معرفی و دانلود کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه

عکس جلد کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه

کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه نوشته‌ی احمدرضا آذر یکی از مجموعه کتاب‌های «گفتگو با کودکان» است. در این مجلد از این مجموعه، اهمیت با دقت نگاه کردن و دید محققانه داشتن برای مخاطبان کوچک توضیح داده می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه

خوب دیدن و تحلیل کردن یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی افراد موفق است. در حقیقت تفاوت کسانی که در کارشان بسیار موفق‌اند با کسانی که به چنین موفقیتی دست پیدا نکرده‌اند، در داشتن همین نگاه تحلیل‌گر و محققانه است. علاقه، شور و اشتیاق و سخت‌کوشی و تلاش می‌تواند در بالا بردن شانس موفقیت موثر باشد، ولی آنچه تعیین‌کننده است، دقت بالا و توجه است که محصول خوب دیدن خواهد بود.

با توجه به آنچه گفته شد، اهمیت آموزشِ داشتنِ دقت و نگاه پژوهشگرانه از سن کم، مشخص می‌شود. اگر این ویژگی از کودکی به بچه‌ها آموزش داده شود، در تمام جنبه‌های زندگی به کار گرفته می‌شود و تبدیل به یک عادت و سبک زندگی می‌شود. در جهت همین هدف، احمدرضا آذر در کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه با روایت یک داستان کوتاه اما جذاب و ساده، با ارائه‌ی مثال‌هایی این کار را به بچه‌ها یاد می‌دهد.

طبق روال اغلب کتاب‌های احمدرضا آذر، داستان این کتاب نیز در یک کلاس درس و در قالب گفتگویی میان معلم و شاگرد اتفاق می‌افتد. حنانه، در کلاس نشسته و غرق در نگاه کردن به نقاشی فیل‌هایی است که تازه کشیده. آقای معلم وقتی می‌بیند او با چنان دقت و تمرکزی به جزئیات نقاشی‌هایش خیره شده، او را تشویق می‌کند و از او می‌خواهد با کشیدن نقاشی یک درخت سیب و یک درخت انگور، تفاوت‌های آن‌ها را نشان دهد...

کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه اثری از نشر صوتی سرو یاسین است و شما آن را با صدای مریم رحیمی، نگین خواجه نصیر، امیر زنده‌دلان و بهرام سروری نژاد می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی گفت‌وگوهای با کودکان

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده‌ی این مجموعه، به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده را به کوچولوهای 3 تا 8 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه می‌شنویم

اگه کسانی که تو حرفه و شغل خودشون موفق‌تر هستند رو با اون‌هایی که موفق نیستند مورد بررسی قرار بدیم، به یه نکته‌ی مهم می‌رسیم و اون هم خوب نگاه کردنه. قطعاً افراد موفق فارغ از اینکه انگیزه، برنامه، ارزیابی و هدف دارند، افرادی هستند که در پدیده‌های موردعلاقه یا پیرامون خودشون دقیق می‌نگرند و با تکنولوژی نگریستن آشنان.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
دانشمند کوچک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه
نویسنده
راویامیر زنده دلان، مریم رحیمی، نگین خواجه نصیر، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه

احمد رضا
۱۴۰۳/۳/۲۱
من هر وقت کتابهای صوتی این مجموعه را برای بچه هایم می گذارم آثار آن را هم در آنها، هم در همسر و هم در خودم می بینم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه

برای دریافت کتاب صوتی دانشمند کوچک: نگاه محققانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.