معرفی و دانلود کتاب آقای عطسه‌ای

عکس جلد کتاب آقای عطسه‌ای
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آقای عطسه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آقای عطسه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آقای عطسه‌ای

کتاب آقای عطسه‌ای داستان کودکی جذاب از مجموعه‌ی پرفروش و دوست‌داشتنی آقا و خانوم کوچولوی راجر هارگریوز است که می‌تواند کودکتان را حسابی بخنداند. آقای عطسه‌ای، شخصیت بانمکی است که وقتی به عطسه می‌افتد، یکریز عطسه می‌کند و به خاطر همین هم کلی مشکلات جورواجور عطسه‌ای برایش پیش می‌آید.

درباره‌ی کتاب آقای عطسه‌ای

تا به حال شده است به عطسه بیفتید و نتوانید جلویش را بگیرید؟ شاید خودتان اذیت شده باشید، ولی حتما باعث خنده‌ی اطرافیانتان شده‌اید؛ ایده‌ای بانمک و جذاب برای یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه‌ی آقا و خانوم کوچولوی راجر هارگریوز (Roger Hargreaves) که بیش از 50 سال است از پرفروش‌ترین مجموعه‌های کتاب کودک جهان به شمار می‌رود. آقای عطسه‌ای (Mr. Sneeze)، در سرزمینی دور و سرد زندگی می‌کند. جایی که یا برف می‌بارد یا یخبندان است. توی چنین سرزمینی طبیعی است که سرما بخورید و یکریز عطسه کنید. این هم طبیعی است که با خواندن داستان کودک آقای عطسه‌ای شکمتان را بگیرید و یکریز بخندید.

کتاب کودک آقای عطسه‌ای، با تصاویر بانمک و خلاقانه و ساده‌اش، کودکان را به وجد می‌آورد و با داستان روان و شیرینش آن‌ها را حسابی جذب خود می کند. همین‌طور که بچه‌ها جذب اتفاقات خنده‌دار کتاب می‌شوند، با خود درباره‌ی راه حل مسائل فکر می‌کنند و مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسئله نیز در آن‌ها رشد می‌یابد. کتاب آقای عطسه‌ای برای بعضی بچه‌ها انقدر جالب است که تا مدت‌ها وقتی عطسه می‌کنند یاد آقای عطسه‌ای بیفتند.

ترجمه‌ی کتاب آقای عطسه‌ای را صدیقه جاویدی بوشهری به همان سادگی و روانی زبان اصلی کتاب انجام داده است و نشر سیراف این کتاب را به چاپ رسانده.

درباره‌ی مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو

مجموعه‌ی آقا و خانم کوچولو (Mr. Men and Little Miss)، مجموعه‌ای از داستان‌های تصویری بانمک برای کودکان بالای 2 سال است که راجر هارگریوز و پس از او پسرش آدام، آن‌ها را نوشته و تصویرگری کرده‌اند. داستان‌های این مجموعه، هر بار، حول شخصیتی با یک ویژگی خاص و برجسته می‌چرخد و ماجراهای جالبی که به خاطر آن ویژگی خاص، برای شخصیت پیش می‌آید. آقای عطسه‌ای، خانوم کوچولوی خندان، آقای قدبلند، آقای قلقلکی، آقای بانمک، خانم کوچولوی شجاع و... تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است. برخی کتاب‌های این مجموعه را انتشارات سیراف با ترجمه‌ی صدیقه جاویدی بوشهری به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی آقا و خانوم کوچولو

  • شخصیت‌های رنگارنگ این مجموعه، از زمانی که اولین آن‌ها، آقای قلقلکی نخستین بار در سال 1971، در قفسه‌های کتابخانه‌ها پیدا شد، تا به امروز، کودکان را شاد کرده‌اند. (خبرگزاری ایندیپندنت)
  • کتاب‌های جاودانه‌ی آقا و خانم کوچولو، کلیشه‌های مدرن را کاملا به تصویر می‌کشند.... این کتاب‌ها، پدیده‌ای فرهنگی باقی می‌مانند که تاثیر آن، فراتر از قفسه‌های کتابخانه می‌رود. (خبرگزاری تلگراف)

کتاب آقای‌ عطسه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کودک آقای عطسه‌ای برای کودکان 3 تا 7 سال جذاب و دوست‌داشتنی است.

در بخشی از کتاب آقای عطسه‌ای می‌خوانیم

آقای عطسه‌ای که از این همه عطسه کردن خسته شده بود تصمیم گرفت از سرزمین سرما برود و درمانی برای عطسه‌هایش پیدا کند. بنابراین همه وسایل سفر را که چند جعبه دستمکال کاغذی بود برداشت، عطسه کرد. در خانه را قفل کرد، عطسه کرد و راهی سفر شد. او راه رفت و عطسه کرد. عطسه کرد و راه رفت. آنقدر راه رفت و عطسه کرد تا از سرزمین سرما خارج شد. آقای عطسه‌ای اینقدر از سرزمین سرما دور شد که دیگر خبری از برف نبود. ناگهان متوجه چیز عجیبی شد. او دیگر عطسه نمی‌کرد. آقای عطسه‌ای از این اتفاق غافلگیر و هیجان زده شده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آقای عطسه‌ای
نویسنده
مترجمصدیقه جاویدی بوشهری
ناشر چاپیانتشارات سیراف
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-622-7722-30-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آقای عطسه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آقای عطسه‌ای

برای دریافت کتاب آقای عطسه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.