معرفی و دانلود کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من

عکس جلد کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من

کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من نوشته‌ی لیلا نظری، مجموعه‌ای از اشعار مدرن و معاصر فارسی است که همگی درون‌مایه‌ای عاشقانه دارند و از احساسات پاک و بی‌پیرایه‌‌ی عاشق که همواره در حوالی معشوق پرسه می‌زنند، می‌گویند.

درباره‌ی کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من

آدمیزاد وقتی بخواهد از آنچه در قلبش جاری است، بگوید و زبان گفتنش را بسته باشند، روی به کاغذ و قلم می‌آورد تا بلکه بتواند حسش را در میان سطور و کلمات به جا بگذارد. اگر چشمه‌ی ذوق نویسنده به جوش بیاید و به احساساتش مجال بیشتری برای عرض اندام بدهد، محصول کار شعر می‌شود؛ سطر و ستون و بیت و کلماتی که در هماهنگی و وزن، در کنار هم ظاهر می‌شوند و عمق زیبایی و کمال احساسات انسانی را به نمایش می‌گذارند. شعر عاشقانه در تاریخ ادبیات ایران قدمتی طولانی دارد؛ این خود می‌تواند نشان‌دهنده‌ی ذوق و قریحه‌ی زنده و پرجوشش ملتی باشد که از دیرباز به آیین عشق مومن‌ بوده‌اند و از هنر بی‌کرانه‌شان برای رساندن این پیام عاشقانه به دلبر و معشوق بهره می‌گیرند. لیلا نظری نیز در ادامه‌ی همین سیل عشاق، احساساتش را در کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من به جا گذاشته تا در این آسمان پرنور، او هم ستاره‌ای به جا بگذارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من

لیلا نظری در کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من، از عشق پاکیزه و روحانی‌اش نسبت به معشوق می‌گوید که در همه‌جا و همه‌حال همراه اوست و دمی تنهایش نمی‌گذارد. گرچه معبود ما خداست و شایسته نیست که جز او سر به سجده‌ی محبوب دیگری بگذاریم، اما شاعر در این اشعار نشان می‌دهد که عشق خاکی نیز به برکت وجود معبود یگانه در دل او جای گرفته و هم‌نشین عشق ازلی‌اش شده است.

عاشقانه‌های لیلا نظری با آنکه در فرم شعر جای گرفته‌اند، اما به سبک و سیاق شعر نو خود را از بند وزن و قافیه رها کرده‌اند و آزادانه مطلوب و منظور شاعر را بر صفحه‌ی کاغذ جاری ساخته‌اند. این بی‌قاعدگی قاعده‌مند که بیشتر در اشعار مدرن و معاصر فارسی دیده می‌شود، دستاویزی شده تا دل‌نوشته‌های عاشقانه‌ی نظری نیز مجالی برای شنیده شدن داشته باشند و جایی از دل و ذهن مخاطب امروزی را به تصاحب خود درآورند.

کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من اثری از نشر صوتی موج کتاب و انتشارات چلچله است، این کتاب را با صدای خود شاعر، یعنی لیلا نظری می‌شنوید.

کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به شعر نوی فارسی، آن هم با درون‌مایه‌ی عاشقانه علاقه‌مندید، از شنیدن این کتاب لذت‌ خواهید برد.

در بخشی از کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من می‌شنویم

مرکز کائنات من، و قلب تو سرزمین من است
در هر تپش از بی‌قراری‌های بی‌تکرار، من به دنبال نگاهی بودم
که مرا از پس دیوانگی‌ام می‌فهمید
در نت به نت صفحه‌ی زندگی
به قداست شعور عشق
به نگاه پررمز و راز و نیاز معشوق
به بودن‌ها و نبودن‌های پرتپش
به دیوانگی‌های مبهم دل تپنده
در سوسوی شب شاعر
بی هیچ ادعا و حرفی، مواج در جزر و مد متلاطم روزگار

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
قسمت یک
5 دقیقه
قسمت دو
8 دقیقه
قسمت سه
6 دقیقه
قسمت چهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من
نویسنده
راویلیلا نظری
ناشر چاپینشر چلچله
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من

محسن میرزاعلی
۱۴۰۳/۶/۲
کتابی با جملات وحال بسیار ناب و عاشقانه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من

برای دریافت کتاب صوتی اولین کتاب عاشقانه‌های من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.