معرفی و دانلود کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها

عکس جلد کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها
قیمت:
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها

دکتر ویوک اچ مورتی در اثر تحسین‌شده‌ی خود، کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها، از راز بزرگ دوام‌آوردن بشر در دنیای معاصر، یعنی ارتباط انسانی صحبت می‌کند. نویسنده‌ که خود سابقه‌ی سال‌ها خدمت در نظام بهداشت و سلامت آمریکا را دارد، در این اثر پرفروش نیویورک تایمز، خواننده را از خطرات جامعه‌ای که هر روز بیشتر از روز قبل به انزوا و تنهایی دچار می‌شود، باخبر می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها

درباره‌ی اثرات تنهایی و انزوای جمعی چه می‌دانید؟ تاریکی و رکودی که بشر عصر حاضر با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، چه تأثیری بر سلامت و قدرت فردی و اجتماعی انسان‌ها می‌گذارد؟ دکتر ویوک اچ مورتی (Vivek H Murthy) در اثر ویژه‌ی خود یعنی کتاب با هم (Together) برای شما توضیح خواهد داد که چرا و چگونه انسان معاصر به معضل مشترک تنهایی دچار شده است.

معرفی و دانلود کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها

ممکن است شما هم مثل خیلی از افراد، احساس تنهایی بسیاری را در طول روز تجربه کنید؛ یا تصور کنید توانمندی برقراری ارتباط با افراد قدیمی زندگیتان را از دست داده‌اید و حتی دیگر مثل قبل چندان میلی به یافتن دوست و گروه‌های دوستانه‌ی جدید نداشته باشید. شاید این وضعیت، در ابتدا امری طبیعی به نظر برسد که گریزی نیز از آن نیست. اما نویسنده‌ی کتاب با هم، که سال‌های زیادی از عمر خود را صرف آموزش بهداشت و درمان در گروه‌های گوناگون جامعه‌ی آمریکایی کرده، بهتر از هر کسی از نتایج پنهان و نادیدنی این جدایی بین‌فردی خبر دارد. او سعی می‌کند با بیانی گویا و در قالب هشت فصل اثرات این موضوع را به مخاطبان خود گوشزد کرده و البته فهرستی را از راه‌وروش‌های رهایی از این انزوا برای کسانی که مشتاق قوی‌تر کردن حلقه‌ی ارتباطات انسانی خود هستند آماده کند. او در کتاب خود از حلقه‌ی محکمی که انزوای اجتماعی را با اپیدمی‌های عصر جدید مثل ابتلا به مواد مخدر یا مصرف بی‌اندازه‌ی الکل وصل کرده می‌گوید و به تاثیر آن در روند آموزش نسل جوان و بروز اختلالات روان‌پزشکی مثل اضطراب و افسردگی اشاره می‌کند.

نگارنده‌ی کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها، توضیح می‌دهد که ساختار تکاملی تمامی انسان‌ها بر حضور مستمر در جامعه، برقراری پیوند‌های مستحکم، اشتراک احساسات و تجربیات و کمک کردن به یک‌دیگر استوار شده است. دکتر مورتی در ادامه‌، چهار راهبرد اساسی را برای گذر از بحران تنهایی پیش روی خوانندگان خود می‌گذارد. او در این مسیر به شما کمک می‌کند تا بتوانید مهارت تمرکز در مکالمات را بالا ببرید و همچنین حواس دیداری و شنیداری خود را در برخورد با دیگران تقویت کنید. دیگر نکته‌ای که این اثر خواندنی بر آن تأکید دارد، موضوع دوستی و ارتباط موثر با خود است. نویسنده‌ی کتاب در کنار آموزش مهارت‌های ارتباطی با دیگران به شما می‌آموزد که چگونه بار دیگر با مهربانی به آینه بنگرید و بدون آن که گریزی از اجتماع داشته باشید، تنهایی را در آغوش بگیرید. نکته‌ی دیگری که کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها را به اثری ارزشمند و موثر تبدیل کرده، اشتراک تجربیات مستقیم خود نویسنده با موضوع تنهایی‌ست.دکتر مورتی که زندگی سراسر پرفرازونشیبی نیز داشته، از خاطرات خود به‌عنوان مثالی واقعی برای برخورد با موضوع تنهایی استفاده می‌کند. هدف او از نوشتن این کتاب، تنها ارائه‌ی مجموعه‌ای از راهکارها برای گریز از تنهایی نیست، او در اثر ویژه‌ی خود سعی می‌کند تا نقش فراموش‌شده‌ی روابط بین‌فردی را در سلامت انسان به خوانندگان خود یادآوری کند و از‌این‌طریق قدمی در راستای بهبود جهان آینده‌ی ما بردارد.

این کتاب در سال 2020 میلادی با استقبال خوبی از طرف مخاطبان مواجه شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات دکسا و ترجمه‌ای از نرگس حق مرادی و فاطمه حق مرادی به دست شما می‌رسد.

نکوداشت‌های کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها

  • این کتاب به شیوه‌ای هم‌دلانه و بی‌نظیر درباره‌ی مشکلات قطع ارتباط و قدرت ارتباط انسانی صحبت می‌کند. اثری، شفادهنده و الهام‌بخش است. (جان کابات زین، نویسنده‌ی کتاب‌های آموزش مدیتیشن)
  • برخی کتاب‌ها نقشی روشنگرانه دارند اما بعضی دیگر شگفتی‌آفرین‌اند. کتاب باهم شما را مجذوب خود می‌کند. این اثر باعث شد در اعتقاداتم در مورد سلامت جسمانی، سیاست‌های کلی و وضعیت انسان‌ها تجدید‌نظر کنم. (دانیل اچ پینگ، نویسنده‌ی کتاب‌های توسعه‌ی فردی)
  • این کتاب هدیه‌ای برای همه ماست. (سوزان کین، نویسنده‌ی کتاب‌های روان‌شناسی)
  • نویسنده کار استادانه‌ای را به ثمر می‌رساند و به شما نشان می‌دهد که حتی در عصر فناوری، هیچ‌چیز نمی‌تواند جایگزین روابط انسانی شود. (سیلبرمن، بنیان‌گذار و مدیرعامل وبسایت پینترست)

کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی و رشد فردی از خواندن این اثر پرفایده لذت می‌برند. همچنین این اثر را به کسانی که به دنبال راهکار‌هایی مفید برای تقویت مهارت‌های ارتباطی خود هستند، پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها می‌خوانیم

اگر همین امروز از مردم بپرسید که برای چه چیزی در زندگی بیش‌تر از همه ارزش قائل‌اند، اکثر آن‌ها پاسخ می‌دهند: «خانواده و دوستان». اما حقیقت این است که ما زندگی خود را به‌شکلی می‌گذرانیم که با این پاسخ در تضاد است. نیاز ما در قرن بیست‌و‌یکم موجب می‌شود روی کارهایی تمرکز کنیم که از نظر زمان، توجه، انرژی و تعهد، بر سر آن‌ رقابت وجود دارد. بسیاری از این کارها به‌خودی‌خود نوعی رقابت دانسته می‌شود. ما با یکدیگر بر سر شغل، سمت‌، ثروت، پول و شهرت رقابت می‌کنیم. می‌کوشیم که سرپا بمانیم و پیشرفت کنیم. در همین حال، روابطی که ادعا می‌کنیم برایمان بیش‌ترین ارزش را دارد، نادیده می‌گیریم.

پیشرفت‌های بشری، امکانات بی‌سابقه‌ای را به ارمغان آورده که از نظر تکنیکی امکان ارتباط را برای ما ساده‌تر کرده؛ اما اغلب این دستاوردها چالش‌های پیش‌بینی‌نشده‌ای به همراه داشته‌ که به احساس تنهایی و انزوای بیشتر انجامیده است. به لطف پیشرفت‌های صورت گرفته در بخش حمل‌ونقل، حالا راحت‌تر می‌توانیم با دوستان و خانواده‌ی خود ملاقات کنیم؛ در عین‌حال وجود ناوگان حمل‌ونقل به این معناست که تعداد زیادی از افراد می‌توانند در فاصله‌ای دورتر از نزدیکانشان زندگی کنند. از طرفی پیشرفت‌های علم پزشکی طول عمر انسان‌ را افزایش داده، با این حال در کمال ناباوری بسیاری از دوستانمان را از دست می‌دهیم. در نهایت به لطف پیشرفت تکنولوژی، می‌توانیم به‌راحتی با دیگران بدون تعامل مستقیم ارتباط برقرار کنیم. همچنین می‌توانیم بدون رفتن به رستوران، غذا سفارش دهیم و درِ منزل تحویل بگیریم؛ می‌توانیم در خانه فیلم‌های آنلاین تماشا کنیم و به تئاترها و سینماهای پرازدحام نرویم؛ می‌توانیم هرآنچه می‌خواهیم را از فروشگاه‌های آنلاین بخریم و حتی پست‌چی‌ای که کالای ما را به در خانه می‌آورد، نبینیم. بسیاری از‌ ما حتی دورکاری می‌کنیم و با مشتریان و همکاران (اگر داشته باشیم) ارتباط مجازی می‌گیریم. عملاً ارتباط انسانی در حال از بین رفتن است یا خیلی کم شده.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
پیش‌گفتار
بخش اول: معنا دادن به‌تنهایی
فصل اول: پیش چشم ما
فصل دوم: تکامل تنهایی
فصل سوم: فرهنگ‌های ارتباطی
فصل چهارم: چرا حالا؟
فصل پنجم: نقاب برداشتن از تنهایی
بخش دوم: ساختن زندگی صمیمانه‌تر
فصل ششم: ارتباط درون و بیرون
فصل هفتم: حلقه‌های ارتباط
فصل هشتم: خانواده‌ای از خانواده‌ها
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها
نویسنده
مترجمنرگس حق مرادی، فاطمه حق مرادی
ناشر چاپیانتشارات دکسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات386
زبانفارسی
شابک978-622-5571-59-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها

برای دریافت کتاب با هم: قدرت شفابخش ارتباط‌های انسانی در جهانی کم‌ و بیش تنها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.