معرفی و دانلود کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار

عکس جلد کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار

کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار نوشته‌ی علی‌اشرف احمدیان کتابی تخصصی در حوزه‌ی مدیریت کسب‌وکارها است که به طور مشخص بر فرآیند خرید، تدارکات و حمل‌ونقل و لجستیک تمرکز کرده است. با مطالعه‌ی این کتاب که در واقع جلد دوم و ادامه‌ی مباحث اثری با همین نام است، می‌توانید با انواع تکنیک‌ها و راهبردهایی که برای پیشبرد فرآیند خرید و تدارکات در یک سازمان لازم است آشنا شوید.

درباره‌ی کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار

یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین فرآیندهایی که می‌تواند در یک سازمان موفقیت کسب‌وکار را تعیین کند، بخش تدارکات است. وظیفه‌ی این بخش آن است که انواع محصولات و خدمات را از تامین‌کننده‌ها خریداری کرده تا خط تولید سازمان بتواند محصول یا خدمتی را که قرار است به مشتری عرضه شود، خلق کند. این فرآیند از آن جهت مهم است که مسئول تدارکات وظیفه دارد باکیفیت‌ترین محصولات را خریداری کند تا رضایت مشتری جلب شود و در عین حال به قیمت آن‌ها نیز توجه کند تا سود شرکت را بالا ببرد.

علی‌اشرف احمدیان در کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب‌وکار، دقیقا به توضیح مفصل فرآیند تدارکات می‌پردازد و راهکارها، تکنیک‌ها و رویکردهایی را به مدیران این بخش توضیح می‌دهد که با استفاده از آن‌ها بتوانند یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازمان خود را به بهترین نحو ساماندهی کنند.

کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار، توضیحات تکمیلی را در مورد فرآیند خرید و لجستیک به خوانندگان خود ارائه می‌دهد و آن‌ها را با بخش‌های پیچیده‌تر این فرآیند که مدیران تدارکات با آن‌ها درگیر هستند آشنا می‌کنند. یکی از نقاط قوت کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در مقایسه با کتاب‌های مرجع و مشابه که به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند، منطبق بودن مباحث و راهکارهای آن با جامعه‌ی ایران است. جامعه‌ای که کسب‌وکارهای آن با انواع تحریم‌ها و محدودیت‌های خارجی و داخلی رو‌به‌رو هستند که هر کدام می‌توانند در مهم‌ترین بخش فرآیند تدارکات یعنی خرید، اخلال ایجاد کنند. یکی از کاربردی‌ترین بخش‌های این کتاب که علی‌اشرف احمدیان به آن پرداخته مدیریت این فرآیند دقیقا در چنین شرایط بحرانی و ویژه‌ای است. البته این به آن معنا نیست که از مباحث روز و نوین دنیا در بحث خرید و لجستیک چشم‌پوشی شده است. علی‌اشرف احمدیان که دکترای مدیریت بازرگانی خود را از دانشگاه تهران کسب کرده با منتشر کردن تعداد زیادی مقاله و کتاب در فضای آکادمیک داخلی و خارجی تسلط جامع خود را روی این حوزه به خوانندگان ثابت کرده است.

کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار از 6 فصل تشکیل شده که در هر فصل به صورت مفصل به یکی از بخش‌های فرآیند تدارکات پرداخته می‌شود. در فصل اول به موضوع کیفیت و جایگاه این مسئله در تدارکات پرداخته شده، در فصل دوم راجع به مدیریت تامین پایدار صحبت شده است و در فصل بعدی موضوع مدیریت هزینه و فرآیند قیمت‌گذاری پوشش داده شده است. نویسنده در فصل چهارم به حوزه‌های مهم در مدیریت خرید توجه کرده و در فصل بعدی کتاب خود موضوع آینده خرید و تدارکات را مورد بررسی قرار می‌دهد. فصل آخر نیز به جایگاه خدمات و سیستم‌های اطلاعاتی در این فرآیند اختصاص دارد.

کتاب پیش رو را انتشارات فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسانده است.

کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی مدیران و صاحبان کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار می‌خوانیم

شاید یکی از مهم‌ترین مفاهیمی که ارتباط بین مشتری و کسب‌وکار را تداوم می‌بخشد و تعریف متعددی هم از آن ارائه شده است، کیفیت باشد. در یک تعریف محسوس شاید بتوان گفت، کیفیت درجه مشعوف شدن و رضایت‌مندی مشتری از یک فرایند خرید است. فصل نخست این کتاب به بررسی جایگاه کیفیت تأمین‌کننده در مدیریت مؤثر تدارکات و خرید برای سازمان می‌پردازد. برای این منظور از دیدگاه‌های چندگانه بهره‌برداری کرده و یک چارچوب جامع از اصول، ابزارها و تکنیک‌های کیفیت در مدیریت خرید و تدارکات اثربخش ارائه می‌دهد.

کیفیت را می‌توان به‌عنوان مجموعه کلی از ویژگی‌های محصول و خدمات بازاریابی، مهندسی، تولید و نگهداری تعریف کرد که از طریق آن محصول یا خدمات مورد استفاده انتظارات مشتری را برآورده می‌کند یا فراتر می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

فصل هشتم: جایگاه کیفیت در تدارکات مؤثر
فصل نهم: مدیریت تأمین پایدار
فصل دهم: مدیریت هزینه در فرایند خرید و تدارکات
فصل یازدهم: سایر حوزه‌های مهم در مدیریت خرید و تدارکات
فصل دوازدهم: آینده خرید و تدارکات
فصل سیزدهم: جایگاه خدمات و سیستم‌های اطلاعاتی در مدیریت خرید و تدارکات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات189
زبانفارسی
شابک978-622-218-642-5
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار

برای دریافت کتاب آموزش مسئول تدارکات و لجستیک تکمیلی در سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.