معرفی و دانلود کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟

عکس جلد کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟

ممکن است آدم‌ها باورهای خود را به‌ واسطه‌ی حرف‌هایشان مخفی کنند، اما خواه ناخواه زبان بدن آن‌ها را لو می‌دهد. این همان نکته‌ای‌ست که آلن پیز در کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟ قصد دارد به شما بگوید. او با هوشمندی، ظرایفی که در زبان بدن افراد وجود دارد را توضیح می‌دهد. پیز در این اثر پرآوازه‌ی خود، برای مخاطب ترسیم می‌کند که هر واکنش فیزیکی و هر تغییری در حالات بدن، نشان‌‌دهنده‌ی احساسات پنهان اشخاص است.

درباره‌ی کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟

کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟ (Body Language - How to Read others' Thoughts By Their Gestures)، اثری پرطرف‌دار به قلم آلن پیز (Allan Pease) است. ژست‌ها و واکنش‌هایی که افراد با زبان بدنِ خود به ما نشان می‌دهند، نمایان‌گر باور حقیقی آن‌ها در تقابل‌های اجتماعی است. در بسیاری از موقعیت‌های اجتماعی، افراد سعی می‌کنند به سانسور باورهای خود بپردازند. برای مثال برخی اشخاص در جریان مبادلات تجاری، با کلمات خود، سعی در مخفی کردن هدف و مقصود اصلی‌شان دارند. اما بنابر ادعای نویسنده‌ی این کتاب، اگر نسبت به زبان بدن آگاهی داشته باشیم و به‌عنوان یک اصل بیانی به آن نگاه کنیم، می‌توانیم واقعیت افکار و احساسات انسان‌ها را به‌راحتی تشخیص دهیم.

آلن پیز از نویسندگان استرالیایی است که به‌طور مستمر در ارتباط با آموزش زبان بدن و همچنین روش‌های خوددرمانی، کتاب‌های مختلفی را منتشر کرده است. این نویسنده‌ی تحسین شده، در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود سعی کرده است درونیات، رفتارها و واکنش‌های فیزیکی انسان را مورد بررسی قرار دهد. او به‌عنوان یک متفکر شاخص و معتبر خود را به جهان معرفی کرده است. در کتاب زبان بدن، پیز با بهره بردن از نثری منجسم و قابل فهم برای عموم مخاطبان، به‌خوبی تمام چیزهایی که باید در تحلیل زبان بدن و ژست‌های انسانی دانست را جزء به جزء شرح می‌دهد.

به‌عنوان مثال احتمالاً به دفعات خوانده یا شنیده‌اید که وقتی یک شخص در هنگام صحبت کردن، صورتش را لمس می‌کند، می‌توان این‌گونه برداشت کرد که او استرس دارد یا دروغ می‌گوید. یا زمانی‌که شخص به هنگام نشستن، پاهایش را به‌طور مداوم و بی‌وقفه تکان می‌دهد، به معنای عدم احساس امنیت است. اما آنچه در کتاب زبان بدن می‌خوانید، صرفاً اطلاعات عمومی یا مباحث شبه‌علمی نیست. آلن پیز مخاطبانش را به‌طور دقیق و شفاف با چنین مباحثی روبه‌رو می‌کند. مباحثی که نه‌تنها آگاهی خوانندگان کتاب را از موقعیت اجتماعی‌ای که ناظر آن هستند بالا می‌برد، بلکه همچنین آن‌ها را نسبت به زبان بدن خود نیز آگاه‌تر خواهد کرد.

بنابر نظر آلن پیز، یکی از موارد و ویژگی‌هایی که موجب می‌شود شخص، در یک موقعیت جمعی واجد قدرت شود یا در جلب نظر دیگران موفق عمل کند، به مبحث زبان بدن بازمی‌گردد. شما ممکن است فردی باسواد و آگاه، محترم و صادق باشید، اما با زبان بدنی که از خود به نمایش می‌گذارید، در دیگران احساس عدم اعتماد را ایجاد کنید. نویسنده‌ی کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم، شما را از شر تمام این اضطراب‌ها و ناآگاهی‌ها رها می‌کند و جزئیاتی را برایتان شرح می‌دهد که از طریق آن، به‌خوبی نسبت به دیگران برتری یابید و دیگر مرعوب ژست‌های دیگران نشوید.

آموزش‌های آلن پیز در باب زبان بدن در این کتاب، به شما در موقعیت‌های گوناگونی کمک خواهد کرد؛ از موقعیت‌های عاشقانه گرفته تا قرارهای کاری، از حضور در جمع‌های خانوادگی گرفته تا ارائه‌ی مصاحبه‌ و حتی جلسه‌های مبادلات مالی و تجاری. با خواندن کتاب زبان بدن، به‌سادگی خواهید فهمید که شخص روبه‌روی شما در بیان افکار و احساساتش صادق است یا اینکه قصد دارد از شما سوءاستفاده کند، آیا واقعاً همکار و شریک شماست یا ذهنیت دیگری را نسبت به شما در ذهن خود می‌پروراند؟

یکی از ویژگی‌هایی که اکثر صاحب‌نظران به آن پرداخته‌اند، این است که کتاب زبان بدن، از بیان بسیار ساده و روانی بهره می‌برد و کاملاً مطابق با نیازهای عموم مخاطبان در جامعه نوشته شده است. با وجود آنکه این مسئله ممکن است از نظر کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند مورد انتقاد قرار بگیرد، اما درعین‌حال دلیل اصلی موفقیت و شهرت کتاب هم محسوب می‌شود. آلن پیز، به همراه همسرش، در کتاب پرآوازه‌ی خود از پیچیده‌گویی دوری کرده و سعی داشته به‌صورت فشرده، آموزنده و با استفاده از لحن شوخ‌طبعانه، مطالب مورد نظر خود را به مخاطبانش ارائه دهد. کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم، توسط مهرناز صائمی به زبان فارسی ترجمه شده و انتشارات پر آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟

  • وقتی خانواده‌ی پیز کتابی را منتشر می‌کنند، سریعاً آن را تهیه می‌کنم، می‌خوانم، زیر جملات خط می‌کشم، با شوخ‌طبعی‌های موجود در متن می‌خندم و از همه مهم‌تر، چیزهای زیادی یاد می‌گیرم. این کتاب یک اثر شگفت‌انگیز است. (تام پترز)
  • وقتی داشتم کتاب زبان بدن را مطالعه می‌کردم، به این نتیجه رسیدم که می‌توانم از مطالب آن برای بهبود روابطم استفاده کنم. پس این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند با افراد مختلف ارتباط بهتری را تجربه کنند، پیشنهاد می‌دهم. (جیمی متینسن)
  • این کتاب به شما از زبان بدن می‌گوید و اینکه به واسطه‌ی سیر تکامل بشر، ژست‌های ما واجد چه معانی‌ای شده‌اند و به چه کار می‌آیند. کتاب زبان بدن بسیار سرگرم‌کننده و آموزنده است و تجربه‌ی خواندن آن، می‌تواند برای هر مخاطبی لذت‌بخش باشد. (نشریه‌ی آنلاین مدیوم)
  • کتاب زبان بدن از آلن پیز، به شکل جالبی در بسیاری از بخش‌های خود، از تصاویر سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور فرهنگی بهره می‌برد و آن‌ها را بررسی می‌کند تا بیان کند که ژست‌های مختلف چه معنایی دارند. با خواندن این کتاب قادر خواهید بود که نشانه‌های فرهنگی زمانه‌ی خود را کدگشایی کرده و آن‌ها را بهتر درک کنید. (نیویورک تایمز)

کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای تمام افراد مفید خواهد بود. اگر می‌خواهید نسبت به ژست‌ها و رفتارهای فیزیکی دیگران شناخت پیدا کنید یا اگر می‌خواهید کیفیت بیان‌ خود را در موقعیت‌های اجتماعی ارتقا بخشید، خواندن کتاب زبان بدن از آلن پیز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟ می‌خوانیم

مشکلی که در دروغ گفتن وجود دارد این است که ذهن ناخودآگاه انسان به‌صورت خودکار و جدا از زبان عمل می‌کند. بنابراین، زبان بدن ما دروغمان را فاش می‌کند. به همین دلیل افرادی که به‌ندرت دروغ می‌گویند، صرف‌نظر از اینکه صداشان تا چه اندازه متقاعدکننده است، به‌راحتی لو می‌روند. لحظه‌ای که آن‌ها شروع به دروغ گفتن می‌کنند، بدنشان علائمی متناقض ارسال می‌کند. این علائم این احساس را در ما به وجود می‌آورد که این افراد واقعیت را بیان نمی‌کنند. در هنگام دروغ گفتن، ذهن ناخودآگاه انرژی عصبی منتشر می‌کند که به شکل حرکتی آشکار می‌شود و می‌تواند با آنچه فرد گفته است متناقض باشد. برخی از افراد که شغلشان مستلزم دروغ گفتن است، مانند سیاست‌مداران، حقوق‌دانان، بازیگران و مجریان تلویزیون، به اندازه‌ای حرکات بدنشان را اصلاح می‌نمایند که «مشاهده‌»‌ی دروغ آن‌ها کاری سخت است. آن‌ها به یک یا دو روش، حرکات بدنشان را اصلاح می‌نمایند. روش نخست: آن‌ها آن‌چه «احساس می‌کنند» تمرین می‌نمایند؛ مانند انجام حرکات صحیح در زمانی‌که دروغ می‌گویند. این کار تنها زمانی موفقیت‌آمیز است که طی مدت زمان طولانی هزاران دروغ را تمرین کرده باشند. روش دوم: آن‌ها قادرند بیشتر حرکات بدن را حذف کنند تا هنگام دروغ گفتن از حرکات مثبت یا منفی استفاده ننمایند. البته انجام این کار نیز بسیار مشکل است.

هنگامی‌که موقعیتی پیش آمد، این آزمون ساده را امتحان کنید: عمداً به یکی از آشنایان دروغی بگویید و درحالی‌که بدنتان به‌طور کامل جلوی دیدگان او قرار دارد، آگاهانه سعی کنید تمام حرکات بدنتان را مهار نمایید. حتی زمانی‌که حرکات اصلی بدنتان به‌طور آگاهانه مهار می‌شود، تعداد زیادی از حرکات ریز بدن همچنان منتقل می‌شوند. این حرکات شامل انقباض عضلات، باز و بسته شدن مردمک‌ها، عرق کردن پیشانی، سرخ شدن گونه‌ها، افزایش سرعت پلک زدن چشم و هزاران هزار حرکت جزئی دیگر است که علامت فریب دادن است. تحقیقات با استفاده از دوربین‌های حرکت آهسته نشان می‌دهد این حرکات جزئی و کوچک در عرض نیم‌ثانیه ممکن است رخ دهد و تنها افرادی مانند مصاحبه‌کنندگان حرفه‌ای، فروشندگان و افرادی که ما آن‌ها را حساس و باهوش می‌خوانیم، می‌توانند آگاهانه در طول مصاحبه یا مذاکره آن‌ها را مشاهده نمایند.

فهرست مطالب کتاب

چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟
قدردانی
مقدمه
فصل اول: چارچوبی برای فهم مطالب
هوشمندی، فراست، حدسیات
علایم ذاتی، ژنتیکی، اکتسابی و فرهنگی
برخی از حرکات اساسی و منشاء آن‌ها
حرکت حلقه یا علامت (OK) «بسیار خوب»
حرکت بالا بردن انگشت شست
علامت V
مجموع علایم
تناسب
حرکات بدن و محیط
سایر عوامل تأثیرگذار در تعبیر و تفسیر کردن
مقام و قدرت
زبان بدن گول‌ زننده
دروغ‌گویی
یادگیری زبان بدن
فصل دوم: قلمرو و حریم‌ها
فضای شخصی
فاصله‌ی حریم‌ها
مصادیق عملی فاصله‌ی حریم‌ها
آداب رعایت فاصله
عوامل فرهنگی تأثیرگذار بر فاصله‌ی حریم‌ها
حریم شهری در قیاس با حریم روستایی
قلمرو و مالکیت
وسایل نقلیه‌ی موتوری
فصل سوم: حرکات مربوط به کف دست
صراحت و صداقت
استفاده‌ی عمدی از کف دست‌ها به منظور فریب دیگران
قدرت کف دست
دست دادن
دست دادن در موقعیت سلطه‌جو و سلطه‌پذیر
چه کسی ابتدا دست جلو می‌برد؟
فصل چهارم: حرکات دست و بازو
مالیدن دست‌ها به هم
مالیدن شست و انگشتان
دست‌های گره‌ شده به هم
شیب‌دار کردن دست‌ها
گرفتن دست‌ها، بازوان و مچ‌ها
نمایش حرکات شست
فصل پنجم: حرکات دست تا صورت
فریب، شک و تردید، دروغ
گرفتن دهان با دست
لمس کردن بینی
مالش گوش
خاراندن گردن
کشیدن یقه
قرار دادن انگشتان در دهان
برداشت صحیح و برداشت غلط
حرکات گونه و چانه
خستگی
ارزیابی
لمس کردن چانه
انواع حرکات مربوط به تصمیم‌گیری
ترکیبی از مجموعه حرکات دست تا صورت
حرکات مربوط به مالیدن سر و ضربه زدن به سر با کف دست
فصل ششم: حایل‌کردن بازو
حرکات دست به سینه
حرکت دست به سینه‌ی استاندارد
دست به سینه‌ی مستحکم
حرکت محکم گرفتن بازو
قرار گرفتن در وضعیت نیمه دست به سینه
وضعیت‌های دست به سینه‌ی پنهان
فصل هفتم: حایل‌کردن پاها
انداختن پاها روی هم
انداختن پاها روی هم به شکل استاندارد
وضعیت قفل نمودن پاها به شکل عدد 4 انگلیسی در آمریکا
قلاب کردن پاها به شکل عدد 4 انگلیسی
انداختن پاها روی هم در حالت ایستاده
مراحل «راحت بودن» با دیگران
حالت تدافعی یا احساس سرما؟
حالت قفل کردن مچ پاها
قفل کردن پاها در یکدیگر
فصل هشتم: سایر حرکات و اعمال رایج
قرار دادن صندلی میان دو پا
برداشتن کرک‌های خیالی لباس
حرکات سر
وضعیت‌های اصلی سر
قرار دادن هر دو دست پشت سر
حرکات تهاجمی و آمادگی
آمادگی در حالت نشسته
موقعیت فرد شروع‌کننده
سلطه‌جویی مرد در برابر مرد
فصل نهم: علامت‌دادن با چشم
چشم‌ها می‌توانند افکار فرد را فاش سازند
خیره شدن به چشم‌ها
نگاه خیره هنگام کار
نگاه خیره‌ی اجتماعی
نگاه خیره‌ی صمیمی
نگاه کردن به اطراف
خلاصه موارد ذکر شده
حرکت بستن چشم
کنترل نگاه خیره‌ی فرد
فصل دهم: سیگار برگ، سیگار، پیپ و عینک
مصرف سیگار
مصرف‌کنندگان پیپ
مصرف‌کنندگان سیگار
مصرف‌کنندگان سیگار برگ
علایم کلی مصرف سیگار
حرکات با عینک
طفره رفتن
نگاه خیره از پشت عینک
فصل یازدهم: حرکات مربوط به قلمرو و مالکیت
حرکات مربوط به قلمرو
حرکات مربوط به مالکیت
فصل دوازدهم: تقلید و نسخه‌ی بدل
فصل سیزدهم: خم‌شدن و جایگاه فرد
فصل چهاردهم: اشاره‌گرها
زوایا و مثلث‌ها
آرایش باز
آرایش بسته
تکنیک‌های ورود و خروج
سمت قرار گرفتن بدن در حالت نشسته
مصاحبه با دو نفر
آرایش بدن در حالت نشسته
خلاصه
فصل پانزدهم: آرایش میزها، صندلی‌ها و طرز نشستن
وضعیت نشستن در اطراف میز
وضعیت نشستن در گوشه
وضعیت همکاری
وضعیت رقابتی، تدافعی
وضعیت مستقل
میزهای مربع، دایره، مستطیل
میز مربع (رسمی)
میز دایره (غیررسمی)
میز مستطیل
میز ناهارخوری در خانه
تصمیم‌گیری بر سر میز شام
فصل شانزدهم: بازی قدرت
بازی قدرت با استفاده از صندلی‌ها
اندازه‌ی صندلی و متعلقات آن
ارتفاع صندلی
محل قرار گرفتن صندلی
طرح اداری راهبردی
عوامل ارتقادهنده‌ی جایگاه
فصل هفدهم: جمع‌بندی
مجموعه حرکات، شرایط و وضعیت‌ها در برخوردهای روزمره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟
نویسنده
مترجممهرناز صائمی
ناشر چاپیانتشارات پر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات236
زبانفارسی
شابک978-600-8137-89-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟

غلامرضا ثمری
۱۳۹۹/۹/۳۰
أقایان, خانم‌ها واقعا من در اظهار نظر بعضی دوستان موندم. شخصی به زبان انگلیسی سوال کرده "آیا این کتاب برای کسی مفید بوده یا نه"اونوقت دو نفر لایک کردند. در اینکه چرا اون دوست عزیز در یک سایت فارسی زبان وبرای یک کتاب فارسی از واژگان بیگانه وبا انشای بیگانه پرسش خودشان را مطرح کردند کاری ندارم اما نکته غریب لایک کردن این پرسش است. در این مواقع یا باید پاسخ داد ویا سکوت کرد راه سوم بی معناست.
mehri Saadi
۱۳۹۹/۶/۸
دارم میخونمش واقعا جذابه البته من کتابشو به صورت چاپی گرفتم زیر نکات مهم خط میکشم به نظرم هر فصل رو که تموم کردین یادداشت بردارین و هر جا که میرین تمرین کنین.. من تو بانک به حرکات افراد توجه کردم و این واقعا احساس بی نظیریه که بتونی بفهمی کناریت به چی فکر میکنه
رضا قصری
۱۴۰۰/۵/۲
خیلی عالی بدلیل اینکه این استاد عزیز کناب و زبان بدن رو به نوع حرکات و رفتارها و زبان‌های محلی ایران به فارسی روان توضیح داده‌اند و کاملا با گوش‌های محلی و منطقه‌ای ایران همخوانی دارد، و نه مثل برخی از ترجمه هاکه زبان بدن مربوط به کشرهاییست که هیچ سنخیتی با زبان بدن ما ندارد.
زهرادوستی
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
کتاب خوبی بود، برای افرادی که نسبت به رفتار واعمال انسانها کنجکاو هستن ویا میخواهند هوشمندانه درمقابل آن‌ها عمل کنند، همچنین برای یک سری شغل‌ها که ضروریه فرد افکار دیگران را متوجه بشود، وجود تصاویر درکنار متن هم به درک بهترآن‌ها کمک میکرد
آرزو امیری
۱۴۰۱/۷/۱۲
کتاب خیلی جالبی بود مفید بود و بهم کمک کرد... واقعا جالب هست که میلیونها انسان در قبال یک رفتار مشابه زبان بدن مشابهی دارند.. تشکر میکنم فونت و نحوه ارائه کتاب هم جالب و خوندش تقریبا لذت خوندن کتاب کاغذی رو به آدم میده ممنون
Mahmood kakouei
۱۴۰۳/۱/۱۰
روشی که در نوشتن کتاب استفاده شده زیاد کاربردی نیست. برای نوشتن چنین کتابی می‌توان دسته بندی زبان بدن رو برای هر بخش بصورت جداگانه آورد و در بخشهای بعدی انواع ترکیبات رو تشریح کرد که تحلیل برای خواننده راحت تر باشه.
رادمهر عبدلی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
بسیار کتاب عالی بود و در بهبود روابط من در اجتماع و پیرامونم نقش موثری داشت کتابی گیرا با متن بسیار روان که به نظرم اکثر گروه‌های سنی میتونن بخونن و متوجه بشن پیشنهاد میکنم حتما بخونید کتاب بسیار خوبیه
فرزانه ن
۱۴۰۲/۱/۲۰
به نظرم از مفیدترین کتاب‌ها در زمینه‌ی ارتباطات میتونه باشه. خیلی از حرکات زبان بدن رو من بلد نبودم قبلا ولی با حسم میفهمیدم که مثبت یا منفی بود. الان که میخونم میفهمم تمام حس هام به من درست گفته بود.
Pantea
۱۴۰۱/۹/۲۹
کتاب نیاز به تعریف نداره. من تازه حرکت‌ها برام بازگو شدن و وقتی شرایط رو تجسم کردم، واقعا متناسب با همون شرایط اون حرکات انجام شده بود. بخونید که بدون حرف زدن طرف خیلی چیزا رو بفهمید و طرف مقابل رو بهتر درک کنید.
امیرحسن غفوری تبار
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کسایی که دوست دارند از طریق زبان بدن افکار دیگران را بخوانند حتما پیشنهاد میشه این کتاب نسبت و سایر کتاب‌های زبان بدن کامل تر است و یکی از نکات خوب آن استفاده از تصاویر مختلف برای درک بهتر زبان بدن است
عاطفه
۱۴۰۳/۱/۲
برای اینکه بتونیم دیگران رابشناسیم واینکه چه رفتاری داشته باشیم این کتاب عالیه ودر برقراری ارتباط بسیار توصیه میشود فهمیدن افکار دیگران میتونه کمک‌های بسیاری در زندگی ما داشته باشه
شارلوت
۱۴۰۲/۷/۴
بسیار جالب بود این کتاب درباره اینه که از زبان بدن دیگران، حالت چهره، طرز قرار گرفتن پاهاو... بفهمید دیگران چه احساسی نسبت به شما دارن و واقعا کاربردیِ پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنین
هانیه فروغی
۱۴۰۱/۹/۲۱
کتاب نسبتا مفیدی بود
ولی انتظار داشتم سطح کتاب بالاتر باشه.
نکاتی رو گفت که خیلی جدید نبود ولی برای شروع بد نیست. اینکه بخواهیم توی مراوده‌های روزمره نکات این کتاب رو تمرین کنیم خوبه.
Mitra M
۱۴۰۰/۶/۱۸
روش‌های در نظر گرفتن و تفسیر تمامی حرکات بدن واضح توضیح داده شده و امید میره که از این توضیحات هم در زندگی شخصی و هم کاری استفاده‌ی مفید کنیم. باتشکر از همه عوامل ترجمه و توزیع این کتاب
المیرا صفایی
۱۴۰۲/۵/۱۹
بی شک دانستن نحوه‌ی برقراری ارتباط غیر کلامی از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار هست. گاه در برخی از مواقع، به کار گیری زبان بدن نامناسب ما، سبب انتقال پیامی نادرست به مخاطب می‌شه
مشاهده همه نظرات 106

راهنمای مطالعه کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟

برای دریافت کتاب زبان بدن: چگونه از طریق حرکات بدن پی به افکار دیگران ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.