معرفی و دانلود کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند: حقایقی درباره‌ی برقراری ارتباط با جنس مخالف

عکس جلد کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند: حقایقی درباره‌ی برقراری ارتباط با جنس مخالف
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند: حقایقی درباره‌ی برقراری ارتباط با جنس مخالف

کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند به قلم آلن پیز و باربارا پیز، زوج نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی به نگارش درآمده است و تفاوت‌های رایج میان زنان و مردان را بررسی می‌کند. این کتاب که در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار بین‌المللی قرار دارد، با تکیه بر مطالعات مختلف به این تفاوت‌ها می‌پردازد و راهکارهایی برای کنار آمدن با این مسائل و مشکلاتی که با خود به همراه دارند، ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند

شاید زیاد از دخترها بشنوید که در نقشه خواندن و آدرس‌دهی مهارتی ندارند یا پسرها بگویند که برای مدت طولانی تمرکز گوش سپردن به حرف‌های گوینده را ندارند. قطعا تعداد افراد متفاوت نیز کم نیست اما این‌ها از جمله تفاوت‌های بحث برانگیزی است که میان برخی از زنان و مردان به چشم می‌خورد و منجر به بگومگوهای بی‌فایده‌ای میان آن‌ها می‌شود. به هر صورت شدت و حدت این تمایزات ذهن بسیاری از نظریه پردازان و پژوهشگران را به خود مشغول داشته و موضوع مطالعات زیادی در طول تاریخ بوده است. کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند (Why Men Don't Listen and Women Can't Read Maps) که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی قرار دارد، به قلم زوج مشهور، باربارا پیز (Barbara Pease) و آلن پیز (Allan Pease) نوشته شده است و به تفاوت‌های میان استعدادها و مهارت‌های زنان و مردان می‌پردازد. تفاوت‌هایی که شاید گاه ناشی از تفاوت‌های زندگی اجتماعی آن‌ها باشد و گاهی نیز دلایل فیزیولوژیک داشته باشد. نویسندگان بر پایه‌ی این تفاوت‌ها راهکارهایی نیز در اختیار شما می‌گذارند.

از نظر نویسندگان کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند، زنان و مردان در جهان‌های متفاوتی زیست می‌کنند و فاصله‌ی میان این دو جهان آنقدر زیاد است که شباهت کمی حتی میان زبان‌های آن‌ها باقی می‌گذارد. همین مسئله باعث می‌شود که اغلب گفت و گوهای میان آن‌ها به جر و بحث ختم شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند

کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند در ده فصل نوشته شده است. فصل اول با فاصله‌ای که میان جهان زنان و مردان وجود دارد، آغاز می‌کند و نقاط تمایز میان آن‌ها را بر می‌شمارد. فصل دوم به حوزه‌ی احساسات ورود می‌کند و فصل سوم به سراغ مغز و منطق می‌رود. فصل چهارم به روش‌های صحبت کردن زنان و مردان و مشکلات ارتباطی میان آن‌ها می‌پردازد و راه‌هایی برای برطرف کردن این مشکلات ارائه می‌کند. فصل پنجم بر ادراک سه بعدی و برای مثال مسائل آدرس‌یابی و نقشه‌خوانی تمرکز می‌نماید و این ادراک را به مردان نسبت می‌دهد. فصل ششم عقاید و نظریات و طرز فکر زنان و مردان را بررسی می‌کند.

فصل هفتم کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند ترکیب شیمیایی بدن زنان و مردان را مورد مطالعه قرار می‌دهد. کتاب در فصل هشتم رابطه‌ی جنسی میان زنان و مردان را بررسی می‌کند و در فصل نهم به عشق، رابطه‌ی عاطفی و ازدواج می‌پردازد. در نهایت، فصل دهم راه‌هایی برای قدم گذاشتن در مسیر آینده‌ای متفاوت ارائه می‌دهد.

زهرا افتخاری کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند را به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نشر صوتی آوانامه نیز نسخه‌ی صوتی این کتاب را با صدای کوثر یوسفی در اختیار شما قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب آنچه زنان و مردان نمی‌دانند

  • راهنمایی قابل توجه و مختصر و مفید درباره‌ی تفاوت‌های میان زنان و مردان. (Publishers Weekly)
  • مردان و زنانی که همدیگر را دوست دارند، از یکدیگر متنفرند یا فقط کنار هم زندگی می‌کنند باید این کتاب را بخوانند. با این کتاب درباره‌ی خودتان یاد می‌گیرید و روابطتان را با جنس مخالف بهبود می‌بخشید. (دنیس ویتلی، نویسنده‌ی کتاب روانشناسی جدید پیروزی)
  • زوج پیز توان این را دارند که مطالب پیچیده را به وضوح بیان کنند. این دو مریخ و ونوس را به زمین آورده‌اند! (جان تیکل، نویسنده‌ی پرفروش)

کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های روانشناسی و موفقیت علاقه دارند، مخاطبین اصلی این اثر هستند.

در بخشی از کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند: حقایقی درباره‌ی برقراری ارتباط با جنس مخالف می‌شنویم

مردم می‌گویند مرد بودن عالی است، چون اگر مرد باشید، می‌توانید با مایوی تاپلس در ساحل تونس قدم بزنید و کسی سنگسارتان نکند. می‌توانید یک چیزی را هر کجا که می‌خواهید بگذارید و مجبور نباشید به یاد آورید آن را کجا گذاشته‌اید. می‌توانید در شیشه‌ی سس یا خیارشور را خودتان باز کنید. می‌توانید یک موز را هر جا که دلتان می‌خواهد و جلوی چشم هر کسی، به خصوص کارگران ساختمان، بخورید. زن بودن هم بی‌نظیر است اگر زن باشید، می‌توانید خودتان برای خودتان لباس بخرید. بدون هیچ مشکلی پا روی پا بیندازید و اگر در معابر عمومی به گوش مردی سیلی بزنید، همه حق را به شما خواهند داد. مرد بودن بسیار عالی است، چون بدون نگرانی و دست‌پاچگی می‌توانید خیار و کدو بخرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
معرفی کتاب و فصل اول: گونه‌های مشابه، دنیاهای متفاوت
54 دقیقه
فصل دوم: پرورش احساس
58 دقیقه
فصل سوم: همه چیز از مغز نشات می‌گیرد
76 دقیقه
فصل چهارم: گفتن و شنیدن
72 دقیقه
فصل پنجم: ادراک سه‌بعدی، نشانی‌ها، هدف‌ها و پارک دوبل
67 دقیقه
فصل ششم: افکار، عقاید و نظریات، احساسات و سایر موارد دردسرساز
54 دقیقه
فصل هفتم: ترکیب شیمیایی بدن ما
67 دقیقه
فصل هشتم: مردان، زنان و رابطه‌ی جنسی
50 دقیقه
فصل نهم: عشق، رومانس، ازدواج
35 دقیقه
فصل دهم: به سوی آینده‌ای متفاوت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند: حقایقی درباره‌ی برقراری ارتباط با جنس مخالف
نویسنده،
مترجمزهرا افتخاری
راویکوثر یوسفی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند

Nil you
۱۴۰۳/۶/۲۰
انتظار نداشتم مساله تفاوت زنان و مردان رو از ریشه و حتی علمی بررسی کنه. فکر میکردم روانشناسی باشه بیشتر تا علمی! اولش ناراحت شدم اما بعد دیدم بد نیس بلاخره اینم جالبه😍
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند

برای دریافت کتاب صوتی آنچه زنان و مردان نمی‌دانند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.