معرفی و دانلود کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

عکس جلد کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

جین سینسرو، یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز، در کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی، طرز فکر شما را از یک آدم همیشه بی‌پول به فردی پولدار و موفق تغییر می‌دهد و این تغییر طرز فکر، خودبه‌خود باعث تغییر زندگی و گرفتن نتایج شگفت‌انگیز می‌شود. این کتاب یکی از عناوین مجموعه‌ی «تو کله خر هستی» به شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب صوتی تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

اگر بخواهیم به اندازه‌ی کافی با خودمان روراست باشیم، باید بگوییم که «پول» محور اصلی این جهان است و همه‌ی کارها در این دنیا، بر محور پول جلو می‌روند. شاید در ابتدا این حرف به مذاق بعضی خوش نیاید و نقش معنویات را در زندگی امروزی کمی کمرنگ جلوه بدهد، اما واقعیت این است که در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، کیفیت معنویات نیز به پول وابسته است. حتی اگر کمی دقیق‌تر به این مسئله نگاه کنیم، درمی‌یابیم که احتمالاً بچه‌ها بعد از یاد گرفتن کلماتی مثل «مامان» و «بابا»، در جایگاه مفهوم سوم متوجه اهمیت پول می‌شوند! همان‌جا که می‌بینند بودن و یا نبودن پول، چقدر در کیفیت خانه و غذا و اسباب‌بازی‌هایشان تأثیرگذار است...

حالا که فهمیدیم پول، کمی بیشتر از «چرک کف دست» در زندگی ما نقش دارد، باید به این واقعیت نیز اعتراف کنیم که ما کل زندگیمان را به دنبال پول هستیم. گرچه تمام تلاشمان را می‌کنیم و بخش اعظم عمر و زندگیمان به کار کردن برای پول در آوردن می‌گذرد، اما همه می‌دانیم که کار کردن و زحمت کشیدن لزوماً برای ثروتمند شدن کافی نیستند. تماشای اینکه هر ماه، پول به حساب بانکیمان بنشیند بعد هم مثل قطرات آب از میان انگشتانمان سر بخورد و از دست برود، تبدیل به روتین زندگیمان شده، اما جین سینسرو (Jen Sincero) در کتاب صوتی تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی (You Are a Badass at Making Money: Master the Mindset of Wealth) به ما نشان داده که عامل دیگری نیز، به جز کار کردن و البته خوش‌شانس بودن، در ثروتمند شدن دخیل است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

جین سینسرو نتیجه‌ی باورمندی به نظریه‌اش را این‌گونه توصیف می‌کند: او از کسی که آه در بساط نداشت و در چهل سالگی حساب پس‌اندازش کاملاً خالی بود، تبدیل به کسی شد که توانست دور دنیا را به لوکس‌ترین روش ممکن سفر کند. در این میان پول بادآورده‌ای به دستش نرسید؛ تنها چیزی که تغییر کرد، طرز فکر و نگرش او نسبت به پول بود که توانست او را به فردی ثروتمند بدل کند.

جهان با تمام بزرگی و شگفتی‌اش، محصول ادراک و تصویر ذهنی‌ای است که ما برای خودمان از آن ساخته‌ایم. به بیان دیگر، ماهیت هر چیز، به طرز فکر ما درباره‌ی آن بستگی دارد و این طرز فکر آن‌قدر قدرتمند است که با تغییرش می‌توانیم غیرممکن را ممکن کنیم! جین سینسرو در کتاب صوتی تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی تأکید می‌کند که شاید با کمی خوش‌شانسی و کار زیاد به پول برسیم، ولی تا زمانی که طرز فکر یک آدم ثروتمند را نداشته باشیم و مانند او به پول نگاه نکنیم، نمی‌توانیم از پولمان لذت ببریم و آن را به جریانی ماندگار و مطمئن در زندگیمان بدل کنیم.

کتاب صوتی تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی کاری از نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات نسل نواندیش است. نفیسه معتکف و محبوبه سعیدی به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این اثر هستند.

درباره‌ی مجموعه‌ی تو کله خر هستی

مجموعه‌ی تو کله خر هستی (You Are a Badass)، یک مجموعه کتاب چندجلدی از نویسنده و سخنران انگیزشی مشهور، جین سینسرو است. این مجموعه از پرفروش‌ترین مجموعه کتاب‌های سایت آمازون در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری محسوب می‌شود. جلد اول آن نیز در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. نویسنده در این کتاب‌ها با قلمی طنزآمیز و صمیمانه، داستان‌ها و درس‌های لازم را برای رسیدن به ثروت، موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای و بالا بردن انگیزه ارائه می‌کند و توصیه‌ها و تمرینات مفیدی در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

«تو کله‌خر هستی، برو پیش انگیزه‌ات را حفظ کن»، «تو کله‌خر هستی، برو پیش موفق می‌شوی» «تو کله‌خر هستی، برو پیش پولدار می‌شوی» نام سه جلد از این مجموعه است که توسط نفیسه معتکف به فارسی برگردانده و به همت انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

  • یک مانیفست جذاب درمورد از بین بردن موانع در مسیر رسیدن به درآمد رویایی‌تان. (New York Magazine)
  • جین سینسرو خوانندگان را از طریق تمرینات فکری و مانتراها راهنمایی می‌کند تا روش مکالمات درونیشان را درمورد پول و ثروت تغییر دهند و توانایی خود را برای دستیابی به آن آزاد کنند. (New York Times)
  • جین سینسرو به خوانندگان کمک می‌کند تا موفقیت مالی واقعی را از طریق ترکیبی از توصیه‌های عملی و داستان‌های شخصی (و اغلب خنده‌دار) پیدا کنند. (Today.com)

کتاب صوتی تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال آن هستید که با تغییر طرز فکر، ثروت و رفاه را به سمت زندگی خود جذب کنید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی می‌شنویم

در سیر و سفر غلبه بر مشکلات غیرموجه امور مالی در یک همایش دوروزه در آخر هفته به نام «آشکارسازی پول مثل یک میلیونر» شرکت کردم. جزئیات را زیاد به خاطر ندارم ولی احتمالاً در لاس‌وگاس در اتاق کنفرانس یک هتل بنجل بود که مسلماً خارج از منطقه‌ی امن من بود. در اوایل چهل سالگی در سه دوره‌ی مجزا تمام مدت به این‌جور جاها رفتم. این همایش به‌خصوص درست بعد از اینکه کسب‌وکار اینترنتی خودم را راه انداخته بودم برگزار شده بود. قبل از اینکه برای اولین بار به درآمد شش رقمی برسم و ماه‌ها بعد از جابه‌جایی از گاراژی که در آنجا سکنی داشتم به خانه‌ای نقل مکان کرده بودم که برای آدم‌ها ساخته شده بود. من معمولاً خودم را مجبور می‌کردم به این همایش‌ها بروم چون احساس بیگانگی از خود داشتم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
46 دقیقه
مقدمه و فصل یک
84 دقیقه
فصل دو و سه
74 دقیقه
فصل چهار و پنج
82 دقیقه
فصل شش و هفت
74 دقیقه
فصل هشت و نه
75 دقیقه
فصل ده و یازده
45 دقیقه
فصل دوازده و سیزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
راویمحبوبه سعیدی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

Hoori
۱۴۰۳/۷/۱
اگر در این حیطه کتابی نخوندی، بد نیست حداقل چند چیز جدید یاد میگیری اما اگر کتابهایی در این حیطه خونده باشید، این کتاب تکرار همون هاست به علاوه کلی خاطرات. واقعا خسته شدم، هر دوفصل رو با هم میخونه و تقریبا یکساعت و نیم در هر کدوم حرف میزنه و آخرش یه جمله تاکیدی میده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

برای دریافت کتاب صوتی تو کله خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.