معرفی و دانلود کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین

عکس جلد کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین
قیمت:
۷۳۰۰۰ ۳۶,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین

کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین به قلم تامی روزا و دکتر استیون سیناترا راهنمایی تجویزی برای زندگی سالم است. تامی روزا در این کتاب هشت مکاشفه‌ی الهی را برای شما فاش می‌کند تا به سلامت روانی، حسی جدید از هدف‌گذاری و تعادل معنوی برسید. لازم به ذکر است که تمامی این مکاشفات توسط چهار دهه تخصص پزشکی دکتر سیناترا تأیید شده‌اند. این دو می‌کوشند آسمان و زمین را کمی به هم نزدیک‌تر کنند و در این سفر معنوی شما را نیز به همراهی با خود دعوت کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین

آیا تابه‌حال چیزی راجع به بازگشت دوباره‌ی انسان‌ها به زندگی شنیده‌اید؟ داستان‌هایی از کسانی‌که می‌گویند دچار نوعی از کشف و شهود شده‌اند و مرگ را با چشمان خود دیده‌اند؛ اما حالا دوباره به دنیا بازگشته و در میان ما هستند. تامی روزا (Tommy Rosa) نیز یکی از همین افراد است. در سال 1999، این لوله‌کش متولد برانکس، در یک حادثه‌ی تصادف جان باخت. او درحالی‌که کنار جاده دراز کشیده بود، یدک‌کشی را حس می‌کرد که او را به داخل یک تونل نور می‌برد تا با راهنمای الهی خود در بهشت ​​ملاقات کند. پس از چند هفته ماندن در کما، تامی با احساسی کاملاً جدید از ارتباط با دنیای باقی، به زمین بازگشت.

معرفی و دانلود کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین

کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین (Health Revelations from Heaven and Earth) درباره‌ی تجربه‌ی بازگشت از مرگ تامی روزاست. تقریباً در همان زمانی‌که تامی در کما بود، دکتر استیون سیناترا (Stephen T. Sinatra MD)، یک متخصص قلب و عروق، ایده‌های رایج فارماکولوژی پیشگیرانه را با رویکرد کل‌نگر خود در درمان، از میان برداشت. هنگامی‌که یک ملاقات تصادفی، این دو مرد را به هم نزدیک کرد، آن‌ها متوجه شدند که مکاشفات درمانگری که تامی در بهشت ​​دریافت کرده بود با نتایج پیشگامانه‌ای که دکتر سیناترا در تمرینات و تحقیقات علمی خود می‌دید، هم‌سو هستند.

با توجه به این هم‌سویی الهی و علمی، تامی روزا و دکتر سیناترا شروع به نوشتن راهنمایی برای زندگی سالم کردند. تامی در کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین تجربه‌ی خود را از تصادف با ماشین، صعود روحش به بهشت ​​و رفتن به کما برای تقریباً سه هفته، تشریح می‌کند. او تجربه‌ی این سفر الهی خود را برای شفا و به انجام رساندن هدفش با دیگران به اشتراک گذاشته. به ادعای تامی معلمی در سراسر بهشت ​​همراهش بوده که او را راهنمایی می‌کرده و حجم عظیمی از دانش عمیق و زیبا را برایش آشکار کرده است. دانشی که برای بالا بردن ارتعاش شما، آرامش ذهن ناآرامتان و روش‌های عملی درمان‌های فیزیکی کاربرد دارد.

احتمالاً شما نیز پس از مطالعه‌ی این کتاب معنوی، زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تر، روابط عمیق‌تر و نزدیک‌تر و تجربه‌های انسانی واقعی‌تر و بهتری خواهید داشت. دکتر سیناترا و تامی روزا این کتاب را در سه بخش اصلی و پانزده فصل به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند. بخش اول «بهشت» نام دارد و داستان عروج تامی را روایت می‌کند. دومین بخش با عنوان «هشت الهام سلامتی از سوی بهشت» به تشریح هشت الهام و مکاشفه‌ی این مرد می‌پردازد و سرانجام آخرین بخش که «متحول‌شده» است و روزا در آن چگونگی بازگشتش به زمین را شرح داده است.

نشر ترنگ کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین را با ترجمه‌ی فارسی حمیده قمری منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین

  • دکتر سیناترا به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین متخصصان قلب و عروق آمریکا، به طرز شگفت‌انگیزی توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان درس‌های ارزشمند سلامتی را که تامی روزا در سفر خود به بهشت ​​آموخته، به کار برد. درحالی‌که همه این فرصت را ندارند که مدرک NDE داشته باشند، نویسندگان این کتاب تجربه‌ی نادر و خاص خود را در دسترس عموم قرار می‌دهند تا بهشت ​​و زمین را کمی به هم نزدیک‌تر کنند. (دکتر مارک هایمن، نویسنده)
  • برای اولین بار، از یک تجربه‌ی نزدیک به مرگ به طرز ماهرانه‌ای برای مکاشفه استفاده شده است تا به ما آموزش دهد که چگونه در بدن خود در اینجا روی زمین سالم زندگی کنیم. من عاشق این کتاب هستم. (دکتر کریستین نورتراپ، نویسنده‌ی کتاب بدن زنان، حکمت زنان و حکمت یائسگی)
  • این کتاب گواهی‌ جسورانه و در‌عین‌حال دوست‌داشتنی است که با ظرافت، متعالی‌ترین سؤالات نوع بشر را بررسی می‌کند. سیناترا و روزا از طریق تجربه‌ی بدیع خود، سرنخ‌های مهمی را در مورد این راز بزرگ آشکار کرده‌اند. (دکتر دیوید پرلموتر، نویسنده)
  • هر چند وقت یک‌بار با کتابی مواجه می‌شوید که احساس می‌کنید مجبور به خواندن آن هستید، زیرا جنبه‌های مختلف زندگی را ترکیب می‌کند. الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین یکی از همین کتاب‌هاست. آن را خواندم، دوستش داشتم، از آن یاد گرفتم و خواندنش را توصیه می‌کنم. (دانیون برینکلی، نویسنده‌ی کتاب دنی روز در بهشت)

کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم در پی آرامش روحی و سعادتمندی هستید یا به تجربیات نزدیک به مرگ ارتباط با دنیای ماوراءالطبیعه علاقه دارید، بهتر است کتاب پیش رو را خوانده و مکاشفات تامی روزا و دکتر سیناترا را دنبال کنید.

در بخشی از کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین می‌خوانیم

در تونل عظیمی از نور سفید درخشان، درخشان‌ترین و خالص‌ترین نوری که تا آن لحظه دیده بودم، حافظه‌ام را بازمی‌یابم. داخل تونل هستم. ابتدا صورتم به حرکت درمی‌آید و سپس تمام بدنم را در برمی‌گیرد. نور در شعاعی بی‌کران و زیبا، بدون حدومرز، در فراز و فرودم امتداد می‌یابد. با شتاب به عمق بیشتری کشیده می‌شوم. در حالی که درون آن هستم، ولی با درخشش از من سبقت می‌گیرد. با عبور از میانش گرما و آرامش بسیاری احساس می‌کنم. تشعشعات تابناک و زیبای نورهای رنگی، مانند آنچه در تصویربرداری تایم لپس می‌بینید، به‌سرعت از کنارم می‌گذرد. نورِ پیرامونم در مرکز تونل سفید درخشان است؛ اما می‌توانم در کناره‌های تونل نوری صورتی و آبی‌رنگ ببینم. تونل استوانه‌ای نیست. بیشتر شبیه چهارگوشی بدون ضلع است، اما مرزهای نور را تشخیص می‌دهم.

کاملاً احساس آرامش می‌کنم، به‌گونه‌ای که پیش‌تر هرگز تجربه نکرده‌ام؛ حسِ سکون و قرار مطلق. به‌طور غریزی می‌دانم که چیزی برای ترسیدن و کشف کردن وجود ندارد. صرفاً می‌دانم که باید به این فرایند اعتماد کنم. احساس می‌کنم در درون و از رهگذر نور جریان دارم. انرژی قدرتمند و زیبایی دارد، مرتعش است، گویی حیات دارد.

حس زمان و مکان را از دست داده‌ام. در برابر این تجربه تسلیم هستم؛ تجربه‌ای که خلاف هر آن چیزی است که پیش‌تر دیده‌ام، احساس کرده‌ام، شنیده‌ام‌، لمس کرده‌ام‌ یا شناخته‌ام. رایحه‌ی هوا کمی آشنا است و تا حدودی شبیه اسانس‌های روغنی است که در کلیسا استفاده می‌شود. فکر می‌کنم کندر و مُرّ است. بوی آن شیرین است و رایحه‌اش تسلی‌ام می‌دهد. قطعاً بوی هوای معمولی نیست.

فهرست مطالب کتاب

دربار‌ه‌ی نویسندگان
آموزه‌هایی از آن‌سو
مقدمه
بخش اول: بهشت
فصل 1: گویا واقعه‌ای ناگوار بود، اما آیا به‌راستی چنین بود؟
فصل 2: سفرم از رهگذر بهشت
دیدار با آموزگارم
زیبایی بهشت
فرشتگان نگهبان
تجدید دیدار با عزیزان
مدرسه‌های بهشتی
بخش دوم: هشت الهام سلامتی از سوی بهشت
فصل 3: الهام ارتباط
نسخه‌ی سیناترا درباره‌ی ارتباط
کاربست الهام ارتباط
فصل 4: الهام ایمان
نسخه‌ی سیناترا درباره‌ی ایمان
کاربست الهامِ ایمان
فصل 5: الهام نیروی حیاتی
کاربست الهام نیروی حیاتی
فصل 6: الهام اتصال به زمین
نسخه‌ی سیناترا درباره‌ی الهام اتصال به زمین
کاربست‌های الهام اتصال به زمین
فصل 7: الهام معبد بدن
نسخه‌ی سیناترا درباره‌ی معبد بدن
کاربست الهام معبد تن
فصل 8: الهام مثبت‌اندیشی
نسخه‌ی سیناترا درباره‌ی الهام مثبت‌اندیشی
کاربست الهام مثبت‌اندیشی
فصل 9: الهام خوددوستی
نسخه‌ی سیناترا درباره‌ی خوددوستی
کاربست الهام خوددوستی
فصل 10: الهام هدف
نسخه‌ی سیناترا درباره‌ی هدف
کاربست الهام هدف
فصل 11: بزرگ‌ترین لحظه
بخش سوم: متحول‌شده
فصل 12: بازگشت به زمین
معجزات در غار
فصل 13: بهبودی
موهبت ادراک
فصل 14: سقوط
عشق شفابخش
فصل 15: زندگی در قالب تامی جدید
یادگیری از طریق مراقبه
به اشتراک گذاشتن تجربه‌ام
ما به‌راستی نمی‌میریم
رؤیای الهی
پی‌گفتار
حقایق آسمان و زمین
روش‌هایی برای افزایش ارتعاش
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین
نویسنده،
مترجمحمیده قمری
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات314
زبانفارسی
شابک978-622-7741-81-0
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۳۰۰۰ ۳۶,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین

برای دریافت کتاب الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.