معرفی و دانلود کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام

عکس جلد کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام

بازار سهام مانند هر حیطه‌ی دیگری اسرار و رازهای مخصوص به خود را دارد و کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام اثر متیو آر. کریتر قرار است استراتژی‌هایی را برای موفقیت در این حوزه به شما آموزش دهد. این کتاب کاملا ساده‌ و گیرا نوشته شده و از نثر روان و شیوایی برای ارائه‌ی مباحث خود بهره برده است. متیو آر. کریتر به‌خوبی می‌داند که یک شخص برای ورود به بازار سهام باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و از چه مسیرهایی ورود کند تا به موفقیت دست یابد.

درباره‌ی کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام

کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام (The Little Black Book of Stock Market Secrets) اثری از متیو آر. کریتر (Matthew R. Kratter)، رازهای مهمی در زمینه‌ی بازار سهام به اشتراک می‌گذارد. این کتاب در واقع یک اثر آموزشی برای آن دسته از مخطبان است که می‌خواهند به‌صورت حرفه‌ای و با شناخت پایه‌های این حرفه، وارد بازار سهام شوند. مشخصاً همچون هر حوزه‌ی دیگری، بازار سهام نیز رازهای خود را دارد که یک شخص برای عملکرد مناسب باید از آن‌ها باخبر شود. این کتاب به بازشناسی و بررسی همین رازهای کوچک اما اساسی در زمینه‌ی بازار سهام می‌پردازد.

بازار سهام بزرگ‌ترین ماشین و موقعیتی است که برای کسب سرمایه و به‌ دست آوردن موقعیت‌های مالی در عصر کنونی وجود دارد. اما برخلاف آنچه به‌نظر می‌رسد، اکثر افراد هیچ اطلاعی از سازوکارهای آن ندارند و نمی‌دانند چقدر این حوزه می‌تواند به لحاظ سود مالی برای یک شخص ارزشمند واقع شود. متیو آر. کریتر یک دهه طول کشید تا بالاخره با ساختار و پایه‌های این حیطه آشنا شد. او در کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام تصمیم دارد این اطلاعات ارزشمند را که از طریق تجربه‌ی تجارت‌های متعدد و گوناگون به‌دست آورده، به اشتراک گذارد. این کتاب صرفاً یک اثر برمبنای داده‌های کلی‌گویانه نیست. شما شاهد داده‌هایی هستید که همگی به‌واسطه‌ی سال‌ها تجربه از شکست‌ها و پیروزی‌های متعدد به دست آمده است.

معرفی و دانلود کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام

کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام به شما چیزهای گوناگونی را یاد می‌دهد و یکی از این موارد مربوط به شکاف سهام است. به‌هنگام شکاف سهام و اوج گرفتن آن، بسیاری از سرمایه‌گذاران و افرادی که در بازار فعالیت‌ دارند، از سر بی‌تجربگی دست به کارهایی می‌زنند که برایشان گران تمام می‌شود. متیو آر. کریتر به‌خوبی از این دست اعمال بدون فکر و مبتدیانه آگاه است و برای شما فهرستی از آن‌ها را آماده کرده؛ فهرستی از مواردی که در چنین موقعیتی باید حتماً از آن‌ها اجتناب کنید. درست است که بازار سهام پیچیدگی‌های خودش را دارد، اما بهترین فرصت و موقعیت برای کسب سرمایه است. در کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام شما درمورد ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌هایی می‌خوانید که به شما در سیر کسب موفقیتْ کمک بزرگی خواهند کرد.

یکی از پرسش‌های اساسی که در ذهن افراد شکل می‌گیرد این است که به‌واقع چگونه می‌توان در بازار، سهامِ رهبر و کنترل‌کننده را شناسایی کرد. در واقع، بخش مهمی از کیفیت عملکرد یک شخص در بازار سهام به همین قدرت تشخیص سهام بازمی‌گردد. پس در کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام مطالب گسترده و مفیدی در این زمینه خواهید خواند تا در ادامه به راحتی سهام‌های برنده و برتر را تشخیص دهید. با وجود آنکه در مرحله‌ی نخست این عمل دشوار به‌نظر می‌رسد، اما با توضیحات روان و دقیق متیو آر. کریتر به یک متخصص در بازار سهام تبدیل خواهید شد.

کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام توسط مهسا صفری و علیرضا کشاورز باحقیقت ترجمه شده و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است.

کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که در بازار سهام فعال هستند و یا قصد ورود به آن را دارند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام می‌خوانیم

در یک بازار جانبی، قیمت‌ها روند صعودی یا کاهشی ندارند. آن‌ها اغلب در یک محدوده معامله می‌کنند و کار شما این است که سعی کنید در انتهای این محدوده
خرید کنید و در انتهای بالای این محدوده بفروشید. یک بازار جانبی ممکن است بین یک سطح قیمت بالاتر ("مقاومت") و یک سطح قیمت پایین‌تر ("حمایت") معامله شود. یا ممکن است بین باند بولینگر پایین خود و باند بولینگر بالایی خود معامله کند.

در یک روند صعودی، شما می‌خواهید بالاتر بخرید و بالاتر بفروشید. اما در یک بازار جانبی، شما می‌خواهید کم بخرید و بالا بفروشید. زمانی که سهام در زیر باند بولینگر پایینی بسته شد (دوره زمانی=80) خرید کنید و پس از بسته شدن آن در بالای باند بولینگر میانی (یا حتی بالایی) بفروشید. این امر به ویژه زمانی موثر است که احساسات معامله‌گران در زمانی که سهام در زیر باند بولینگر بسته می‌شود کاملا منفی باشد.

فهرست مطالب کتاب

اسرار بازار سهام
گفتار 1: هرکسی می‌تواند یاد بگیرد چگونه معامله کند
گفتار 2: دو نوع از بازار و نحوه معامله آن‌ها
گفتار 3: بهترین بازار را پیدا کنیم
گفتار 4: اسرار درونی بازار سهام
گفتار 5: چگونه در بازار نزولی معامله کنیم
گفتار 6: طرز فکر معامله‌گر برنده
گفتار 7: چگونه معاملات خود را مانند یک حرفه‌ای معامله کنیم
گفتار 8: از شروع کوچک تا ثروت بزرگ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام
نویسنده
مترجممهسا صفری، علیرضا کشاورز باحقیقت
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-622-7848-87-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام

مجید بارانی زاده
۱۴۰۳/۴/۲۹
کتاب خوبی هست، اما خوب ترجمه نشده و بیان رو کامل نمیرسونه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام

برای دریافت کتاب سیاه کوچک اسرار بازار سهام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.