معرفی و دانلود کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟

عکس جلد کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟
قیمت:
۱۸۰۰۰ ۱۰,۸۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟

کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟ نوشته‌ی مارینلا باریگاتسی داستانی سرگرم‌کننده درباره‌ی کنجکاوی‌های شیرین کودکان است. این کتاب روایت‌‌گر صحنه‌های جذابی است که مارکو در اولین سفر خود با قطار می‌بیند. این کتاب به مخاطبان کودک خود یادآوری می‌کند که باید ذهن خلاق خود را برای روبه‌رو شدن با جدیدترین مشاهدات دنیای اطراف‍شان باز بگذارند و همیشه کنجکاو و پویا بمانند.

درباره‌ی کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟

سفر برای کودکان همیشه مساوی است با دنیایی از ماجراجویی‌های جدید. مارکوی قصه‌ی ما هم امروز قرار است برای اولین‌بار به یک سفر هیجان‌انگیز برود. اما چه‌چیزی این سفر را برای مارکو ویژه می‌کند؟ این اولین سفر او با قطار است! مارکو خیلی آرام و شیرین کنار پنجره‌ی قطار می‌نشیند و شروع می‌کند به تماشای جهان بیرون. پشت آن شیشه‌های بزرگ و دل‌انگیز قطار، کلی چیز وجود دارد که توجه مارکوی داستان ما را به خود جلب کند. مارینلا باریگاتسی(Marinella Barigazzi) در کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟ با ما درباره‌ی پدیده‌های خارق‌العاده‌ای که ذهن کودکان را درگیر خود می‌کند صحبت می‌کند.

خب چه چیزهایی برای مارکو جذاب است؟ آن بیرون کلی آدم وجود دارد که مشغول شغل‌های خودشان هستند. برای مارکو سوال می‌شود: «یعنی چندتا آدم در آن‌جا کار می‌کنند؟» ذهن کنجکاو او لحظه‌ای آرام نمی‌گیرد. مثل تمام بچه‌های شیرین و باهوش دنیا، مارکو هم یک عالمه سوال دارد که باید بپرسد. «اصلا کسی تابه‌حال به این فکر کرده است که پرنده‌ها مثل ما آدم‌ها در حین سفر با هم حرف می‌زنند یا نه؟» این فکرهایی است که ذهن مارکوی خلاق و کنجکاو ما را درگیر خود می‌‌کند.

داستان سرگرم‌کننده‌ی آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟ به بچه‌ها یاد می‌دهد که با دقت به دنیای اطراف‌شان نگاه کنند و پرسش‌های خود را از اطرافیان‌شان بپرسند. توانایی قابل‌ توجه نویسنده در تبدیل کردن ماجرایی روزمره به داستانی جذاب در دنیای کودکان یکی از نقاط عطف این داستان است. این کتاب توسط پروین فرهنگ ترجمه شده است و وظیه‌ی انتشار آن را نیز انتشارات پرنده آبی، زیرگروه کودک انتشارات علمی و فرهنگی بر عهده داشته است.

کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟ برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 5 تا 8 سال می‌توانند با مطالعه‌ی این داستان سرگرم‌کننده و کوتاه به دنیای کنجکاوی‌های کودکانه‌شان وصل شوند و یاد بگیرند تا نسبت‌به چیزهای جدید در اطراف‌شان همیشه خلاق باقی بمانند.

در بخشی از کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟ می‌خوانیم

«آیا کسی می‌داند درخت‌ها وقتی قطار عبور می‌کند و جریان هوا به آن‌ها می‌خورد، خوشحال می‌شوند یا باد واقعی را بیشتر دوست دارند؟ بادی که از آسمان می‌وزد!»

«آیا کسی می‌داند ماهی‌های قرمز زیادی مثل «لئو»ی من در رودخانه هستند و دایره‌وار و دایره‌وار می‌چرخند؟ شاید ماهی‌ها در رودخانه‌های بزرگ می‌توانند صاف شنا کنند و به دریا برسند!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟
نویسنده
مترجمپروین فرهنگ
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-121-875-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۰۰۰ ۱۰,۸۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟

برای دریافت کتاب آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.