معرفی و دانلود کتاب آقای خندان

عکس جلد کتاب آقای خندان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آقای خندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آقای خندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آقای خندان

کتاب آقای خندان، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو اثر راجر هارگریوز است که 50 سال است جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک به حساب می‌آید. این کتاب، داستان آقای خندان را برای کودکان می‌گوید که در سرزمینی شاد، گرم و زیبا زندگی می‌کند و همیشه شاد و خندان است. اما این موجود بانمک و خوشحال، می‌تواند دیگران را نیز از ناراحتی در بیاورد؟

درباره‌ی کتاب آقای خندان

مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو (Mr. Men and Little Miss) به نویسندگی و تصویرگری راجر هارگریوز (Roger Hargreaves) یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌هایی است که تا به حال برای کودکان نوشته شده. این مجموعه نه تنها برای کودکان، بلکه برای نوجوانان، بزرگسالان و حتی سالمندان هم شیرین است. داستان‌های شوخ‌طبعانه‌ی این کتاب‌ها، تصاویر بانمک و ساده و مفاهیم عمیقی که برای کودکان ارائه می‌دهد، نقاط قوتی است که این مجموعه را جزو پرفروش‌ترین‌های جهان قرار داده است. شخصیت‌های اصلی هر یک از این کتاب‌ها، ویژگی‌ منحصر‌به‌فردی دارند که ماجراهای جالبی را برایشان رقم می‌زند. آقای خندان (Mr Happy)، یکی از همین شخصیت‌هاست. او شاد و خوشحال مثل آفتاب تابستانی است و از سرزمینی آباد و سرسبز می‌آید. آقای خندان، دوست دارد همه شاد باشند اما، بعضی‌ها به این راحتی‌ها شاد و خندان نمی‌شوند. ماجرا از همین جا شروع می‌شود.

کتاب آقای خندان، تصاویری بسیار ساده، گرم و شاد دارد. کافی است به عکس روی جلد نگاه کنید تا با دیدن آقای خندان با آن لبخند کشدار، دلتان پر از شادی شود. راجر هارگریوز، این کتاب را با جملاتی شوخ‌طبعانه و کودکانه نوشته است و بچه‌ها از شنیدن آن قطعا لذت خواهند برد. ترجمه‌ی کتاب را نیز، صدیقه جاویدی بوشهری انجام داده. این کتاب، کاری از انتشارات سیراف است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو

مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو، مجموعه‌ای از داستان‌های تصویری بانمک برای کودکان بالای 2 سال است که راجر هارگریوز و پس از او پسرش آدام، آن‌ها را نوشته و تصویرگری کرده‌اند. داستان‌های این مجموعه، هر بار، حول شخصیتی با یک ویژگی خاص و برجسته می‌چرخد و ماجراهای جالبی که به خاطر آن ویژگی خاص، برای شخصیت پیش می‌آید. آقای شکمو، خانوم کوچولوی خندان، آقای قدبلند، آقای قلقلکی، آقای بانمک، خانم کوچولوی شجاع و... تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است. برخی کتاب‌های این مجموعه را انتشارات سیراف با ترجمه‌ی صدیقه جاویدی بوشهری به چاپ رسانده.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو

  • شخصیت‌های رنگارنگ این مجموعه، از زمانی که اولین آن‌ها، آقای قلقلکی نخستین بار در سال 1971، در قفسه‌های کتابخانه‌ها پیدا شد، تا به امروز، کودکان را شاد کرده‌اند. (خبرگزاری ایندیپندنت)
  • کتاب‌های جاودانه‌ی آقا و خانم کوچولو، کلیشه‌های مدرن را کاملا به تصویر می‌کشند.... این کتاب‌ها، پدیده‌ای فرهنگی باقی می‌مانند که تاثیر آن، بیشتر از قفسه‌های کتابخانه است. (خبرگزاری تلگراف)

کتاب‌ آقای خندان برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کودک آقای خندان برای کودکان 3 تا 7 سال جالب است اما برای بزرگترها هم خاطرات جذابی را زنده می‌کند.

در بخشی از کتاب آقای خندان می‌خوانیم

آقای خندان چند ضربه به در زد.
صدای غمگینی از پشت در پرسید: کیه در می‌ز‌نه؟
آقای خندان به آهستگی در قرمز را باز کرد.
پشت در یک اتاق کوچک بود و توی اتاق کسی روی چهارپایه نشسته بود.
کسی که خیلی شبیه آقای خندان بود. با این تفاوت که او شاد به نظر نمی‌رسید و چهره‌اش غمگین و غصه‌دار بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آقای خندان
نویسنده
مترجمصدیقه جاویدی بوشهری
ناشر چاپیانتشارات سیراف
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات38
زبانفارسی
شابک978-622-7722-27-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آقای خندان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آقای خندان

برای دریافت کتاب آقای خندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.