معرفی و دانلود کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی

عکس جلد کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی
قیمت:
۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی

کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی، داستان کوتاه دوزبانه‌ی کودکانه‌ای است که ذیل مجموعه‌ی کتاب‌های «پیکسی باچر» ترجمه و چاپ شده است. داستان، ماجرای دو خرس بازیگوش را روایت می‌کند که با هم بر سر اینکه چه کسی می‌تواند زمان بیشتری زیر آب بماند شرط‌بندی می‌کنند. این شرط‌بندی، آغاز داستان روز عجیب و بامزه‌ی این دو خرس کوچولو در کنار دیگر حیوانات ساکن برکه است.

درباره‌ی کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی

در کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی (Zwei kleine Baren tauchen um die Wette) داستان دو خرس کوچولوی بازیگوش به نام‌های برومل و لومل را دنبال می‌کنیم که در یک غروب آفتابی تابستان، به سراغ ماجراجویی‌های همیشگی‌شان می‌روند؛ غافل از اینکه این‌بار برومل در وضعیت سختی گرفتار خواهد شد. برومل و لومل با هم شرط می‌بندند که هر کسی بتواند بیشتر زیر آب بماند برنده‌ی یک ظرف تمشک تازه چیده‌شده به وسیله‌ی بازنده است، اما این شیطنت‌ها بالاخره باعث دردسر این دو خرس کوچولو می‌شود. بعد از اینکه برومل در آب گیر می‌افتد، یک سمور آبی به دادش می‌رسد و این بهانه‌ای برای آشنایی برومل با خانواده‌ی سمور آبی و پیدا کردن دوستان جدید می‌شود.

این داستان، مانند دیگر داستان‌های مجموعه‌ی پیکسی باچر، از محبوب‌ترین آثار ادبیات کودک آلمان است که به قلم نشاط رضایی برزگر به فارسی ترجمه شده و با تصویرسازی زیبا و داستان جذابش، کودکان را به مطالعه‌ی کتاب و یادگیری زبان آلمانی تشویق می‌کند.

مجموعه کتاب‌های پیکسی باچر، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه کودکانه‌ی آلمانی هستند که با هدف آموزش زبان آلمانی به کودکان و معرفی جنبه‌های کمتر شناخته‌شده‌ی ادبیات آلمان، به همت نشر مهرراوش ترجمه و چاپ می‌شوند. تمام کتاب‌های مجموعه‌ی پیکسی باچر به دو زبان فارسی و آلمانی در اختیار کودکان قرار می‌گیرند و با روایت ساده و تصویرسازی‌های جذابشان، انتخاب بی‌نظیری برای آموزش زبان آلمانی به کودکان هستند.

کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه‌ی غواصی برای تمام کودکان 6 تا 8ساله و کودکانی که در حال یادگیری زبان آلمانی هستند یا به یادگیری این زبان علاقه دارند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی می‌خوانیم

برومل: خواب دیگه بسه ... بیا بریم آب‌تنی، من نشانت می‌دهم که زمان بیشتری را در ته آب می‌مانم.

لومل گفت: باشه. من تا 100 می‌شمارم. ما می‌توانیم شرط‌بندی کنیم. برومل پرسید: «سر چه چیزی؟»

اگر تا 100 شماره بتوانی در ته آب بمانی من برایت یک جعبه تمشک می‌چینم اما اگر قبل از آن بیرون بیرون بیایی باید برای من تمشک بچینی.

برومل سرش را به نشانه تأیید تکان داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی
نویسنده
مترجمنشاط رضایی برزگر
ناشر چاپیانتشارات مهرراوش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات24
زبانآلمانی
شابک978-600-7119-85-3
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی

برای دریافت کتاب دو خرس کوچولو در مسابقه غواصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.