معرفی و دانلود کتاب در باغ اسب

عکس جلد کتاب در باغ اسب
قیمت:
۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در باغ اسب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در باغ اسب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در باغ اسب

کتاب در باغ اسب داستان کودکانه‌ی جذاب و ساده‌ای است که در یک مدرسه‌ی اسب‌سواری زیبا در اطراف شهر اتفاق می‌افتد. این اثر در واقع داستان آلمانی‌ای به قلم آنا راتزسبرگر است که به وسیله‌ی نشاط رضایی برزگر به فارسی ترجمه شده و متن آلمانی آن هم در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. این داستان دوست‌داشتنی از مجموعه کتاب‌های پیکسی باچر است که تعدادی از آثار داستانی ادبیات آلمان را شامل می‌شوند که به صورت دو زبانه (آلمانی-فارسی) چاپ و منتشر می‌شوند.

درباره‌ی کتاب در باغ اسب

بسیاری از کودکان هر روز برای اسب‌سواری به باغ اسب کوچک می‌آیند و در عین یادگیری سوارکاری با کره اسب‌ها به بازی و گردش مشغول می‌شوند. پرنس، فلک و پوتل سه کره اسبی هستند که هر روز، با بی‌صبری منتظر بچه‌های بازیگوشی می‌مانند که با حضورشان باغ اسب را با صدای خنده و بازی‌شان سرشار از سرزندگی می‌کنند. در این داستان، با این اسب‌ها و کودکانی که در این باغ اسب به بازیگوشی مشغول هستند آشنا می‌شویم.

کتاب در باغ اسب (Im Ponygarten)، یکی از مجموعه کتاب‌های پیکسی باچر است که مجموعه‌ای از داستان‌های کودکانه هستند که به زبان فارسی و آلمانی چاپ می‌شوند. این جلد مجموعه به قلم آنا راتزسبرگر (Anna Ratzesberger) نگاشته شده و وقایع یک روز قشنگ را در یک مدرسه‌ی آموزش سوارکاری کودکان به تصویر می‌کشد. تصویرسازی زیبا و نوستالژیک کتاب یادآور آثار ادبیات کلاسیک است و مطمئناً کودکان را مجذوب خود خواهد کرد.

هدف از نگارش کتاب‌های مجموعه‌ی پیکسی باچر آموزش ساده‌ی زبان آلمانی در عین روایت داستان‌های کودکانه‌ی جذاب و معرفی ادبیات داستانی کمتر شناخته شده‌ی آلمان است. کتاب‌های این مجموعه به همت نشر مهرراوش چاپ و منتشر می‌شود.

کتاب در باغ اسب برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب در باغ اسب برای کودکان 3 تا 5 سال پیشنهاد شده اما به سبب متن ساده و قابل‌فهمش، می‌تواند به زبان‌آموزان کم‌تجربه‌ی آلمانی برای آمادگی در مطالعه‌ی متون دشوارتر کمک کند.

در بخشی از کتاب در باغ اسب می‌خوانیم

کلاودیا سوار سفید برفی است. نگاه کن، چه با مهارت و محکم روی زین اسب نشسته است.

کلاودیا یک سال است که اسب‌سواری می‌کند.

توماس بر روی اسب عزیزش اشترن اسب سواری می‌کند.

توماس هر روز روزنامه می‌گیرد تا راه پول درآوردن را بفهمد.

«وقتی من پول زیادی به دست بیاورم می‌توانم اشترن را بخرم».

تونی کوچولو در مدرسه‌ی اسب‌سواری زندگی می‌کند. باغ اسب‌ها متعلق به اجدادش می‌باشد. تونی خیلی خوب از اسب کوچولو مراقبت می‌کند. او توانست پای مکس (نام اسب) را نگه دارد وقتی که پدربزرگ نعل اسب رو به بیرون می‌کشید. بعضی اوقات تونی هم می‌تواند اسب‌سواری کند (البته زمانیکه پدربزرگ باشد).

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در باغ اسب
نویسنده
مترجمنشاط رضایی برزگر
ناشر چاپیانتشارات مهرراوش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات24
زبانآلمانی
شابک978-600-7119-88-4
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در باغ اسب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب در باغ اسب

برای دریافت کتاب در باغ اسب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.