معرفی و دانلود کتاب بدن کوانتومی: علم جدید زندگی طولانی‌تر، سالم‌تر و بانشاط‌تر

عکس جلد کتاب بدن کوانتومی: علم جدید زندگی طولانی‌تر، سالم‌تر و بانشاط‌تر
قیمت:
۷۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدن کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدن کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدن کوانتومی: علم جدید زندگی طولانی‌تر، سالم‌تر و بانشاط‌تر

دیپاک چوپرا در کتاب بدن کوانتومی به کمک جک توسینسکی و برایان فرتیگ، با ترکیب فیزیک کوانتوم و زیست‌شناسی و استفاده از حکمت باستانی هندی می‌خواهد به این سوال جواب بدهد که چگونه می‌توان با درک بهتر بدن کوانتومی و شرایط و اوضاع آن، به افزایش سطح سلامت بدن جسمانی خود کمک کنیم. چوپرا در این کتاب استدلال می‌کند که بسیاری از بیماری‌های جسمی مانند آلزایمر، دیابت و حتی سرطان در جهان کوانتومی معنا ندارند و می‌خواهد به این مسئله بپردازد که این موضوع چگونه می‌تواند کیفیت زندگی ما را افزایش بدهد.

درباره‌ی کتاب بدن کوانتومی

تمام چیزهایی که قبلاً درباره‌ی راهکارهای حفظ سلامت جسم و روان خوانده بودید را فراموش کنید و لحظه‌ای به این موضوع فکر کنید: اگر کلید سلامت و آرامش شما در جهانی غیر از جهانی که در آن زیست می‌کنید نهفته باشد چه؟ همه‌ی ما در زندگی روزمره‌ی خود با مسائلی مانند پیری، بیماری و اضطراب دست و پنجه نرم می‌کنیم، درحالی‌که هیچ کدام از این مسائل در جهان کوانتومی موضوعیت ندارند. هستی کوانتومی شما ایدئال و بی‌عیب و نقص است و در آن خبری از بیماری، زوال و مرگ نیست. شما می‌توانید با کشف و درک وضعیت آن، به بهبود وضعیت فیزیکی خود کمک کنید. ممکن است تصور این ایده مسخره یا غیرمنطقی به نظر برسد، اما قطعاً ارزش آن را دارد که مورد بررسی قرار بگیرد و دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) در کتاب بدن کوانتومی (Quantum Body: The New Science of Living a Longer, Healthier, More Vital Life) می‌خواهد همین کار را انجام بدهد.

معرفی و دانلود کتاب بدن کوانتومی

دیپاک چوپرا در کتاب بدن کوانتومی می‌گوید که بدون بدن کوانتومی، بدن فیزیکی شما هم وجود نخواهد داشت و بی‌توجهی به این بخش از هستی‌مان زندگی‌ روزمره‌مان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. نویسندگان و پژوهشگران این کتاب با ترکیب یافته‌های علمی دقیق و تمرینات عملی بدیع و نوآورانه در زمینه‌ی جهان کوانتومی، هفت کشف و ابداع جدید را که باعث تحول کامل حوزه‌ی سلامت و درمان خواهد شد، در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. ایشان امیدوارند با ترکیب ایده‌های فیزیک کوانتوم و ترفندها و اصول انرژی‌درمانی و مراقبه‌ی معرفی شده در فرهنگ و حکمت شرقی، خوانندگان خود را از بسیاری از درمان‌های شیمیایی و دارویی بی‌نیاز کنند.

جزئیات استدلال و ادعای دیپاک چوپرا پیچیده‌تر از چیزی است که در این مقال بگنجد، اما همین کافی است که بدانید چوپرا معتقد است آینده و سرنوشت پزشکی و درمان جسمی و روانی در این حوزه نهفته است. دیپاک چوپرا ادعا می‌کند که ما امروزه با تمرکز بر رفع و درمان علائم بیماری، به جای تشخیص و درمان ریشه‌هایشان راه را اشتباه رفته‌ایم. اگر می‌خواهید سطح عمیق‌تر و کامل‌تری از وجود خود در جهان کوانتومی را کشف و زندگی رضایت‌بخش‌تر، سالم‌تر و هدفمندتری را تجربه کنید، شما را به مطالعه‌ی کتاب بدن کوانتومی دعوت می‌کنیم.

کتاب بدن کوانتومی توسط ناهید سپهرپور ترجمه شده و به همت نشر مون در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

معرفی و دانلود کتاب بدن کوانتومی

نکوداشت‌های کتاب بدن کوانتومی

  • یک کتاب فوق‌العاده، ساده و لذت‌بخش که الهام‌بخشتان خواهد بود. (آمیت گاسوامی، نویسنده‌ی کتاب خلاقیت کوانتومی)
  • دیپاک چوپرا قبلاً برای تعریفش از فیزیک کوانتوم، از منتقدان بدبینی مثل من انتقادات و ایرادهای تندی دریافت کرده است. اما به نظرم کتاب بدن کوانتومی که ارتباط جهان کوانتومی را با قدرت‌های خوددرمانی و رشد درونی ما مورد بررسی قرار می‌دهد، الهام‌بخش بود. (جان هورگان، دانشمند)
  • کتاب بدن کوانتومی، نمونه‌ی نادری از تشریح حقایق، حاصل دانش عمیق و قدم‌های کاربردی برای زندگی و هستی، به جامع‌ترین شکل خود است. (مناس کافاتوس، استاد فیزیک و علوم کامپیوتر)
  • بدن شما موجی در دل میدان کوانتومی است. میدان کوانتومی، معجزه‌ای در دل جهان کوانتومی است، پس بدن شما هم یک معجزه است. این همان چیزی است که این کتاب می‌خواهد به شما بگوید. بعد از خواندن بدن کوانتومی دیگر با بدنتان مثل قبل رفتار نخواهید کرد. (اروین لاسلو، نویسنده)
  • کتاب بدن کوانتومی خوانندگان را در جریان آخرین یافته‌های علمی درباره‌ی زیست‌شناسی کوانتومی و آثارش در درمان و داروسازی را معرفی می‌کند. (مایکل شرمر، نویسنده و روزنامه‌نگار)

کتاب بدن کوانتومی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از طرفداران حوزه‌های طب مکمل و پزشکی جایگزین، به‌خصوص طب شرقی و انرژی‌درمانی هستید، مطالعه‌ی کتاب بدن کوانتومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بدن کوانتومی: علم جدید زندگی طولانی‌تر، سالم‌تر و بانشاط‌تر می‌خوانیم

اینکه ما در عصر پردردسری زندگی می‌کنیم، تصور اشتباهی نیست. بنا به نظرسنجی جهانی مؤسسه‌ی گالوپ درمورد میزان شاد بودن افراد در سال 2022، امروزه مردم بیش از هر زمان دیگری با افسردگی، اضطراب، نارضایتی و کشمکش ذهنی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. دوره‌ی قرنطینه به‌خاطر بیماری همه‌گیر کرونا، میزان استرس مردم را به‌شدت افزایش داد و یکی از پیامدهای آن، افزایش نرخ طلاق و خشونت خانگی بود. میزان افسردگی و اضطراب نیز افزایش یافته، اما بالا و پایین رفتن این ارقام می‌تواند گمراه‌کننده باشد.

درحال‌حاضر، فارغ از اینکه در بهترین یا بدترین دوران زندگی می‌کنیم، اغلب مردم با افسردگی و اضطراب دست‌وپنجه نرم می‌کنند. هیچ‌یک از این اختلالات، به‌ویژه در موارد مزمن، درمانی ندارند (حملات خفیف افسردگی به‌خودی‌خود بهبود می‌یابند). تنها راه‌حل در چهارچوب شیوه‌های درمانی متعارف، تجویز داروهایی است که علائم این اختلالات را تقلیل می‌دهند. کاناپه‌درمانی می‌تواند باعث بهبودهای دائمی شود، اما بسیار زمان‌بر است و برای اغلب مردم، به‌جز خواص جامعه، هزینه‌ی گزافی دارد. به معنای واقعی کلمه میلیاردها دلار صرف مشکلی لاینحل می‌شود، فقط برای اینکه وجهه‌ی بهتری به آن بدهند. به‌عنوان مثال، پزشکان سعی دارند در موارد افسردگی خفیف تا متوسط، با تجویز داروهای ضد افسردگی جدید، به‌جای داروهای صرفاً تسکین‌دهنده، روند درمان این قسم بیماران را بهبود ببخشند.

روان‌شناسی مقوله‌ی پیچیده‌ای است و می‌توان از آمارهایی که کمکی به این وضعیت نمی‌کنند، چشم‌پوشی کرد. از هر پنج آمریکایی بزرگ‌سال، یک نفر با بیماری روانی دست‌به‌گریبان است، اما برآوردهای دیگر حکایت از این دارد که بیش از دوبرابر این تعداد از آمریکایی‌ها مبتلا به نوعی مشکل روانی و نیازمند کمک هستند. جامعه‌ی روان‌درمانی مدعی است 75 درصد افرادی که وارد فرایند درمان می‌شوند، مقداری کمک دریافت می‌کنند. اما پژوهشی نسبتاً مشهور نشان داد زمانی که افراد در فهرست انتظار مراجعه به روان‌پزشک هستند، بیشتر از زمانی که واقعاً به روان‌پزشک مراجعه می‌کنند، بهبود می‌یابند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
پیشگفتار
نگاه اجمالی: با بدن کوانتومی‌تان آشنا شوید
بخش نخست: آسایش مادام‌العمر
آسایش ما چطور متوقف شد
راه‌حل کوانتومی
تمرینات آسان: تنفس، احساس کردن، دیدن
شیوه‌ای کارآمد برای درمان استرس
حد نهایی آسایش
بخش دوم: واقعیت کوانتومی واقعیت شماست
درک رمزوراز شما
بخش سوم: آگاهی خود را گسترش دهید: هفت پیشرفت کوانتومی
نوید پیشرفت
قسمت اول: واقعیتْ تجربه است
قسمت دوم: جهان صحنه‌ی شعبده‌بازی است. شما شعبده‌بازید
قسمت سوم: بی‌نهایت به‌منزله‌ی معیاری جدید
قسمت چهارم: مغز با ذهن فرق دارد
قسمت پنجم: «من» عادت بدی است
قسمت ششم: هستی باشکوه‌ترین بُعد شماست
بخش چهارم: علم نوین حیات: پاسخ‌های کوانتومی به معماهای قدیمی
نگاهی تازه
آیا متابولیسم کوانتومیْ راه‌حل بیماری و پیری است؟
اگر پیری اشتباه باشد چه؟
چرا بدن شما کامل نیست؟
زاویه‌ای جدید: پهنه‌ی سازگاری
اهمیت قابل‌توجه کمربند حیات
چرا خلقت تصورناپذیر است
چگونه خاطرات خود را در هوا بنویسید
چه کسی مراقب است؟
اگر همه‌چیز زنده باشد چه؟
عبارت «شما همان چیزی هستید که می‌خورید» باید به‌صورت «شما همان چیزی هستید که خوردید» درآید
نظم در دل آشوب: چرا شما طوفان نیستید؟
مهم‌ترین رابطه‌ی مغزتان با شما نیست
خرد بدنْ خرد اکنون است
جمع‌بندی: مهم‌ترین نکات
سخن پایانی: بُعد معنوی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدن کوانتومی: علم جدید زندگی طولانی‌تر، سالم‌تر و بانشاط‌تر
نویسنده، ،
مترجمناهید سپهرپور
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-8312-07-1
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب‌های ژنتیک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدن کوانتومی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بدن کوانتومی

برای دریافت کتاب بدن کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.