معرفی و دانلود کتاب دوست خلبان من

عکس جلد کتاب دوست خلبان من
قیمت:
۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوست خلبان من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوست خلبان من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوست خلبان من

کتاب دوست خلبان من، اثری دیگر از مجموعه‌ی داستان‌های دوزبانه‌ی «پیکسی باچر» است به زبان‌های فارسی و آلمانی چاپ می‌شوند. این داستان کوتاه کودکانه به قلم رالف بوچکو و ترجمه‌ی نشاط رضایی برزگر نگاشته شده و متن آلمانی و فارسی آن در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. داستان کتاب از زبان کودکی روایت می‌شود که به کشف و جستجو در محیط هواپیما و فرودگاه می‌پردازد و در عین حال که فضای اطراف خود را کشف و توصیف می‌کند، با نحوه‌ی عملکرد یک فرودگاه و وظایف کارمندانش آشنا می‌شود.

درباره‌ی کتاب‌ دوست خلبان من

کتاب دوست خلبان من (Ich hab einen Freund, der ist Pilot)، داستان کوتاه کودکانه‌ای است که ذیل مجموعه‌ کتاب‌های پیکسی باچر ترجمه و چاپ شده است. داستان کتاب در واقع توسط رالف بوچکو (Ralf Butschkow) به زبان آلمانی نگاشته و منتشر شده است. داستان دوست خلبان من از نگاه دختر کوچولویی روایت می‌شود که با کنجکاوی در محیط فرودگاه می‌چرخد و به کمک کارمندان و متخصصانی که نحوه‌ی کارشان را برای او توضیح می‌دهند با ساختار و فضای هواپیما و فرودگاه آشنا می‌شود. نگارش ساده و روان کتاب و تصویرسازی زیبای آن، مطالعه و درک مطالب کتاب را برای کودکان بسیار ساده و لذت‌بخش می‌کند.

علاوه بر اینکه متن کتاب به دو زبان چاپ شده، در بخش نهایی کتاب، چند صفحه به سوالاتی اختصاص داده شده که دانش آلمانی خواننده را به چالش می‌کشد. در این صفحات، تعدادی کلمه‌ی آلمانی یا فارسی نوشته شده و خواننده باید ترجمه‌ی آن‌ها را در بین صفحات کتاب پیدا کند.

کتاب‌های مجموعه‌ی پیکسی باچر، از جمله کتاب دوست خلبان من، با داستان‌های کوتاه، جذاب و ساده، و تصویرسازی‌های دوست‌داشتنی، علاوه بر اینکه کودکان را سرگرم و کنجکاوی آن‌ها را تحریک می‌کنند، گزینه‌ی بی‌نظیری برای آشنایی با زبان و ادبیات آلمانی، برای کودکان و بزرگسالان شمرده می‌شوند.

کتاب دوست خلبان من با ترجمه‌ی نشاط رضایی برزگر و چاپ انتشارات مهرراوش در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

کتاب دوست خلبان من برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب‌های مجموعه‌ی پیکسی باچر، از جمله کتاب دوست خلبان من یک انتخاب عالی برای تمام کودکان 6 تا 8 ساله و کودکانی است که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارند.

در بخشی از کتاب دوست خلبان من می‌خوانیم

در قسمت دیگری، واگن غذاهای مسافرین و خدمه‌ی پرواز فراهم می‌شد. آن خانم مهربان به من گفت که آن ماشین یدک‌کش هواپیما که چشمک می‌زند برای این است که هواپیما به عقب نرود.

سرانجام مایکل خلبان، به من گفت که چه بر سر چمدان‌های مسافرین می‌آید. آن‌ها از هواپیما به سمت واگن‌های باربری آورده می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوست خلبان من
نویسنده
مترجمنشاط رضایی برزگر
ناشر چاپیانتشارات مهرراوش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانآلمانی
شابک978-600-7119-87-7
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوست خلبان من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دوست خلبان من

برای دریافت کتاب دوست خلبان من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.