معرفی و دانلود کتاب آقای قلقلکی

عکس جلد کتاب آقای قلقلکی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آقای قلقلکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آقای قلقلکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آقای قلقلکی

کتاب آقای قلقلکی، اولین کتاب از مجموعه‌ی دوست‌داشتنی راجر هارگریوز است. این کتاب ماجراهای موجودی بانمک و دست دراز را تعریف می‌کند که همه را قلقلک می‌دهد و می‌خنداند. داستان کودکی عالی برای این که با فرزند خردسالتان کمی شوخی کنید، از خنده ریسه بروید، تخیلتان را پرواز دهید و در آخر، شاید کمی مکالمه‌ی خوب داشته باشید.

درباره‌ی کتاب آقای قلقلکی

کتاب‌های آقا و خانم کوچولو اثر راجر هارگریوز (Roger Hargreaves) بیش از 50 سال است که در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک در سراسر جهان قرار دارند. این کتاب‌ها، با شخصیت‌های بانمک و دوست‌داشتنی‌شان، مایه‌ی خنده و شادی کودکان خردسال می‌شوند و البته یک دنیا درس برای کودکان دارند. آقای قلقلکی (Mr. Tickle) یکی از بهترین کتاب‌‌های این مجموعه است.

اصلا می‌دانستید که قلقلک‌ها چه جور موجوداتی هستند؟ آن‌ها گرد و تپلی‌اند و دست‌های درازی دارند؛ آنقدر دراز که می‌توانند از توی رختخواب، دستشان را ببرند توی آشپزخانه و از یخچال برای خودشان خوراکی بردارند. این دست‌ها به درد دیگری هم می‌خورند: قلقلک دادن. پس آقای قلقلکی برای خوش‌گذرانی همه را قلقلک می‌دهد. کار باحالی است نه؟ باید دید همه از قلقلک داده شدن خوششان می‌آید؟

کتاب ماجراهای آقا کوچولو: آقای قلقلکی، زبانی بسیار روان و کودکانه دارد که لذت خواندن کتاب را برای کودکان سنین 3 سال به بالا بیشتر می‌کند. همین‌طور تصاویر کتاب، بسیار شاداب، سرزنده، رنگارنگ و البته ساده است و حتی نگاه کردن به تصاویر هم لبخند به لبتان می‌آورد. ترجمه‌ی کتاب آقای قلقلکی را صدیقه جاویدی بوشهری، بر عهده داشته است و انتشارات سیراف این کتاب را به چاپ رسانده.

درباره‌ی مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو

مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو (Mr. Men and Little Miss)، مجموعه‌ای از داستان‌های تصویری بانمک برای کودکان بالای 2 سال است که راجر هارگریوز و پس از او پسرش آدام، آن‌ها را نوشته و تصویرگری کرده‌اند. داستان‌های این مجموعه، هر بار، حول شخصیتی با یک ویژگی خاص و برجسته می‌چرخد و ماجراهای جالبی که به خاطر آن ویژگی خاص، برای شخصیت پیش می‌آید. آقای شکمو، خانوم کوچولوی خندان، آقای قدبلند، آقای قلقلکی، آقای بانمک، خانم کوچولوی شجاع و... تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است. برخی کتاب‌های این مجموعه را انتشارات سیراف با ترجمه‌ی صدیقه جاویدی بوشهری به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی آقا و خانوم کوچولو

  • شخصیت‌های رنگارنگ این مجموعه، از زمانی که اولین آن‌ها، آقای قلقلکی نخستین بار در سال 1971، در قفسه‌های کتابخانه‌ها پیدا شد، تا به امروز، کودکان را شاد کرده‌اند. (خبرگزاری ایندیپندنت)
  • کتاب‌های جاودانه‌ی آقا و خانم کوچولو، کلیشه‌های مدرن را کاملا به تصویر می‌کشند.... این کتاب‌ها، پدیده‌ای فرهنگی باقی می‌مانند که تاثیر آن، فراتر از قفسه‌های کتابخانه می‌رود. (خبرگزاری تلگراف)

کتاب‌ آقای قلقلکی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کودک ماجراهای آقا کوچولو: آقای قلقلکی برای کودکان 3 تا 7 سال جالب است اما برای بزرگترها هم خاطرات جذابی را زنده می‌کند.

در بخشی از کتاب آقای قلقلکی می‌خوانیم

آقای قلقلکی با شیطنت لبخندی زد. معلم باز مشغول درس دادن شد. آقای قلقلکی دوباره دستش را دراز کرد و ماعالام را قلقلک داد. این بار آقای قلقلکی دست بردار نبود. اینقدر ماعالام بیچاره را قلقلک داد که معلم با صدای بلند خندیاد و فریاد زد: بسه دیگه... همه‌ی بچه‌ها از خندیدن معلم خنده‌شان گرفته بود. هیاهوی وحشتناکی بود.

آقای قلقلکی حسابی خوش گذرانده بود. حاالا دلش می‌خواست برود و کس دیگری را قلقلک بدهد. او برای آخرین بار معلم را قلقلک داد و آهسته دست درازش را از پنجره‌ی کلاس بیرون کشید. با خنده از لبه پنجره‌ی کلاس پایین پرید و معلم بیچاره را در همان حال ترک کرد و به شهر رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آقای قلقلکی
نویسنده
مترجمصدیقه جاویدی بوشهری
ناشر چاپیانتشارات سیراف
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-622-7722-26-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آقای قلقلکی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آقای قلقلکی

برای دریافت کتاب آقای قلقلکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.