معرفی و دانلود کتاب جاودانگی - جلد اول

عکس جلد کتاب جاودانگی - جلد اول
قیمت:
۳۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جاودانگی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جاودانگی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جاودانگی - جلد اول

کتاب جاودانگی - جلد اول نوشته‌ی امید اشکانی، جلد اول مجموعه‌ای در حال چاپ است که کتاب‌هایی با داستان‌های جنایی و فانتزی را در بر می‌گیرد. کتاب جاودانگی با محوریت مرگ و جنایت، قهرمانانی عجیب و خاص دارد که علاقه‌مندان به فضاهای معمایی را مجذوب خود می‌کند، چنان که دوست دارند بدانند در ادامه‌ی ماجرا چه می‌شود.

درباره‌ی کتاب جاودانگی - جلد اول

داستان‌های جنایی، همیشه علاقه‌مندان مخصوص خود را داشته است. این داستان‌ها عموما یک قهرمان تیزهوش دارند که مسائل را با ریزبینی بررسی می‌کند و پله‌پله تا حل معما و کشف راز جنایت پیش می‌رود. این قهرمان عموما به چیزی غیر از کشف واقعیت فکر نمی‌کند و هر کسی را که در این مسیر مزاحمش شود، از پا درمی‌آورد. اما چه می‌شود اگر این قهرمان، خصوصیات عجیب‌تری هم داشته باشد؟ اگر نامیرا باشد چه می‌شود؟ یا امکان سفر در زمان داشته باشد؟ همین ویژگی‌هاست که داستان‌های کتاب جاودانگی - جلد اول را متفاوت‌تر می‌کند.

امید اشکانی، پس از مجموعه‌ی راز جنایت، که داستان‌هایی جنایی و پرهیجان داشت، مجموعه‌ی جاودانگی را در دست انتشار دارد که برای علاقه‌مندان کارهای او، خبر خوبی محسوب می‌شود. کتاب جاودانگی سه داستان را در بر می‌گیرد. داستان اول آن درباره‌ی مردی است که بیش از 300 سال عمر کرده است و هر گاه می‌میرد، در محل مرگ اولیه‌اش به زندگی بازمی‌گردد. او شغل‌ها و زندگی‌های مختلفی داشته و در زمان رخ دادن داستان نیز، دکتر پزشکی قانونی است؛ اما نه یک دکتر معمولی، پزشکی که از هر کارآگاهی تیزبین‌تر و باهوش‌تر به نظر می‌رسد. او ناخواسته درگیر رمزگشایی یک جنایت عجیب می‌شود و برای حل معما با کارآگاهی جوان همراهی می‌کند.

داستان‌های دیگر این کتاب جاودانگی - جلد اول نیز، همین‌قدر عجیب و پیچیده است. پر بی‌راه نیست که نویسنده، نام‌های عجیب «چگونه تا ابد زندگی کنیم»، «چگونه در زمان سفر کنیم» و «انقدر زندگی کن تا تبدیل به یک شیطان بشی»، را برای آن‌ها انتخاب کرده است. در هنگام خواندن داستان‌ها، غرق اتفاقات وحشتناکشان می‌شوید و دوست دارید از آینده‌ی شخصیت‌ها سر در بیاورید. چرخش‌های داستانی و رخدادهای به دور از انتظار و مهیج نیز در این کتاب، بسیار زیاد اتفاق می‌افتند.

کتاب جاودانگی - جلد اول را انتشارات موسسه‌ی آموزشی تألیفی ارشدان به چاپ رسانده است.

کتاب جاودانگی - جلد اول اول برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب جاودانگی - جلد اول برای علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی و جنایی ایرانی مناسب است.

در بخشی از کتاب جاودانگی - جلد اول می‌خوانیم

امروز در اواسط تابستان هستیم. هوا هر روز گرم‌تر از دیروز هست و بسیاری از افراد پیاده در سایه‌های درختان پناه گرفته‌اند تا بتوانند اندکی گرمای طاقت‌فرسای هوا را تحمل کنند. من نیز به‌آرامی قدم می‌زدم و در پیاده‌‌رو اصلی به اطراف نگاه می‌کردم. خانه‌ای به نظرم رسید که نسبت به خانه‌های دیگر بسیار کهنسال‌تر بود. البته من از آن خانه هم کهنسال‌تر بودم و به‌نوعی سال‌ها بعد از به دنیا آمدن من آن خانه ساخته شده بود. به یاد دارم در دوران پادشاهی قاجار یا اواخر آن دوران بود که این خانه ساخته شده بود. لحظاتی به آن نگاه کرده و خاطراتی که در ذهن داشتم را مرور کردم. در آن دوران من پزشکی بودم که بیشتر در راستای توسعه سلامت جامعه تلاش می‌کردم و علم طب را به‌تازگی آموخته بودم. به یاد دارم بیماران مختلفی را در خانه‌های این خیابان درمان کرده بودم.
در این افکار بودم که صدای زنگ تلفن همراه مرا از جا پراند. نگاهی به صفحه تلفن کردم. اسم خانم دکتر جوادی بر روی صفحه دیده می‌شد.
اشکان: سلام دکتر. خوبی؟
دکتر جوادی: سلام. ارادت. کجایی دکتر؟
اشکان: بیرون قدم میزنم. چیزی شده؟
دکتر جوادی: آره... راستش باید فورا یک سری به پارک مرکزی شهر بزنی!
لحظاتی سکوت کردم. احتمالا طبق معمول یک قتل در میان بود.
اشکان: یک جسد جدید؟
دکتر جوادی پشت تلفن پوزخندی زد.
دکتر جوادی: یک جسد تاریخی دکتر!
این حرف برای من کمی عجیب بود آدرس را از او گرفتم و سپس تلفن را قطع کرده و به سمت خیابان رفتم. دستی تکان دادم و یک تاکسی را نگه داشتم. سوار صندلی عقب شدم.
راننده تاکسی: کجا میری؟
اشکان: پارک مرکزی شهر لطفاً!

فهرست مطالب کتاب

سخن نویسنده
داستان اول: چگونه تا ابد زندگی کنیم؟
بخش اول: روز تولد
بخش دوم: قبول گذشته... امید به آینده...
بخش سوم: خودکشی!
بخش چهارم: جاودانه باش...
داستان دوم: چگونه در زمان سفر کنیم؟
بخش اول: یک جسد تاریخی!
بخش دوم: لباس قاجاری
بخش سوم: یک قلم خونی
داستان سوم: انقدر زندگی کن، تا تبدیل به یک شیطان بشی...!
بخش اول: جادوگر جوان
بخش دوم: یک شب سرد و عجیب
بخش سوم: جادوی آشکارساز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جاودانگی - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-622-08-8087-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جاودانگی - جلد اول

امید اشکانی
۱۴۰۳/۴/۹
امیدوارم مورد توجه خوانندگان قرار گیرد. جلدهای بعدی این مجموعه به زودی منتشر می‌شود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جاودانگی - جلد اول

برای دریافت کتاب جاودانگی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.