معرفی و دانلود کتاب فرشتگان و اجنه

عکس جلد کتاب فرشتگان و اجنه
قیمت:
۱۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرشتگان و اجنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرشتگان و اجنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرشتگان و اجنه

موجودات ماورالطبیعه در زندگی ما حضور دارند و ردپایشان در افسانه‌های قدیمی و حتی فیلم‌ها و داستان‌های ترسناک امروزی دیده می‌شود. اما واقعاً چه کسی می‌داند آن‌ها چه موجوداتی هستند؟ کتاب فرشتگان و اجنه درباره‌ی این بیگانگان است که ما بدون دلیل و منطق، بعضی از آن‌ها را دوست داریم و از برخی دیگر می‌ترسیم. ماریا یاسین در این کتاب به ما کمک می‌کند از منظر اهل سنت، با اجنه و فرشتگان و ماهیتشان، آشنا شویم.

درباره‌ی کتاب فرشتگان و اجنه

گاهی اوقات تصور می‌کنیم که از در و دیوار صداهای عجیبی می‌آید. انگار فردی به ما خیره شده و تعقیبمان می‌کند. در این لحظات وحشت می‌کنیم، به دور و اطراف خود نگاه می‌کنیم، اما موجود ترسناکی را نمی‌بینیم و خیال می‌کنیم که اوهام بر ما چیره شده است. به‌نظر شما در این مواقع دچار وهم شده‌ایم یا واقعاً موجودی نادیدنی ما را همراهی می‌کند؟ متأسفانه نمی‌توانیم به این پرسش پاسخ قطعی بدهیم، اما حتی اگر موجودی ماورالطبیعی هم در کنارمان است، جای نگرانی نیست. ممکن است فرشته‌ی نگهبانمان باشد، یا جنی شریف که برخلاف تصور عمومی ما درباره‌ی اجنه، چندان هم پلید نیست. کتاب فرشتگان و اجنه (Angels and Jinns in Islam) به ما نشان می‌دهد حوزه‌ی ماوالطبیعه تا چه اندازه در زندگی‌مان نقش دارد و حتی هنگام تولد و مرگمان نیز حضور پررنگی دارند.

ماریا یاسین (Maria yaseen) کتاب دیگری به نام جن و جادوی سیاه دارد و در آن از دنیای مبهم اجنه و فرشته‌ها پرده برداشته است. او کتاب فرشتگان و اجنه را با توضیحاتی درباره‌ی تفاوت فرشته‌ها با یکدیگر و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر کدام آغاز می‌کند. جامعه‌ی فرشتگان و اجنه نیز مثل دنیای ما انسان‌ها طبقاتی است و هر کدام از موجودات رده و مقام خاص خود را دارند. ماریا یاسین ابتدا از شیطان امروزی و ابلیس گذشته سخن می‌گوید. ابلیس معروف‌ترین فرشته‌ای است که در رده‌ی مقربان درگاه الهی بوده و جایگاه والایی داشته، اما با سجده نکردن در برابر انسان، جایگاه خود را از دست داده است.

فصل‌های بعدی کتاب درباره‌ی فرشتگانی است که همراه ما هستند و ما را تنها نمی‌گذارند. این موجودات وظیفه دارند به ما کمک کنند و مراقبمان باشند. از نیمه‌ی کتاب فرشتگان و اجنه به سمت پایان که پیش رویم فصل‌هایی با موضوعات جن‌ها و شیاطین، تعامل با جن‌ها و... دیده می‌شوند. ماریا یاسین، تفاوت‌های شیطان و اجنه، جن‌های مؤمن و جملاتی را که قرآن کریم از زبان اجنه بازگو کرده است، عنوان می‌کند.

کتاب فرشتگان و اجنه با نگاهی بر منابع دینی و روایت‌های اهل تسنن نوشته شده و با ترجمه‌ی زینب کرمانی در انتشارات آقائی به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب آفرینش در اسلام

ماریا یاسین نویسنده‌ای مسلمان است که مجموعه‌ی آفرینش در اسلام (The Beginning of Creation in Islam) را تألیف کرده است. آثار او ذیل محور جهان‌شناسی از دیدگاه اسلام قرار می‌گیرند. برخی از موضوعاتی که ماریا یاسین در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است، عبارت‌اند از: آفرینش؛ خلقت طبیعت و آسمان؛ ماهیت لوح محفوظ.

کتاب فرشتگان و اجنه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به افرادی که به عالم ماورالطبیعه علاقه‌مندند و دوست دارند درباره‌ی ناشناخته‌هایی مثل جن و فرشته بیشتر بدانند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب فرشتگان و اجنه می‌خوانیم

تفکرات ما نسبت به جن‌ها اینگونه است که فکر می‌کنیم هرگونه شری که به ما برسد از طرف جنیان است در حالی که شاید منظور ما از جنیان شیطان باشد اما نباید این دو را با هم یکی بدانیم. در بین جنیان، جن مومن نیز وجود دارند که ما نسبت به آن‌ها حق و حقوقی داریم. اولین چیزی که باید رعایت کنیم این است که بدانیم چه حقوقی نسبت به آن‌ها داریم و احساس مسئولیت کنیم و آن حقوق را رعایت کنیم.

شاید برای شما سوال باشد که روزی حلال و حرام برای جنیان چیست و بهتر است که از چه چیزی استفاده کنند؟ از نظر اسلام استخوانی که بر آن نام خدا ذکر شده باشد بهترین رزق و روزی است. پس همانگونه که برای ما حیوانی که به هنگام ذبح بر آن نام خدا ذکر شود حلال است، برای آنان نیز استخوانی که نام خداوند بر آن ذکر شده باشد روزی حلال به حساب می‌آید. پس زمانی که هنگام خوردن غذا بسم الله می‌گویید ممکن است غذای جنیان بعد از شما فراهم شود.

همانطور که گفتیم جن‌های مومن نیز وجود دارند که مانند ما نماز می‌خوانند، مانند ما روزه می‌گیرند، همچنین ما نسبت به آن‌ها حقوقی داریم و باید آن حقوق را به خوبی رعایت کنیم. دین ما به ما سفارش کرده است که در میان جنیان برادران شما وجود دارند این تعبیر به این معنا است که جنیان برادران و خواهران دینی ما هستند. شما شنیدند. پس در هر حال باید به این موضوع توجه کنید زیرا شما در واقع رساننده یک پیام به آنان هستید و آنان نیز صدای شما را می‌شنوند و آن پیام را دریافت می‌کنند. هنگامی که قرآن می‌خوانید هنگامی که نماز می‌خوانید هنگامی که اذان می‌گویید این پیام را به آن‌ها می‌رسانید به آن‌ها نیز در روز قیامت برای شما شهادت می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: فرشتگان
فصل دوم: اسامی و رده فرشتگان
فصل سوم: فرشتگان با ظاهری ترسناک
فصل چهارم: فرشتگان با شما دست خواهند داد
فصل پنجم: فرشتگان درباره شما به خداوند و رسولش خواهند گفت
فصل ششم: هفتاد هزار فرشته تو را همراهی میکنند
فصل هفتم: فرشتگان نگهبان
فصل هشتم: آزردن فرشتگان
فصل نهم: بهشت منتظر شماست
فصل دهم: جن‌ها و شیاطین
فصل یازدهم: تعامل با جن
فصل دوازدهم: تسخیر شدن توسط جن
فصل سیزدهم: برادرانت از میان جن ها
فصل چهاردهم: پیامبران جن
فصل پانزدهم: جنگ بین فرشتگان و اجنه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرشتگان و اجنه
نویسنده
مترجمزینب کرمانی
ناشر چاپیانتشارات آقائی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-7660-38-8
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه، کتاب‌های ادیان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرشتگان و اجنه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرشتگان و اجنه

برای دریافت کتاب فرشتگان و اجنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.