسفم، لطفاً مرا ببخش، سپاسگزارم، دوستت دارم.»

فقط این ذکرها را تکرار کردم. نمی‌دانستم به چه معنا هستند و چه منطقی پشت آن‌هاست. نمی‌دانستم آن‌ها قرار است چه چیزی را حل کنند. فقط ایمان و اعتماد داشتم؛ حتی گاهی یکی از ذکرها را جا می‌انداختم اما به هر ترتیبی که شده تکرارشان می‌کردم.

به تخت‌خواب رفتم. وقتی صبح از خواب بیدار شدم، هیچ اثری از عفونت نبود. «یعنی این یک هم‌زمانی است؟ خب اگر بتوانم با استفاده از این ذکرها هم‌زمانی‌های دیگری خلق کنم چه؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
پیشگفتار ـ فصل اول: جدایی دیگر بس است
45 دقیقه
فصل دوم: وایت‌بُرد زندگی
38 دقیقه
فصل سوم: چهار ذکر هواوپونوپونو
23 دقیقه
فصل چهارم: ذکر پنجم
35 دقیقه
فصل پنجم: هواوپونوپونوی پیشرفته
19 دقیقه
فصل ششم: ذکر مجهول
49 دقیقه
فصل هفتم: روش‌های پاکسازی پیشرفته
39 دقیقه
فصل هشتم: فلسفه‌های پیشرفته‌ترِ شفابخشیِ دکتر هو لِن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عبارت پنجم: ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو
نویسنده
مترجمویدا کرمی
راویابوالفضل شاه بهرامی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۵۴۰۰۰ ۱۰۷,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عبارت پنجم

بهار راستین
۱۴۰۳/۳/۱۸
عالی عالی، ممنون از انتشارات ذهن آویز که این کتاب رو با صدای آقای شاه بهرامی صوتی کردن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عبارت پنجم

برای دریافت کتاب صوتی عبارت پنجم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.