معرفی و دانلود کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار

عکس جلد کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار

تجارت بین‌الملل یکی از مهم‌ترین جنبه‌های کسب‌و‌کار است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا محصولات یا خدمات خود را به بازار جهانی عرضه کنند. علی اشرف احمدیان در کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار، موفقیت در این حوزه را با تمرکز بر آموزش کاربردی نیروی انسانی فعال و متخصص شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار

تجارت بین‌الملل شامل صادرات و وارداتِ کالا و خدمات بین کشورها است و می‌تواند به افزایش رشد اقتصادی، ایجاد شغل و تنوع‌بخشی به محصولات و خدمات کمک کند. علی اشرف احمدیان در کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار، موفقیت در حوزه‌ی تجارت بین‌الملل را برخورداری از منابع انسانی باارزش و ارائه‌ی محصولات بهتر از سایر رقبا می‌داند.

سفارشات خارجی و ترخیص کار دو جزء مهم در فرایند تجارت بین‌المللی هستند. سفارشات خارجی به سفارش‌هایی اشاره دارد که برای خرید یا فروش کالاها و خدمات از کشورهای دیگر انجام می‌شود. ترخیص‌کار نیز به فرد یا شرکتی اطلاق می‌شود که در فرایند واردات یا صادرات کالا، مسئولیت انجام امور گمرکی و ترخیص کالا از گمرک را بر عهده دارد.

علی اشرف احمدیان در کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار، پس از شرح مقدماتی از تجارت بین‌الملل، ما را با چالش‌های این عرصه نیز آشنا می‌کند، چالش‌هایی مانند موانع تجاری، تفاوت‌های فرهنگی، نیاز به درک قوانین و مقررات بین‌المللی و غیره. او معتقد است که حضور پرسنل توانمند و متخصص می‌تواند غلبه بر پیچیدگی‌ها، ریسک‌ها و چالش‌ها را تسهیل کند و اهداف مورد نظر در بازارهای خارجی را هموار سازد. به همین دلیل است که کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار را تألیف کرده است تا با آموزش کاربردی به کارمندان بخش سفارشات و ترخیص کار بتوانیم حضور موفق‌تر و مؤثرتری در بازارهای بین‌المللی داشته باشیم.

در کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار، هم‌زمان با فهم ضرورتِ آموزش نیروی انسانیِ مناسب جهتِ پیشرفت در کار، با استراتژی‌های جدید و رویکردهای حرفه‌ایِ نوینی در عرصه‌ی تجارت بین‌الملل آشنا می‌شویم که می‌تواند فعالیت‌ شرکت‌ها را در بازار جهانی تقویت کند تا از فرصت‌های تجارت بین‌الملل نیز بهره‌مند شوند.

علی اشرف احمدیان که برگزارکننده‌ی دوره‌های بسیاری در حوزه‌ی کارآفرینی و کسب‌و‌کارِ بین‌المللی و بازرگانی است، این بار در کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار، درباره‌ی نقش پررنگ و مؤثرِ کارمندان مجرب صحبت می‌کند و شرح می‌دهد که چگونه کارمندانِ آموزش‌دیده به‌عنوان یک منبع مهم و پویا، می‌توانند مسیر موفقیت در تجارت بین‌الملل را تسهیل کنند و مذاکره و همکاری با شرکای تجاری را نیز تقویت کنند. یک کارمند مجرب با دانستن قوانین گمرکی و تجاری کشورهای مبدأ و مقصد، می‌تواند از تأخیرها، جرائم مهم و بروز دیگر مشکلات جدی در تجارت جلوگیری کند. در این کتاب نقش کلیدی کارمندان با تمرکز بر مثلث خرید خارجی بررسی شده است.

کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار توسط مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش‌های کاربردیِ این کتاب برای کسانی که قصد فعالیت‌های بازرگانی یا حقوقی دارند بسیار مناسب است. همچنین کسانی که در عرصه‌ی تجارت بین‌المللی فعال‌اند و قصد دارند در بازارهای جهانی موفق‌تر عمل کنند می‌توانند از محتوای خوب این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار می‌خوانیم

اصطلاحات بازرگانی بین‌الملل که از آن تحت عنوان اینکوترمز یاد می‌شود، در آخرین ویرایش خود در قالب چهار گروه تقسیم‌بندی شده و بر اساس آن در هر اصطلاح، نحوه انتقال مسئولیت‌های خریدار و فروشنده، هزینه‌ها و ریسک بیان شده است. این چهار گروه مبنا و معیار به ویژه در زمینه حمل‌ونقل در تجارت بین‌الملل بوده و به نوعی زبان مشترک تجار و فعالان اقتصادی دنیا به شمار می‌رود. این موضوع همواره یکی از بندهای قراردادهای حوزه تجارت بین‌الملل را به خود اختصاص می‌دهد، که بیانگر اهمیت و نقش آن است.

سه حوزه مهم و اصلی در اینکوترمز که بایستی برای نیروی انسانی فعال در تجارت بین‌الملل بنگاه به‌عنوان مثلث ارزشمند و اثرگذار اینکوترمز مورد تمرکز قرار بگیرند؛ شامل ریسک‌، هزینه‌ها و مسئولیت‌ها است، که بر این اساس لازم است قبل از تصمیم‌گیری برای پذیرش یک اصطلاح در قرارداد خرید خارجی این سه حوزه مهم به دقت مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به مجموعه نتایج بررسی، یک اصطلاح انتخاب شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کلیات تجارت خارجی و سفارشات
فصل دوم: الزامات یک خرید خارجی موفق
فصل سوم: فرایند منبع‌یابی در خریدهای خارجی
فصل چهارم: اعتبارسنجی فروشندگان خارجی و انتخاب گزینه مناسب
فصل پنجم: مروری بر راهبردهای ورود به بازارهای بین‌المللی
فصل ششم: تنظیم قرارداد با فروشندگان خارجی
فصل هفتم: قوانین و مقررات در تجارت خارجی
فصل هشتم: آموزش‌های مورد نیاز جهت موفقیت در سفارشات خارجی و ترخیص
فصل نهم: چالش‌های مربوط به سفارشات خارجی در بازار ایران و مدیریت موفق در این حوزه
منابع و مآخذ
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات207
زبانفارسی
شابک978-622-218-578-7
موضوع کتابکتاب‌های حقوق بازرگانی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار

برای دریافت کتاب آموزش کارمند سفارشات خارجی و ترخیص کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.