معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول

کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول اثر گروه نویسندگان، شامل مجموعه‌ای از مقالات و اطلاعات مختلف است که به همت علی‌اصغر سوادکوهی گردآوری و ترجمه شده. در این کتاب، تأثیری که خنده و شاد بودن بر جنبه‌های مختلف زندگی می‌گذارند مورد تحلیل و بررسی واقع شده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول

زندگی در عصر حاضر، یکی از متناقض‌ترین و البته پرچالش‌ترین تجربه‌هایی است که یک انسان می‌تواند داشته باشد. ما در عصر تکنولوژی زندگی می‌کنیم؛ زمانی که انواع و اقسام اختراعات مختلف انجام شده‌اند و علم به‌میزان چشمگیری پیشرفت کرده تا زندگی برای انسان تبدیل به تجربه‌ای شیرین و دلنشین شود، اما از سوی دیگر میزان قابل توجهی از استرس و اضطراب نیز به انسان تحمیل شده تا خودش را به سرعت زیاد این سبک زندگی مدرن برساند. حال پرسشی که مطرح می‌شود این است که چطور می‌توان در چنین شرایطی دوام آورد؟

پاسخ این سوال، بسیار نزدیک‌تر و دردسترس‌تر از چیزی است که انتظارش را دارید. برای رهاشدن از سنگینی بار احساسات و افکار منفی، یک داروی طبیعی وجود دارد که به رایگان در دسترس همه قرار داده شده و این دارو، خندیدن است! پیشینیان ما گفته‌اند که «خنده بر هر درد بی‌درمان دواست» و صحت این گفته را در کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول پیدا خواهیم کرد.

کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول شامل مجموعه‌ای از مقالات و اطلاعات مختلف و پراکنده است که با تلاش علی‌اصغر سوادکوهی گردآوری و ترجمه شده. با شنیدن این مقالات درمی‌یابیم که چطور خنده و شاد بودن می‌تواند تکه‌ی گمشده‌ی پازل زندگی ایده‌آل امروزی باشد و بسیاری از مشکلات و دردهای روحی و روانی را از بین ببرد.

ما اغلب در خندیدن و بروز احساس شادیمان کمی خساست به خرج می‌دهیم. بخشی از آن تحت تأثیر دلایل فرهنگی است؛ در جامعه‌ی ما، به خصوص اگر زن باشید، خندیدن بدون دلیل خاص یا با صدای بلند، عموما کار ناپسندی شمرده می‌شود. دیگران ممکن است در نگاه اول شما را شخصی سبک‌سر ببینند که به اندازه‌ی کافی جدیت ندارید، اما اگر فواید خنده به صورت عمومی در جامعه منتشر شده و بین مردم جا بیفتد، این طرز فکر نیز از بین می‌رود. خنده تنها انقباض چند عضله در صورت و چین انداختن به گوشه‌ی چشم‌ها نیست. خنده در لایه‌های عمیق‌تر، می‌تواند باعث ترشح هورمون‌های شادی و آرامش در مغز شود که درد را کم می‌کنند و اضطراب و تنش را از بین می‌برند. این یعنی شما تنها با اندکی خندیدن، تأثیری شبیه به مصرف یک قرص مسکن را بر دردها و فشارهای روانی خود تجربه می‌کنید.

یکی دیگر از موضوعاتی که در کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول می‌شنویم، بحث یوگای خنده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اثر خنده آن‌چنان بر سلامت جسمی و روحی عمیق است که خنده جایش را در مدیتیشن و ورزش‌هایی چون یوگا نیز باز کرده است. اگر در برابر خنده کمی مقاومت دارید، انجام این تمرین‌ها می‌تواند ذهنتان را برای بیشتر خندیدن آماده کند. همچنین انجام تمرینات یوگای خنده به ما یادآوری می‌کند که زندگی آن‌قدری که فکرش را می‌کنیم جدی نیست و اگر مجالی برای آرامش و خنده به خودمان بدهیم، فشار افکار منفی و تشویش و نگرانی نیز کمتر خواهد شد.

کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول به شما نشان می‌دهد که خنده واقعاً بر هر درد بی‌درمان دواست، به شرطی که ذهن خود را برای این آسودگی و بیخیالی مثبت آماده کرده باشید. این کتاب کاری از انتشارات روان‌شناسی جامعه است و شما آن را با ترجمه‌ی علی‌اصغر سوادکوهی و روایت رویا شهرام، سیامک صانعی، عسل جعفری، امین پاشا، پریزاد میربابایی، الهام جمشیدزاده و امیرحسین دیوسالار در اختیار دارید.

کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز از فشار اضطراب و افکار منفی به تنگ آمده‌اید و به‌دنبال راه‌حلی به جز قرص‌های ضدافسردگی می‌گردید، این کتاب برایتان مفید و اثرگذار خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول می‌شنویم

واقعاً راز شادابی و آرامش بعضی از آدم‌ها چیست؟

دکتر وینلایر با طرح بحثی به عنوان تصویر اشخاصی که نقاط ضعف شخصیت خویش را از بین برده‌اند، معتقد است آن‌ها آن‌قدر سرگرمِ بودن هستند که فرصت ندارند چشم بیندازند و ببینند که همسایه‌شان چه می‌کند. شخصی که عاری از تمامی نقاط ضعف باشد ممکن است از جمله شخصیت‌های داستانی به نظر بیاید اما مفهوم رها بودن از رفتارهای خودتخریبی افسانه نیست، یک امکان واقعی است، عملکردی کامل و قابل دستیابی است. سلامت کامل فکری در لحظات حال می‌تواند یک انتخاب باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
72 دقیقه
قسمت یک
70 دقیقه
قسمت دو
72 دقیقه
قسمت سه
71 دقیقه
قسمت چهار
70 دقیقه
قسمت پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول
نویسنده
مترجمعلی اصغر سوادکوهی
راویرویا شهرام، سیامک صانعی، عسل جعفری، امین پاشا، پریزاد میربابایی، الهام جمشیدزاده، امیرحسین دیوسالار
ناشر صوتیانتشارات روانشناسی جامعه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی شاد زیستن (خنده درمانی) - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.