معرفی و دانلود کتاب تو می‌توانی اگر بدانی

عکس جلد کتاب تو می‌توانی اگر بدانی
قیمت:
۲۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو می‌توانی اگر بدانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو می‌توانی اگر بدانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو می‌توانی اگر بدانی

کتاب تو می‌توانی اگر بدانی، اثری الهام‌بخش است که به افزایش انگیزه‌ی خواننده برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، کمک می‌کند. مهدی یوسفی، نویسنده‌ی کتاب و کارآفرینِ موفق، تجربه‌های ارزشمند خود برای رسیدن به قله‌‌های پیشرفت و ترقی را در این اثر با خواننده‌های علاقه‌مند به توسعه‌ی فردی، به اشتراک گذاشته است. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، انگیزه و باور به توانمندی‌های فردی در خواننده تقویت می‌شود.

درباره‌ی کتاب تو می‌توانی اگر بدانی

کتاب تو می‌توانی اگر بدانی، اثری انگیزشی است که روایتی از ماجراهای نویسنده‌ برای رسیدن به موفقیت را پیش روی خواننده‌های علاقه‌مند به آثار توسعه‌‌ی فردی، قرار می‌دهد. مهدی یوسفی، نویسنده‌ی کتاب، تجربه‌های شخصی خود برای دستیابی به اهدافِ دلخواهش را در این اثر با خواننده به‌اشتراک گذاشته‌است. این تجربه‌ها با سبکی انگیزه‌بخش در این اثر بیان‌شده تا خواننده پس از مطالعه‌ی کتاب تو می‌توانی اگر بدانی، روحیه‌ی بهتری برای تلاش‌و‌کوشش پیدا کند و در برابر مشکلات زندگی، به‌راحتی کوتاه نیاید. در کنار لحنِ انگیزه‌بخشِ کتاب، ماجراهایی که نویسنده در طول زندگی سپری کرده نیز خواندنی است. این ماجراها از روزگاری آغاز می‌شود که شخصیت اول کتاب، زندگی مرفهی ندارد و می‌خواهد از صفر شروع کند. سنگ‌هایی که سر راه وی قرار می‌گیرد و رویکردی که برای حل این مشکلات اتخاذ می‌کند، داستانی خواندنی را در کتاب رقم زده‌است. از آنجایی که این اثر با تاکید بر توانایی‌های فردی، نگاشته‌شده، مطالعه‌ی آن، اثربخشی چشمگیری در افزایش اعتمادبه‌نفس در خواننده دارد. از طرف دیگر، خواندن اتفاق‌هایی که نویسنده‌ی کتاب برای رسیدن به موفقیت، پشت‌سر گذاشته، باعث می‌شود تا نگرش خواننده نسبت به خود و زندگی، تغییر کند و تلاش بیشتری برای دستیابی به آرزوها در پیش بگیرید.

ماجرای کتاب تو می‌توانی اگر بدانی با تماسی تلفنی آغاز می‌شود. یکی از دوست‌های قدیمی شخصیت اول کتاب، با وی تماس می‌گیرد و در کنار گفت‌وگویی مفصل، پیشنهاد می‌کند تا ملاقاتی حضوری داشته‌باشند. این ملاقات، اتفاق‌هایی را رقم می‌زند و قهرمان داستان را با فرازوفرودهایی غیرمنتظره روبه‌رو می‌کند. مهدی یوسفی، نویسنده‌ی کتاب، رویکردی کاربردی را برای روایت داستان زندگی‌اش، در پیش گرفته‌است. این رویکرد باعث می‌شود تا خواننده پس از مطالعه‌ی ماجراهای قهرمان داستان، با راهکارهایی عملی برای دستیابی به موفقیت آشنا شود. هدف اصلیِ این اثر، پاسخ به این پرسش است که چرا بعضی از افراد به‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی، همچنان در دستیابی به موفقیت، ناتوان هستند. نداشتن هدف مشخص، باورهای محدودکننده، نبود برنامه‌ریزی صحیح، کمبود مهارت‌های لازم، ترس از شکست و شرایط بیرونی نامساعد، عواملی است که شخصیت اول داستان با آن‌ها روبه‌رو می‌شود، اما کوتاه نمی‌آید و تمامی تلاش خود را برای پشت‌سر گذاشتن این موانع انجام می‌دهد.

کتاب تو می‌توانی اگر بدانی را انتشارات متخصصان، چاپ و روانه‌ی بازار کرده‌است.

کتاب تو می‌توانی اگر بدانی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه‌ی فردی، مخاطب‌های اصلی این اثر به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی کتاب تو می‌توانی اگر بدانی، برای افرادِ علاقه‌مند به آثار زندگی‌نامه‌ای نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب تو می‌توانی اگر بدانی می‌خوانیم

مهم اینه که اول قانونمندی های جهان هستی رو یاد بگیری و بعد اجراشون کنی، وقتی هر شخصی متوجه بشه که افکار و احساساتش باید در یک جهت باشن، جهان هستی اون رو در مسیری قرار میده که اون اتفاقات براش رقم بخورن و اون به خواسته هایی که داره، برسه و هیچ‌کس سر در نمیاره که کِی و چطوری، جهان هستی خودش موقعیت ها و شرایط و افرادی رو سر مسیر تو قرار میده که خواسته هات برآورده بشن. احساسات هر شخصی خیلی مهمه، وقتی به‌خاطر یک اتفاق شخص احساساتش منفی میشه، باعث میشه اتفاقات منفی بیشتری براش رخ بده، شاید آدم‌های اطرافش رفتارها و حرف هایی که اون دوست نداره رو بهش بزنن و اوضاع بدتر بشه و همین طور زنجیروار، اینجاست که اون فکر می کنه همه مقصر هستن الا خودش، اما اگه فقط زمانی که اتفاق به ظاهر منفی افتاد، اون مثبت به اتفاق نگاه کنه و افکار و احساساتش رو مثبت نگه داره، می بینه که اون اتفاق چقدر به نفعش بوده و پشت سر هم شرایط بهتری واسش رخ میده. همیشه خاطرت باشه هیچ اتفاقی بد نیست، مگر تو اون رو بد قلمداد کنی و اینکه «به میزانی که برای خودت ارزش قائلی، اتفافات باارزش تو زندگیت رخ میده.»

رضا سرش رو پایین انداخته و چشمانش به زمین خیره شده بود و سرش رو به علامت تأیید تکان داد و گفت: درسته من  گاهی اوقات فکرای خوبی می‌کردم، اما احساسشون نمی‌کردم.

فهرست مطالب کتاب

آغاز ماجرا
فصل اول: «اولین دیدار»
فصل دوم: «شناخت قوانین الهی - آشنایی با خود»
فصل سوم (باور همه چیز است): «قانون شمارش»
فصل چهارم: «درک اهمیت مشکلات در زندگی ما انسان ها»
فصل پنجم (مسئولیت یعنی پذیرش): «مسئولیت یعنی هیچ‌کس مقصر نیست»
فصل ششم: «قدرت تمرکز و شکرگزاری بر روی داشته ها»
فصل هفتم: «هدف گذاری»
فصل هشتم (بدون تعهد هیچ دستاوردی نخواهد بود): «تعهد»
فصل نهم (دوستت دارم): «معجزه دوست داشتن»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو می‌توانی اگر بدانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات76
زبانفارسی
شابک978-622-7357-59-2
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو می‌توانی اگر بدانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تو می‌توانی اگر بدانی

برای دریافت کتاب تو می‌توانی اگر بدانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.