معرفی و دانلود کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه: سیاست

عکس جلد کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه: سیاست
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه: سیاست

کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه اثری برای آموزش مفاهیم فلسفه‌ی سیاسی به نوجوانان است. مهدی یوسفی، نویسنده‌ی کتاب، با زبانی ساده و جذاب، خواننده را در جریان اطلاعات فلسفه‌ی سیاسی قرار داده است. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، مفاهیمی درباره‌ی قدرت، آزادی و رابطه‌ی آن‌ها با انسان را فرامی‌گیرید.

درباره‌ی کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه

کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه اثری برای آشنایی خواننده‌های نوجوان با مفاهیم فلسفه‌ی سیاسی به‌حساب می‌آید. مهدی یوسفی، نویسنده‌ی کتاب، با زبانی طنز، پرسش‌هایی را درباره‌ی مفاهیم مختلف سیاسی در این اثر مطرح کرده تا ذهن نوجوانان در حین مطالعه به چالش کشیده شود. در کنار پاسخ به بعضی از این پرسش‌ها، نویسنده پاسخی به برخی از پرسش‌ها نداده تا پاسخ‌های گوناگونی در ذهن خواننده شکل بگیرد و روحیه‌ی پرسش‌گریِ نوجوانان تقویت شود. در کنار آشنایی با مفاهیم فلسفی، تحلیل مسائل سیاسی و اجتماعی نیز در این اثر گنجانده شده است.

مطالب کتاب حاضر، برداشت شخصیِ نویسنده از دیدگاه‌های مختلفِ فلاسفه‌ی برجسته در حوزه‌ی فلسفه‌ی سیاسی به‌حساب می‌آید. انواع مفاهیمِ انتزاعیِ شیوه‌های آرمانیِ حکمرانی دولت در این کتاب بررسی شده‌اند. پس از مطالعه‌ی این بررسی‌ها، خواننده با منظومه‌ی فکری فیلسوفان برجسته در حوزه‌ی فلسفه‌ی سیاسی آشنا می‌شود. این رویکرد در نگارش کتاب باعث شده تا مطالب این اثر پیوستگی کاملی به هم نداشته باشند و همانند فرهنگی فلسفی، خواننده بخش دلخواه را برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه کند.

کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه: سیاست اثری جذاب برای علاقه‌مندان به مطالعه‌ی آثار فلسفی به‌حساب می‌آید. یکی از مهم‌ترین دلیل‌های جذابیتِ مطالب این کتاب، تصاویر بامزه‌ای است که در کنار متن‌ها گنجانده شده‌اند. این تصاویر، اثربخشی چشمگیری در جذابیت و ماندگاری مفاهیم فلسفی در ذهن خواننده دارند.

کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه توسط نشر افق چاپ و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های پرسش‌های نخستین، پاسخ‌های بی‌پایان‌

‌مجموعه‌ی کتاب‌های پرسش‌های نخستین، پاسخ‌های بی‌پایان، برای بررسیِ پاسخ به پرسش‌های بنیادینی که در ذهن نوجوانان وجود دارد، تدوین شده است. نویسنده‌های این مجموعه کتاب‌ها دیدگاه‌های فلاسفه‌ی مطرح را درباره‌ی پاسخ به پرسش‌هایی مانند اینکه آیا جهان دوروبر ما واقعاً وجود دارد، عدد چیست، شناخت یعنی چه و آیا شناخت هیچ‌وقت کامل شکل می‌گیرد و اصلاً چنین چیزی (کامل شدن) امکان‌پذیر است؟ با لحنی طنز و خواندنی مطرح کرده‌اند. مجموعه‌ی پرسش‌های نخستین، پاسخ‌های بی‌پایان، با عنوان‌های هوا را از من بگیر، قدرت را نه این صفرهای دوست‌داشتنی، سازمان قوری‌های متحد، با برده‌ها می‌رقصد، چرا همه گاوها این رنگی‌اند، چه کسی بود صدا زد اصغر و چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود، منتشر شده‌اند.

کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه برای چه کسانی مناسب است؟ ‌

نوجوانان علاقه‌مند به کسب اطلاعات درباره‌ی فلسفه‌ی سیاسی، مخاطب‌های اصلی کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه، به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب برای بزرگسالانی که از خواندن اثری با مفاهیم فلسفی و لحنِ کلامی طنز، لذت می‌برند نیز خالی از لطف نخواهد بود.‌

در بخشی از کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه: سیاست می‌خوانیم

چرا همه‌ی کشورها دولت دارند؟ چرا در همه‌ی کشورها حکومت و یا به‌طور کلی، در همه‌ی جوامع رهبری وجود دارد؟ چرا حتی حیوانات هم ملکه یا رهبر دارند و درواقع، همه‌ی موجودات این جهان از نوعی سروری و حکومت بهره می‌برند؟ چه چیزی باعث شده که این مسائل جنبه‌ی عمومی پیدا کنند؟

اصلاً بگذار این مسئله را طور دیگری مطرح کنم. چرا همه‌ی مردم به کار خیر گرایش دارند؟ این میل از کجا در تمام انسان‌ها و حتی حیوانات به‌وجود آمده؟ با سابقه‌ترین و پرطرفدارترین جواب به این سؤال، این است که اخلاق و میل به انجام کارهای نیک در همه‌ی موجودات نهفته شده. به زبان دیگر، فطرت همه‌ی موجودات جهان آن‌ها را به‌سوی نیکی و انجام کار خیر می‌کشاند. اما خود این فطرت از کجا به‌وجود آمده؟ به‌هرحال این حکمت خداوند است و خداوند میل به نیکی را در موجودات قرار داده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه: سیاست
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات167
زبانفارسی
شابک978-964-369-687-0
موضوع کتابکتاب‌های اطلاعات عمومی برای نوجوانان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه

برای دریافت کتاب هوا را از من بگیر، قدرت را نه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.