معرفی و دانلود کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی

عکس جلد کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی

کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی اثر شهرام گیل آبادی، مجموعه‌ای از اشعار معاصر فارسی است که در سبک شعر نو سروده شده‌اند. شاعر که خود زاده‌ی خطه‌ی زاگرس است، در تلاش بوده تا در این اشعار، دیدگاهش را نسبت‌به جهان و طبیعت منعکس کند.

درباره‌ی کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی

شهرام گیل آبادی نویسنده و راوی کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی، در سال 1351 در خرم‌آباد به دنیا آمد. او که به سرعت متوجه علاقه‌ی خود به دنیای هنر شده بود، در شش سالگی اولین فعالیت هنری‌اش را در کانون پرورش فکری تئاتر شهر خرم‌آباد انجام داد. او تحصیلاتش را تا مقطع دکتری در رشته‌ی پژوهش هنر ادامه داد و مدرک دکتری‌اش را در این رشته، از دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران دریافت کرد. او هم‌اکنون در حوزه‌ی نویسندگی، کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نقاشی فعالیت می‌کند و دستی بر آتش شعر دارد که نمونه‌هایی از آن را در کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی می‌شنویم.

کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی شامل مجموعه‌ای از اشعار نو است که هر کدام به نوعی، رشته‌ی خیال و افکار آزاد و رهای شاعر را نشان می‌دهند. شاعر که خود را متعلق به خطه‌ی زاگرس می‌داند، تماماً این علاقه و کشش به طبیعت را در اشعارش نیز نشان می‌دهد. ارزش دوستی نیز از دیگر موضوعاتی است که شاعر در شعرهایش به آن اشاره کرده است.

شهرام گیل آبادی بر این بوده که در مجموعه اشعار کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی، عمداً و تا جایی که توان داشته، قوانین ریاضی و فلسفه و منطق را زیر پا بگذارد و از این رهگذر، موقعیت‌های هنری برای خود ایجاد کند. این موضوع بیشترین نمود را در تعداد اشعار مجموعه داشته؛ با اینکه این اثر، «چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی» نام گرفته اما بنا به تصمیم شاعر، چهل‌ونه شعر در آن قرار دارد که خود اتفاق جالب توجهی است. شهرام گیل آبادی در تلاش بوده تا در قالب این اشعار، معنای تازه‌ای به خلاقیت ببخشد و اشعاری را خلق کند که شاید پیش از این شبیهشان را جایی ندیده باشید.

کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی کاری از نشر صوتی موج کتاب و انتشارات مایاست. این اثر را با صدای خود شاعر، یعنی شهرام گیل‌ آبادی می‌شنوید.

کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به شعر نوی فارسی، مخاطبان اصلی این کتاب محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی می‌شنویم

فریادم را با که مشورت کنم
سرخ‌جامه‌ام، اندیشه‌ام سرخ نیست
دریا وقتی آرام بود چشمانم گل طوفان می‌کاشت
موج‌های دستچین‌شده‌ی من
کودکان غنچه
تکلیف این خواب آرام چیست

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
قسمت اول
12 دقیقه
قسمت دوم
10 دقیقه
قسمت سوم
11 دقیقه
قسمت چهارم
12 دقیقه
قسمت پنجم
13 دقیقه
قسمت ششم
12 دقیقه
قسمت هفتم
8 دقیقه
قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی
نویسنده
راویشهرام گیل آبادی
ناشر چاپیانتشارات مایا
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی

برای دریافت کتاب صوتی چهل سرود برای هاشورهای دستان مردان کوهستانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.