معرفی و دانلود کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT

عکس جلد کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT

این روزها هوش مصنوعی و ChatGPT یکی از پدیده‌های کنجکاوی‌برانگیز و اعجاب‌انگیز دنیا است. کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT اثر ساسکیا ادلر قرار است به شما بگوید که چگونه به‌واسطه‌ی هوش مصنوعی قادر به درآمدزایی خواهید بود. ChatGPT از قابلیت‌های شگفت‌انگیزی برخوردار است. بسیاری از آن برای ساده‌تر کردن امور بهره می‌برند، اما آیا می‌توان از آن در معامله و افزایش سرمایه در شغل استفاده کرد؟ ساسکیا ادلر در این کتاب به این پرسش پاسخ داده است.

درباره‌ی کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT

بی‌شک پس از اپیدمی کرونا، پدیده‌ی ChatGPT مهمترین رخدادی است که در طی چندسال اخیر رخ داده است. این برنامه و مدل هوشمند به حوزه‌های گوناگونی راه پیدا کرده. احتمالاً شنیده‌اید که چگونه ChatGPT کاملاً پروژه‌های پژوهشی در سراسر دانشگاه‌های دنیا را تحت‌تأثیر قرار داده و در عصر حاضر اکثر پایان‌نامه‌ها به‌واسطه‌ی این برنامه‌ی هوشمند تهیه می‌شوند. یا به گوشتان خورده که در سینما از این مدل هوش مصنوعی برای تکمیل فیلمنامه‌ها یا حتی خلق سکانس‌های اکشن استفاده می‌شود. اما آیا می‌دانستید که با ChatGPT می‌توان در بازار سهام نیز فعالیت کرد و روزانه درآمدزایی کرد؟ کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT (Day Trading with ChatGPT) نوشته‌ی ساسکیا ادلر (Saskia Adler) از آن دسته کتاب‌هایی است که هر شخصی باید حداقل یک‌بار آن را بخواند، چون به ما بخشی از قابلیت‌های این مدل هوشمند را توضیح می‌دهد که پیش‌تر از آن مطلع نبوده‌ایم.

معرفی و دانلود کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT

با بهره بردن از چت‌جی‌پی‌تی می‌توان معامله‌های روزانه‌ی بازار سهام را مورد بررسی قرار داد. کتابی که می‌خوانید یک اثر ظریف و جالب‌توجه در زمینه‌ی آموزش سرمایه‌گذاری است که مجموعه‌ای از جدیدترین روش‌هایی که یک سرمایه‌گذار باید بلد باشد را به اشتراک می‌گذارد. در واقع می‌توان گفت کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT یک اثر پیشرو است که کوشش دارد به شما یاد دهد چگونه از چت‌جی‌پی‌تی به‌عنوان واسطه‌ای برای مشورت گرفتن بهره ببرید. اساساً آنچه در این کتاب می‌خوانید این است که با چت‌جی‌پی‌تی شما قادر خواهید بود پیش از اتخاذ تصمیمات پرخطر در معامله‌های روزانه، موقعیت را برآورد کنید. کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT بر آن است تا به شما بگوید پیش از آنکه از این برنامه به‌عنوان ابزار ترید یا معامله استفاده کنید، از آن برای برآورد و تصمیم‌گیری بهره ببرید.

اما ساسکیا ادلر صرفاً به نکات مثبت در استفاده از چت‌جی‌پی‌تی اکتفا نکرده و باید گفت این کتاب از رویکردی انتقادی نیز برخوردار است. در ابتدای کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT، ادلر به نقش بسیار مثبتی که این برنامه به‌عنوان یک واسطه‌ برای معامله‌های روزانه ایفا می‌کند پرداخته است. این واقعیت که چقدر چت‌جی‌پی‌تی در بررسی، بازشناسی و کشف شکاف‌های معامله و همچنین اتخاذ بهترین تصمیم ممکن مفید عمل می‌کند. اما از سوی دیگر باید به این نکته نیز اشاره کرد که کتاب معامله گری روزانه با ChatGPT به نقاط ضعف این برنامه‌ی هوشمند نیز پرداخته. ویژگی منفی چت‌جی‌پی‌تی در این مورد نهفته که با محدودیت‌های گوناگونی مواجه است. محدودیت‌هایی که باعث می‌شود، شخص معامله‌گر به سوی مسیر اشتباه حرکت کند.

مباحث کلیدی کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT نوشته‌ی ساسکیا ادلر چیزهای گوناگونی را در خود پوشش می‌دهد. در این کتاب می‌خوانید که چگونه چت‌جی‌پی‌تی با بررسی داده‌ها و ارائه‌ی نقطه‌دیدهای مناسب در معالمه به شما کمک می‌کند؛ چگونه چت‌جی‌پی‌تی در رسیدگی به درخواست‌های ملی عمل می‌کند؛ درک این رویکرد که شما با ترکیب هوش انسانی خود و هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی قادر خواهید بود به نتایج ویژه‌ای در ترید دست یابید یا چگونه با کمک و بهبود کیفیت پاسخ‌گویی هوش مصنوعی، مسیر موفقیت را در بازار مالی و ترید روزانه طی کنید.

می‌توان گفت کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT با نثر منسجم و بیان مؤثری که دارد قادر است مخاطبان را با مباحثی که در نظر دارد به‌خوبی آشنا کند و آموزش‌های لازم را ارائه دهد. این کتاب توسط مهسا صفری ترجمه شده و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است.

کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزشی به کسانی که می‌خواهند سطح فعالیت خود در ترید و معامله‌گری را ارتقا دهند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT می‌خوانیم

برای دهه‌ها، انسان‌ها سعی کرده‌اند با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف، حرکات بازار سهام را پیش‌بینی کنند. این تکنیک‌ها را می‌توان به طور کلی به دو رویکرد تقسیم کرد: تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال.

تحلیل بنیادی شامل ارزیابی سلامت مالی شرکت، موقعیت صنعت و شرایط کلی بازار برای تعیین ارزش ذاتی یک سهام است. تحلیل‌گران به عواملی مانند درآمد، سطح بدهی و کیفیت مدیریت نگاه می‌کنند تا چشم‌انداز رشد آینده شرکت را بسنجند. اگر ارزش ذاتی سهام بالاتر از قیمت فعلی آن در بازار باشد، ممکن است آن را یک فرصت خرید بالقوه در نظر بگیرند.

از سوی دیگر، تحلیل تکنیکال بر این باور استوار است که حرکت‌های تاریخی قیمت می‌تواند بینشی از روندهای آتی ارائه دهد. تحلیل‌گران تکنیکال نمودارهای قیمت، الگوها و شاخص‌های تکنیکال مختلف مانند میانگین متحرک، شاخص قدرت نسبی (RSI) و باندهای بولینگر را برای شناسایی سیگنال‌های خرید یا فروش بالقوه مطالعه می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل 1: قدرت هوش مصنوعی در پیش‌بینی بازار سهام
فصل 2: جمع‌آوری و تحلیل داده‌های سهام تاریخی
فصل 3: میانگین متحرک (SMA و EMA) با ChatGPT
فصل 4: شاخص قدرت نسبی (RSI) با ChatGPT
فصل 5: باندهای بولینگر با ChatGPT
فصل 6: بازیابی فیبوناچی با ChatGPT
فصل 7: واگرایی میانگین متحرک هم‌گرایی (MACD) با ChatGPT
فصل 8: نوسانگر تصادفی با ChatGPT
فصل 9: قرار دادن همه اطلاعات کسب شده در کنار هم – آیا ChatGPT ارزش استفاده را دارد؟
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT
نویسنده
مترجممهسا صفری
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-622-8246-23-9
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT

Mohana Niko
۱۴۰۳/۶/۱۵
این کتاب برای بورس آمریکا نوشته شده و به درد بورس ایران نمی‌خورد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT

برای دریافت کتاب معامله‌گری روزانه با ChatGPT و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.