معرفی و دانلود کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2

عکس جلد کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2

کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2 نوشته‌ی احمد گلاب بخش، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «گفتگو با کودکان» است که در ادامه‌ی کتاب «دانشمند کوچولو» نوشته شده. در داستان این کتاب نیز، سپهر کوچولو که حالا کلاس دومی شده، به کمک آقای معلم روش‌های تحقیق و پژوهش را یاد می‌گیرد.

درباره‌ی کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2

در کتاب «دانشمند کوچولو» با پسربچه‌ای به نام سپهر آشنا شدیم که علاقه‌ی زیادی به یادگیری داشت و از پدر و مادرش خواسته بود برایش یک میکروسکوپ بخرند تا او هم بتواند مثل دانشمندها، چیزهای مختلف را بررسی کند. پدر و مادر سپهر هم با کمک عیدی‌ها و پول‌توجیبی‌های سپهر، برایش یک میکروسکوپ خریدند. آقای معلم وقتی که دید سپهر دوست دارد مثل دانشمندها رفتار کند، به او روش‌هایی را یاد که بتواند با استفاده از میکروسکوپش تحقیقات علمی مختلفی انجام دهد و یافته‌هایش را هم به‌صورت نقاشی، در داخل یک دفترچه بکشد.

در کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2 که ادامه‌ی داستان سپهر محسوب می‌شود و این بار به قلم احمد گلاب‌بخش نوشته شده، از کشفیات تازه‌ی سپهر و راهنمایی‌های تازه‌ی آقای معلم می‌شنویم. حالا که دو سال از زمان داستان قبلی گذشته، سپهر کمی بزرگتر شده و به کلاس دوم رفته. این یعنی او دیگر برای نوشتن تاریخ و گزارش مشاهداتش در دفترچه‌ی یادداشت، نیازی به مادرش ندارد و خودش می‌تواند همه‌چیز را بنویسد.

سپهر تصمیم می‌گیرد تا یکی از تارهای موی خودش را زیر میکروسکوپ بگذارد و آن را از نزدیک ببیند. سپهر از چیزی که می‌بیند بسیار شگفت‌زده شده! چون تار مویش درست مثل یک گیاه است که ساقه و ریشه دارد. او هیجان‌زده به آقای معلم زنگ می‌زند تا چیزی را که دیده برایش تعریف کند. آقای معلم از او می‌خواهد که درست مثل دانشمندها، گزارش کار بنویسد و درباره‌ی آنچه دیده سوال طرح کند. مثلاً او باید از خودش بپرسد که آیا ارتباطی میان گیاهان و موهای ما وجود دارد؟ و آیا موهای ما هم مثل گیاهان مختلف، نیاز به آب و خاک و اکسیژن دارند؟ جواب این سوال‌ها او را به سمت مسیر فکری جالبی می‌برد...

کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2 کاری از نشر صوتی سرو یاسین است و با تلاش نگین خواجه نصیر، امیر زنده‌دلان و مریم رحیمی روایت شده.

درباره‌ی مجموعه‌ی گفت‌وگوهای با کودکان

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده‌ی این مجموعه، به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2 برای چه کسانی مناسب است؟

بچه‌های 3 تا 8ساله مخاطب اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2 می‌شنویم

یک بار یکی از موهای خودش رو چید و زیر میکروسکوپ نگاه کرد و با هیجان گفت: «چه جالب! اینکه شبیه یه گیاهه!» سراسیمه رفت سراغ برس موی پدر و مادرش. دو نمونه مو از روی اون‌ها جدا کرد و زیر میکروسکوپ نگاه کرد. چشم‌های سپهر از تعجب گرد شده بود. سریع گوشی تلفن رو برداشت و به آقای مربی زنگ زد. خوشبختانه آقای مربی اون موقع کاری نداشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
دانشمند کوچولو 2

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دانشمند کوچولو 2
نویسنده
راویمریم رحیمی، امیر زنده دلان، نگین خواجه نصیر
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2

برای دریافت کتاب صوتی دانشمند کوچولو 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.