معرفی و دانلود کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول

عکس جلد کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول
قیمت:
۲۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول

کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول، مجموعه‌ای از بهترین و معروف‌ترین داستان‌های کودکان را در بر دارد که از نویسندگان مختلف در کشورهای گوناگون جهان جمع‌آوری و به فارسی ترجمه شده است. قصه‌هایی شنیدنی که نسل‌به‌نسل در میان کودکان دنیا مشهور شده و خاطره‌ی جمعی مشترکی را میان آن‌ها شکل داده است.

درباره‌ی کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول

کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول (De Contes Classiques) مجموعه‌ای از داستان‌های محبوب شاه و پریان از قرن‌ها و قاره‌های مختلف است. این کتاب، خوانندگان را به کشف جادوی داستان‌های قدیمی در قالب یک مجموعه زیبا دعوت می‌کند.

در این کتاب داستان‌هایی گردآوری شده‌اند که طی سال‌ها محبوبیت خود را حفظ کرده، از زمان‌های دور به ما به ارث رسیده و از میان فرهنگ‌های گوناگون برخاسته‌اند. این داستان‌ها در خلال پرداختن به افسانه‌های تمدن‌های باستانی به مجموعه‌ای از ترس‌ها و آرزوهای مشترک انسانی در طول زمان نگاه می‌کنند. این مجموعه طیف وسیعی از فرهنگ‌ها و سنت‌ها را در برمی‌گیرد و خوانندگان را دعوت می‌کند تا با داستان‌ها و افسانه‌های مختلف این فرهنگ‌ها آشنا شوند.

از جمله داستان‌های کلاسیک‌ محبوبی که در این مجموعه دیده‌ می‌شوند، می‌توان به «سیندرلا»، «لباس جدید امپراطور»، «گربه چکمه‌پوش»و «هانسل و گرتل» اشاره کرد. این داستان‌ها، با موضوعات بی‌زمانی همچون عشق، شجاعت و توبه، هنوز که هنوز است می‌توانند خوانندگان همه سنین به خصوص کودکان را جذب خود کرده و از مرزهای فرهنگی و زبانی عبور کنند.

همچنین تصویرسازی‌های کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول، جزئیات داستان‌ها را برای بچه‌ها به تصویر کشیده و باعث می‌شوند آن‌ها بیشتر در ماجرای کتاب غرق شوند. در این تصویرسازی‌ها تکنیک‌های سنتی با عناصر معاصر تلفیق شده و نتیجه‌ی آن به‌وجودآمدن تصاویری‌ست که کودکان امروزی نیز از آن‌ها لذت می‌برند. تصویرسازی‌های این کتاب می‌توانند از زیبایی دلپذیر پریان گرفته تا سایه تهدیدآمیز جادوگری در جنگل را به خوبی به خوانندگان نشان دهند.

وجود این کتاب مدرکی بر قدرت ماندگار داستان‌گویی و جادوی تخیل است. این مجموعه از طریق داستان‌های محبوب، معروف و تصاویر هیجان‌انگیزش، خوانندگان را به یک سفر جادویی دعوت می‌کند. سفر به جایی که رویاها پرواز می‌کنند و افسانه‌ها زنده می‌شوند. صدیقه جاویدی بوشهری کتاب حاضر را ترجمه کرده و نشر سیراف چاپ و انتشار آن را برعهده داشته است

کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول برای کودکان در رده سنی 7 تا 12 سال، مناسب است.

در بخشی از کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول می‌خوانیم

الا دختر زیبا و مهربانی بود. مادر الا سال‌ها پیش مرده بود. پدر که نگران تنهایی دخترش بود با خانمی که دو دختر داشت ازدواج کرد. ولی متاسفانه پدر الا هم خیلی زود مرد و او را با نامادری و خواهرانش تنها گذاشت. نامادری هر روز الا را مجبور می‌کرد که خانه و همه دودکش‌ها را تمیز کند. دختر بیچاره از صبح تا شب زیر خاکستر بود به همین دلیل او را سیندرلا یعنی دختری در خاکستر صدا می‌کردند.

یک روز پادشاه تصمیم گرفت برای پسرش همسر مناسبی پیدا کند. او جشن بزرگی برپا کرد و همه دختران سرزمینش را به جشن دعوت کرد. نامادری از دخترهایش خواست بهترین لباس‌هایشان را برای جشن آماده کنند ولی با تمسخر به سیندرلا گفت: «تو که لباس مناسب نداری و نمی‌توانی به جشن بیایی!»

فهرست مطالب کتاب

سه بچه خوک
تام بندانگشتی
لباس جدید امپراطور
کلاه قرمزی
سیندرلا
سرباز حلبی قهرمان
کتاب جنگل
گربه چکمه‌پوش
فلوت‌نواز شهر هاملین
جک و لوبیای سحرآمیز
موطلایی و سه خرس
هانسل و گرتل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول
نویسنده
مترجمصدیقه جاویدی بوشهری
ناشر چاپیانتشارات سیراف
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-622-7722-16-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول

برای دریافت کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.