معرفی و دانلود کتاب صبح، ظهر، شب

عکس جلد کتاب صبح، ظهر، شب
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صبح، ظهر، شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صبح، ظهر، شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صبح، ظهر، شب

کتاب صبح، ظهر، شب اثر جذاب دیگری از سیدنی شلدون، نویسنده‌ی محبوب و پرفروش آمریکایی است. داستان کتاب درباره‌ی مردی ابرمیلیاردر به نام هری استانفورد است که هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش دل خوشی از او و زندگی بی‌بندوبارش ندارند. هری استانفورد در یک سفر تفریحی به طرز مرموزی کشته می‌‌شود. همین مسئله تمام خانواده را دور هم جمع می‌کند و اتفاقات غیرمنتظره‌ای را برایشان رقم می‌زند.

درباره‌ی کتاب صبح، ظهر، شب

اثری که پیش رو دارید، کتاب صبح، ظهر، شب (Morning, Noon, and Night) رمان جنایی دیگری از سیدنی شلدون (Sidney Sheldon) رمان‌نویس برجسته‌ی آمریکایی و از پرفروش‌ترین نویسندگان آثار جنایی در جهان است. او در این کتاب داستان زندگی یک میلیاردر آمریکایی به نام هری استانفورد را بیان می‌کند. هری استانفورد آنقدر قدرت و ثروت در اختیار دارد که می‌تواند با یک حرکت بر اقتصاد چندین کشور تأثیر بگذارد. قدرتمند بودن اما تنها جنبه‌ی شخصیت و زندگی او نیست. او زندگی بی‌بندوباری در پیش گرفته و با زنان زیادی رابطه برقرار کرده است. همین زندگی بدون تعهد و غیراخلاقی کار را به آنجا کشاند که پشت پرده‌ی خانواده‌ی به ظاهر محترم و آبرومند او ماجراهای دراماتیک بسیاری رقم بخورد. آخرین ماجرا نیز می‌رسد به بعد از مرگ او و مراسم خاکسپاری‌اش در شهر بوستون؛ زمانی که هری استانفورد در قایق تفریحی باشکوه و محبوبش از دنیا می‌رود و با مرگش تمام خانواده را دور هم جمع می‌کند. در مراسم خاکسپاری او سروکله‌ی زنی بسیار زیبا پیدا می‌شود و با ادعاهای غیرمنتظره درباره‌ی هری استانفورد، خانواده‌اش را در بهت و حیرت می‌گذارد.

معرفی و دانلود کتاب صبح، ظهر، شب

کتاب صبح، ظهر، شب در سی و چهار فصل نوشته شده است. این رمان نیز همانند دیگر آثار سیدنی شلدون پر است از هیجان، غافلگیری و ماجراهای غیرمنتظره. سیدنی شلدون با قلم جذاب و پر از کشش عنصر تعلیق را با فلش‌بک‌هایی که به گذشته می‌زند در هم می‌آمیزد. این فلش‌بک‌ها لایه‌های جدیدی از ابهام داستان را کنار می‌زند. به همین طریق داستان به سراغ مسائل مورد علاقه‌ی سیدنی شلدون، یعنی پشت پرده‌ی زندگی ابرثروتمندی همچون هری استانفورد و خانواده‌اش می‌رود و خواننده را بیش از پیش شگفت‌زده می‌کند.

کتاب صبح، ظهر، شب اولین بار در سال 1899 به زبان انگلیسی منتشر شد. این کتاب در ایران در سال‌های مختلف و توسط ناشران متفاوت به انتشار رسیده است. نسخه‌ی حاضر به قلم کاوه رحیمیان به فارسی ترجمه شده و با همت انتشارات لیوسا در اختیار خوانندگان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب صبح، ظهر، شب

  • سیدنی شلدون با داستانی دیگر از پول و فریب آمده است تا تحسین ما را برانگیزد. کتاب صبح، ظهر، شب لذت خالص است. (San Antonio Express News)
  • کتاب صبح، ظهر، شب قصه‌ای پر از پیچ و تاب و طوفانی از دسیسه‌های بین‌المللی ابرثروتمندان در دنیای پر از شامپاین و خاویارشان را به تصویر می‌کشد. (Publishers Weekly)
  • طرفداران رمان‌های سیدنی شلدون این کتاب راحت‌خوان و پر از پیچ و تاب را نیز دوست خواهند داشت. (بوکلیست)

کتاب صبح، ظهر، شب برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این رمان پر از هیجان را به علاقه‌مندان رمان‌های جنایی، به ویژه دوستداران آثار سیدنی شلدون، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صبح، ظهر، شب می‌خوانیم

هری استانفورد سوفیا را برد تا کشتی را به او نشان دهد. این کشتی یکی از دارایی‌هایی بود که استانفورد به آن می‌بالید و از نمایشش لذت می‌برد. کشتی چنان باشکوه بود که نفس بیننده را بند می‌آورد. یک سوئیت اصلی داشت که به طرزی باشکوه و مجلل تزیین شده بود و یک اتاق نشیمن و یک دفتر کار وسیع و جادار که یک کاناپه چند صندلی راحتی و یک میز کار با تجهیزاتی کافی برای اداره‌ی یک شهر در آن بود. روی دیوار نقشه‌ی الکترونیکی بزرگی قرار داشت که قایقی کوچک و متحرک بر روی آن موقعیت فعلی کشتی را مشخص می‌کرد. چند در کشویی شیشه‌ای در سوئیت اصلی به قسمتی از عرشه باز می‌شد که یک نیمکت، یک میز و چهار صندلی راحتی در آن چیده شده بود، و نرده‌ای از چوب ساج آن قسمت از عرشه را محصور می‌کرد. هری استانفورد عادت داشت در روزهایی که هوا خوب بود، صبحانه‌اش را آنجا بخورد.

کشتی شش اتاق مخصوص میهمان هم داشت که دیوارهایش با ابریشم منقش تزیین شده بود و هر یک دارای پنجره‌هایی دلباز، حمام، جکوزی و کتابخانه‌ای از چوب کوآ بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صبح، ظهر، شب
نویسنده
مترجمکاوه رحیمیان
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات378
زبانفارسی
شابک978-600-340-237-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صبح، ظهر، شب

هدا دوانی
۱۴۰۳/۴/۲۹
متاسفانه اصلا در سبک کتاب الکترونیک قرار نگرفته و فقط کتاب را اسکن کردن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صبح، ظهر، شب

برای دریافت کتاب صبح، ظهر، شب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.